Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja

Kyllä saisi suuremman kertoimen esim. veikkaukselta mutta jos ei ajatella absoluuttista rahamäärää niin kaverilta voitettu tonni maistuu paremmalta kuin tuntemattomalta otettu 2 tonnia. Ja jos käy huonosti niin kaveri voi vaikka tarjota muutaman lohduttavan.

Kyllä mulle maistuisi mieluummin Veikkaukselta 4 tonnia kuin kaverilta tonni. Voisin sitten ostaa itse ne lohduttavat.

3 tykkäystä

Mä oon ottanut helmikuussa kertoimet talteen.

Tonnin panoksella oli siis 1 900 euroa saatavissa, jos toimisto niin paljon olisi ottanut vastaan. Ainakin hajauttamalla eri toimistoille olisi varmasti saanut panostettua. Joka tapauksessa hyvin edullinen veto Santun kaverin kannalta. Mikään joukkue ei nyky-Liigassa voi olla ennen pudotuspelien alkua niin suuri suosikki, että mestaruuskerroin olisi alle kaksi.

Ellei Santtua itseään ihan fiksuna pidä,
niin täytyy ainankin kehua häntä ainakin siitä, että hän viihtyy fiksussa seurassa.
Eiköhän tuo Santun kaveri ole käynyt lyömässä riskittömän vedon Tapparan mestaruudesta ja naureskelee partaansa.

En edes linkkaa mutta tän pelin jälkeen eksyin lukemaan näiden apinoiden artikkelit. Tää kutsuu Tapparan kiekkoa tylsäksi herutellessaan Virralta kommentteja heiluttelee tonnin seteliään vielä jutun lopussa.

:crying_cat_face:

Tälläistä se ihan ite kirjottaa…

Kalakukkojen käskijä viittasi kommentillaan siihen, että tämän jutun kirjoittaja löi tammikuussa tonnin vetoa kirvesrintojen kultamitalista.

Onnittelut Santtu! Olethan nyt ainakin tonnia rikkaampi mies vai mitä? :wink:

4 tykkäystä

Santtu - koska aiot lopettaa taistelusi? :smiley:

3 tykkäystä

Ai ettien että. Koville ottaa. Erittäin koville. Ja hyvä niin.

8 tykkäystä

Otsikko kertoo, että Ilveksen väki pöyristyi ja jutussa on kuitenkin kaksi fania, jotka ovat pöyristyneet.

Ei ole Almallakaan helppoa, kun rasitteena on Santtu.

5 tykkäystä

Santtu mäkin itken.

5 tykkäystä

Voisin Santulle laittaa myös tulemaan Tapparan mestaruustuotteen. Mistähän Santun osoite? :smiley:

1 tykkäys

Pikku Kakkosen posti.

23 tykkäystä

Takojankatu 11, 33540 Tampere.

4 tykkäystä

Tiistaina lähtee!

2 tykkäystä

Takojankatu 11 on Ilveksen toimiston osoite…

1 tykkäys

Isot ovat murheet joo, siinäpähän itkevät katkerat häviäjät. TBK / Tappara mestaruuksia 17. Liigakin laskee kaikkien aikojen pisteet TBK / Tapparalle yhteen.
Santtu, hanki elämä.

2 tykkäystä

Nyt alko päässä soimaan tuo ärsyttävä laulu.

1 tykkäys

Facebookissa ja peliseurannassa vähän arvuuttelin montako tuntia menee, ennen kuin Santtu on laskenut viirit. Viime vuonna taisi mennä usemapi päivä, tänä vuonna 19 tuntia. Pieneen sieluun sattuu, näköjään.

6 tykkäystä

Vähän sama kuin jos vaikka henkilö menee naimisiin ja vaihtaa nimensä, niin pankkitilit vedettäisiin tyhjäksi. “Ei nyt kyllä pitää aloittaa alusta, ihan eri ihminen olet kun on eri nimikin. Ihan eri nimellä olet nämä rahat tienannut.”

Vielä pahempi on, jos vaikka samaan syssyyn sattuu menemään johonkin kauneusleikkaukseen ja värjäämään hiukset. Silloin lähtee kaikki omaisuus.

Tämä nyt enemmänkin yleistä lätinää kuin mihinkään yhteen toimittajaan liittyvää.