Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja

Mun mielestä vois perustaa yhteisen ketjun kaikille haamutoimittajille. Vois sitten vertailla sammakoiden väriä ja limaisuusastetta.

3 tykkäystä

Ei.
Kyllä Santtu nimenomaan on jääkiekkotoimittaja. Santtu ei tee hyvää työtä, mutta on silti toimittaja ja siitä työstä hänelle maksetaan. Siitä voidaan keskustella, kertooko Santun kaltaisten vompattien työ enemmänkin suomalaisesta journalismista. Minusta kertoo…

2 tykkäystä

Joo, tästä syystä ei lähdetty muuttelemaan, tai ite en ainakaan muuttanut otsikkoa. Ei ruveta sentään herjaamaan, vaikka vähän voidaankin piruilla.

425 viestiä huomiota Santulle. Tää vaan lämmittää vanhan Santun mieltä kun saa aikaan näin paljon keskustelua. :smiley:

4 tykkäystä

Onhan hän joutunut näkemään todella suuren vaivan esimerkiksi siihen, että on löytänyt juttuaan varten kolme(?) sellaista asiantuntijaa, jotka sanovat, ettei TBK:n mestaruuksia voida laskea Tapparan mestaruuksiksi. Hattu päästä!

2 tykkäystä

S****u siirtynyt pahoittamaan Leijonafanien mieliä ainakin tuolla facebookin puolella. Kohupelaaja Radko Gudasin perstaklaus oli sikataklaus otsikon mukaan. Kommenttiosio on varsin viihdyttävä.

Olisiko mahdollisuus saada linkkiä tuohon keskusteluun?

En minä ainakaan laita :smiley: Sen verran pitää korjata että se oli Tsekin sikailija, ja selvisi törkytaklauksesta ilman rangaistusta.

Eikö tän pellen jutut vois jättää jo kertomatta tällä palstalla.

3 tykkäystä

Sama kai ne on tänne kertoa. Kuhan ei jaa klikkejä ko. ukolle.
Oon muuten pitänyt IL-boikottia päällä nyt tasan 7pv. Mieli on raikkaampi ja elämänlaatu selvästi parempi mitä ennen lakon alkua. Ihanaa.

7 tykkäystä

Itellä ollut noin vuoden, mutta facebook -käyttäjänä nuo S*****kin jutut pääsee läpi seulasta, jos joku naapurin kaima on tykännyt uutisesta.

Mitä enemmän klikkejä ja huomioo, sitä kauemmin tää sankari saa kirjotella.

1 tykkäys

Olen ylpeä siitä, että olen pitänyt iltalehteä nyt bannissa jo toista viikkoa. Ei ole ollut ikävä :smiley: Ihanaa ! Suosittelen kaikilla iltalehdestä vapaita hetkiä, ette tule katumaan! :slight_smile:

11 tykkäystä

Mä kyllä silloin tällöin klikkaan, ehkä kerran kahdessa viikossa, jos on joku uutinen IS:ään tai IL:ään linkitetty, mutta edes auttavan aktiivisesti en ole IS:a seurannut yli kahteen vuoteen ja IL:ä varmaan viiteen vuoteen.

Nykyään tiedon määrä on niin valtava, ettei ajankohtaisten asioiden seuraamiseen tarvitse seurata uutisia, ne kyllä löytävät perille. Autoradio, some, jossain telkkari auki, vilkaiset päivän lehteä (freudilainen häkkismi) jne., väyliä on monia.

2 tykkäystä

Käsitin ensin että metakka on käyty Facebookin puolella mutta ilmeisesti se onkin rähinöity jutun kommenttiosiossa. :grin: Ymmärrän mikset linkittänyt juttua. :grin:

1 tykkäys

Huippumedia Iltaleden juttu suoraan lainattuna:

"Lauri Marjamäki on ajanut itsensä nurkkaan Leijonien päävalmentajana.

  • Jääkiekkoliiton pitäisi ehdottomasti jo ruveta miettimään uutta päävalmentajaa, Iltalehden erikoistoimittaja Santtu Silvennoinen sanoo.

Kenestä uusi vetäjä Leijoniin?

Esiin ovat pulpahtaneet Karri Kiven, Risto Dufvan ja Antti Törmäsen nimet.

  • Vai vedettäisiinkö nyt samanlainen kani hatusta kuin Kalervo Kummola teki Doug Sheddenin kanssa viime vuosikymmenellä."

Olet sinä Santtu aika epeli ja ihan guru.

2 tykkäystä

Lainaan erästä hahmoa kaikkieen tuntemasta elokuvasta koskien tätä huuhaa toimittajaa.
“No siehän sälli oot.” -Rokka

4 tykkäystä

Erikoisasiantuntija Jaakko Pa… Korjaan erikoistoimittaja Santtu Silvennoinen. Mitähän tuo titteli pitää sisällään?

5 tykkäystä

Vähintään erikoista toimittajan työtä. Provoamista ja negailua.

2 tykkäystä