Loppuvuoden 2018 alennusmyynnit: Single’s Day, Black Friday, Cyber Monday, välipäivät

Verkkokaupassa on Toshiban 1Tb ulkoinen levy alessa:

On siellä noita peliluurejakin, mutta ne on aika hinnoissaan, enkä osaa sanoa mitkä on hyvät.

1 tykkäys

Mikäs hintaluokka?

Mulla ei oo mitään käsitystä tekeekö alle 50€ kuulokkeilla mitään? Oon aika pihalla noista kaikista jutuista jotka liittyy edes jollain tapaa tietokoneisiin!

Tämähän oli sopivan hintainen, kiitti!

Pistän tän nyt tähän säikeikeeseen. Tappara shopissa huomenna 15 pinnaa pois kaikista tuotteista. Toi Hilfigerin miesten kauluspaita on ollut ostoslistalla, mutta kun ei ole päässyt sovittamaan niin, onko joku ostanut kyseisen tuotteen ja jos on, miten noi koot menee oikeassa elämässä?

1 tykkäys

15 pinnaa kelpaa kun tilattavaa olisi :grin:, mm. saunamittari ja college + heräteostokset

Gigantin ennennäkemättömät Black Friday -tarjoukset julkaistaan tänään klo 18.00. Tänä vuonna tarjouksia on ennätysmäärä parhailta viihde-elektroniikka- ja kodinkonemerkeiltä sekä entistä suuremmat tarjouserät! Myynti alkaa netissä tänään klo 21.00 ja perjantaina klo 06.00 myymälöissä ympäri Suomen.

Tämmöistä oli jossain roskapostisähköpostissa, kun sattumalta törmäsin.

Itsellä haussa tietokoneen näyttö läppärin rinnalle. Läppärin näyttö rupee oleen aika pieni kun pitää olla monta ikkunaa auki.
Hintaluokka saisi olla 100€ luokkaa. Odottelen vielä huomisen tarjouksia mutta tommonen nyt Powerilla viikko tarjouksessa johon en taida tarttua.
https://www.power.fi/tietotekniikka/naytot/tietokonenaytot/asus-va249he-238-naytto/p-910421/

Mites tämmötteet?

Gigantin BF tarjouspumaska on julkaistu. Eipä aiheuttanut suuria tunteita. Enemmän panostettu tarjousten määrään kuin laatuun.

iPhone 6S hintaan 295€ olisi aika hyvä, mutta vanha SE toimii edelleen moitteetta.

https://viikkotarjoukset.gigantti.fi/blackfriday/

2 tykkäystä

Jos pelaatte FPS-pelejä, niin napatkaa ihmeessä tuo BenQin 144hz 219€. Se on kova tarjous se.
@ljpp tilasitko jo Sen HyperX Näppiksen? Tuolla olisi Razer Ornata Chroma myös.

1 tykkäys

Minulla kyseiset ollut nyt 2-3 vuotta, äänenlaatu kyllä ihan hyvä, piuhan jatkopätkä sanoi sopimuksen irti ehkä n. 1,5v kuluttua, myöskään mikki ei ole kovin kummoinen. Voi olla huonoa tuuriakin, mutta… Itse en ostaisi enään samoja.
Uuden mikin jouduin ostamaan, päädyin pöytämikkiin, tuo särki niin perkeleesti.

1 tykkäys

Joo, ei itsellä noita ole. Pari kertaa kokeillut. Hyvältä vaikutti mulla, mutta sulla on reilusti enemmän kokemusta.

Oledit hyvään hintaan Gigantissa.
55" 1199€ ja 65" 1899€.
Kovin on pienet erät mutta heti klo 21 ostamaan niin voi tärpätä. @Tonke

3 tykkäystä

Viime kesänä päivitin Simmsseihin (HW Convertible), niin ei ole akuuttia tarvetta seurata aihetta.

Kiitos avusta. :wink:
E. Tuli ostettua uusi striimuvapa, kun tarjous antoi myös siiman kaupan päälle.

Vähän kallistumassa Sonyn töllöön tuplavirittimien takia, tällä hetkellä maksaa 1399 muutamassa paikassa.

Kannattaa olla noiden tuotekoodien kanssa tarkkana. Gigantti myy B-sarjan (karvalakkimalli) LG:n 55" OLED:ia hintaan 1199€. Power ja Verkkokauppa puolestaan myyvät saman töllön C-sarjalaista (karvalakista seuraava) hintaan 1299€. Lisäksi Gigantilla on vielä kalliimman E-sarjan OLED hintaan 1899€.

1 tykkäys

On tämä taas legendaarista moneltakin kantilta.

Esim. Nokia 6 -puhelin ollut 200 euroa jossain (DNA, Gigantti, Telia, Power, Elisa, yms.) ainakin viimeiset kaksi viikkoa. Pitempäänkin. Nyt “alkuperäinen” hinta on kaikkialla merkattu 299 €. Kai se joskus on sen verran maksanut.

Turtle Beach Grip 500 -hiiri on tälläkin hetkellä Gigantin sivuilla 47 €, mutta BF-lehtisessä se on 60 € alennuksessa eli hinta olisi 80 €.

Stay safe.

5 tykkäystä

Kuinkahan paljon palautettua tavaraa on Gigantin Outletissa ensi viikon jälkeen… Voi löytyä halvalla hyvääkin (bonusta, että voi neuvotella hintaa alaspäinkin) :thinking:

(Varoituksena… Joskus on :poop: kalliimmalla…)

1 tykkäys