Sähkökatkot ja sulakkeet - Virallinen yöketju (22-06)

Minä kävin hakemassa liiteristä Bayerilaista vehnäolutta, Milwaukeessa valmistettua lageria ja askin tupakkia. Tänään vaihdellaan sulakkeita jonkin aikaan.

3 tykkäystä

Loistava homma. :+1:

3 tykkäystä

Maistuuko @S.T karkit?

Mites muille?

Just avasin Polly pussin ja kaljan juonti loppui. Paremmalta maistuu karamellit, kuin olut. Huomenna palataan sulake asioihin.

1 tykkäys

Voittopelin jälkeen sopii vaihdella 40% sulakkeita. Vaikka huvikseen, hillitysti, yksi sulake kerrallaan.

1 tykkäys

Mmm, Polly. Oiku hyvää! Mmm, Polly. Oiku hyvää! Mmm, Polly. Oiku hyvää! Mmm, Polly. Oiku hyvää! Mmm, Polly. Oiku hyvää! Mmm, Polly. Oiku hyvää!

3 tykkäystä

Parit sulakkeet kärähti jo, ja muutama on vielä kärähtämäisillään. Maanviljelijän pieniä ilon aiheita tänä syksynä: sato on kuivana laarissa. Ja toinen: Tappara voitti.

6 tykkäystä

Jumalauta, täällä valvojat vetelee sulakkeita ja yksi sulakkeita ja karkkeja.

Minä vasta lämmittelen ja vaihtelen viallisia sulakkeita huomista varten.
Peliä en kyllä huomenna näe, mutta johtuu siitä että ihmettelen sulakkeiden käyttötarkoitusta väärässä porukassa.

4 tykkäystä

Maanviljelijälle otan aina kaksi sulaketta. :+1:

3 tykkäystä

Mää en vaan ymmärrä nyt tätä sulakeläppää. :smiley:

Oliko nimimerkki @BlueOval (?) , jolla meni sähköt, ja siinä joutui sitten napsauttamaan pari asennuskaljaa.

3 tykkäystä

Se on automaattitaulun kanssa vähän nopeampaa toimintaa kuin perinteisen ruuvattavan taulun kanssa.

5 tykkäystä

Ei, kyllä se minä olin. :slight_smile: Lähti sitten koko homma vähän lapasesta.

Muutaman viikon tauko katkoista nyt itsellä. Ensi viikonloppuna seuraavaksi Tappara-Jukurit pelissä.

E: Ja se meni niin, että juhlin kun sain sähköt takaisin vielä samana päivänä. :slight_smile:

5 tykkäystä

Tulin siihen tulokseen, että kaikki taloudessa olevat sulakkeet on tänään laitettava kierrätykseen ja haettava huomenna uudet.

Onko kohtalotovereita laittamaan joukkokannetta eteenpäin sulakevalmistajille?

2 tykkäystä

Ei ihan ole nyt vielä yöaika, mutta ei anneta sen haitata. Täällä pyörii viimeinen satsi kauraa kuivurissa ja juuri tuli nostettua ensitalven ruokaperunat maasta, niin sen kunniaksi vois muutaman sulakkeen sihauttaa, kun tuosta pelikin lähiaikoina alkaa.

3 tykkäystä

Aukes ny,saatana. Cittari mä tuun ny.

3 tykkäystä

Kiitos Varkaus,Tapparafani ja Jäähovi. Ny tuli maistettua drinkkiä Känniankka. Ööööh ja puh

1 tykkäys

Pelireisulta taas kotiuduttu. Jos laittais saunaan valkeen ja sitten saattaa tulla sähkökatko ja pitää muutama sulake vaihtaa.

2 tykkäystä

@messi Olen siis rommien ystävä.

2 tykkäystä

Kohta saunaan. Aura-sulake tällä kertaa mukaan.

2 tykkäystä