Loppuvuoden 2018 alennusmyynnit: Single’s Day, Black Friday, Cyber Monday, välipäivät

Juu, pari kelloa olen tuolta jo vuosien varrella ostanut, ja nyt Suunnosta kohtuu tarjouksia… Täytyy tsekkailla. Sykkeellistä kelloa, ilma vuon käyttöä hakemassa ja niistä vähän huonommat alet.

Mitäs tietäjät sanoo Suunto 3 Fitness laitteesta?

Itse kiinnostais kanssa jos tietäjät osaisi neuvoa kumpi parempi, suunto 3 fitness all vai toi polarin uusi vantage m?

Yks selkee ero on ainakin, että Polarissa on GPS, Suunto käyttää puhelimen GPS:ää.

1 tykkäys

Suunnon laite ainakin pitäisi olla hyvä. Polarista ei vielä osaa sanoa koska ihan uusi laite ja kaikki heille vähän uutta.
Suunnolla ainakin ollut hiukan tarkempi sykemittaus ja kestää paremmin pakkasta, mutta ei osaa vielä sanoa millainen tuo uusi polarin vehje on

2 tykkäystä

Vertailuun ottaisin myös Garminin mallit. Itse tykkään suunnistajana enemmän Garminin kelloista koska ovat osoittautuneet gps:n osalta tarkemmiksi. Piirtävät tarkempaa jälkeä reiteistä. Suunto ainakin tahtoo pyöristellä reittiä mistä suunnistaja ei ainakaan tykkää. Makuasioita joten kannattaa vertailla huolella koska kelloissa paljon eroja käytettävyydessä. Vink. @kyynaama

Edit. Ja varmasti tulee paljon malleja perjantaina tarjolle xxl gigantti verkkokauppa yms…

1 tykkäys

Niin ne on makuasioita. Sama harrastus ja ainakin itse olen tykännyt Suunnosta. Toki itse vedän HR:n kanssa ja muutenkin vanhalla mallilla.
Onko sinulla rannemittaus laite vai vyö?

On varmasti hyvä. Itse tykkään razerin näppiksistä enemmän, mutta MX redit on hyvät kytkimet, ja muutenkin kuullut paljon hyvää HyperX:n näppäimistöistä. Uskon hinta-laatusuhteeltaan oleva loistava tuote, jolla on mukava kirjoittaa, ja voi myös pelata.
Toki se vaikuttaa, mihin käyttöön tulee? Kirjoittamiseen MX Brownit taitaa olla parhaat. Ei redit kirjoittamiseenkaan huonot ole.

1 tykkäys

Tuo Fitness kolmosen sykemittaus ei ainakaan mitään ylistäviä sanoja saa tässä arviossa.

Puhun nyt omasta kokemuksesta. Ei ne huippuja ole kummallakaan mutta itsellä on suunto ollut huomattavasti varmempi

Vyöllä on. Seuraavan ottasin kyllä mielelläni ilman vyötä. Vyö kun tahtoo valua tai sitten kiristää. Syke ei niin tarkka asia itselleni ole.

Vähän asian vierestä, mutta luottokortti Diners Clubin verkkokaupassa on jo pidempään ollut todella halvat Suunnot. Korttihan lopettaa Suomessa toimintansa joten ehkä joku tuttusi haluaa pestä pisteensä?

Kokemusta vain Polarin M200:sta ja se on hyvä laite, sovellus vaatimaton. Nettijuttujen perusteella Polarin sykemittaus olisi tarkempi, mutta ei omakohtaista kokemusta Suunnosta.

Mihin olet tuota Suuntoa verrannut, jos osaat sanoa sen olevan varmempi? Polar M200 ainakin osasi antaa saman maksimisykkeen kuin Holter-mittauslaite. Polarissa sykkeet päivittyvät pienellä viiveellä, joten intervalleihin se sopii huonosti, mutta muuten tarkaksi todettu laite.

En ole moisesta kuullut kuin aamujäillä :wink:

Itseäni noissa urheilu kelloissa kiinnostaisi juurikin sen palautumisen seuranta, eli kuinka pian voipi ja on järkevää reenata seuraavan kerran.

Jos jollakin pistää silmään pöytämallin tiskikoneita tarjoulsessa, niin vinkatkaa ihmeessä. Olis tarvetta, mutta ovat turhan kalliita yleensä noin pieniksi vehkeiksi

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Sykemittarit ja urheilukellot

Itsellä hakusessa uudet sängyt itselle ja vaimolle. Edelliset alkavat olemaan jo rakkaudella kyllästetyt ja vaihtotarve on ilmeinen.
Motorisoidut mallit plussaa, niin sais sänkyyn jotain elämääkin :wink:

5 tykkäystä

Itse kuumeisesti odottelen vielä niitä ”oikeita” tarjouksia perjantailta. Hakusessa olisi OLED-televisio hyvällä tarjouksella, moccamaster ja imuri.

Saa tägäillä, jos tulee vastaan :slight_smile:

https://www.power.fi/kodinkoneet/pyykinpesukoneet/edesta-ja-paalta-taytettavat-pesukoneet/bosch-wat2849psn-pyykinpesukone/p-574039/
Tuollainen pesukone ja suunto 3 fitness lähtivät ostoon. Ehkä tuli taas hätäiltyä, mutta pyykkärin tarve oli akuutti

1 tykkäys

En tiedä onko varsinainen Black Friday -tarjous, mutta nyt lähtee Panasonicin G80 -kamera halvalla:
https://www.rajalacamera.fi/panasonic-lumix-dmc-g80-12-60mm-ois-jarjestelmakamera-musta.html#229106755PR1

1 tykkäys

Citymarket ajaa nettibanneria jonka mukaan siellä olisi tulossa Lenovo Ideapad 120S tarjolle hintaan 199€. Tuossa ilmeisesti jopa FullHD näyttö.

Kaupan nettisivut ovat vaan surkeat ja sieltä en tarjousta löydä. Just nyt ei ole löysiä rahoja, mutta tuo voisi olla pätevä Linux-läppäri kevyeen surffailuun.

1 tykkäys