Loppuvuoden 2018 alennusmyynnit: Single’s Day, Black Friday, Cyber Monday, välipäivät

Verkkokaupan mysteerikuulokkeet ovat:

199€ (norm.399€).

1 tykkäys

Tai siis oli.

Verkkokaupan hyllyssä on saldoa kuulokkeista esim. Pirkkala (20 kpl) aamuvirkuille.

1 tykkäys

En ole tarjoushaukkana markkinoita seurannut, joten ihan mutuna pari nostoa Verkkokaupasta.

  • Nokia 8 lienee 199€ hinnalla kelpo perus Android lätkä. Vanhentuva malli toki.
  • Huawei Mediapad T3 10 99€ on ihan hyvä HALPIS tabletti. Vaatimattomat speksit mutta hintaisekseen jämäkkää tekoa.
1 tykkäys

Ei ole B:llä ja C:llä muuta eroa kuin design. C-malli on olevinaan hieman hienomman näköinen.

1 tykkäys

Netistä yritin noita Bosen 199€ kuulokkeita. Tarjouslehdestä saattoi päätellä mallin. 120kpl oli myynnissä ja ei paljoa F5 auttanut vaikka oli haku kyseisestä mallista valmiina. Vaatii tuuria. Aamulla varmaan klo 09:00 noin 200 ihmistä jonossa ovella.

Hyviä tarjouksia oli Verkkiksessä lopulta vain muutama.

1 tykkäys

Mieti miten halvalla saivat verkkokaupan tukkoon ja ovipumppuun liikettä. Mekin täällä mainostamme heidän kauppaa ilmaiseksi.

2 tykkäystä

Verkkokaupan tarjous oli kova verrattuna Gigantin Outletin (Lielahti) langallisiin numeroa heikompiin Bosen QC25 -kuulokkeisiin, jotka on myös saman 199€…

Oma veikkaus oli ensin, että Verkkiksessä olisi olleen sama malli halpuutettuna, mutta ihan kovan tarjouksen pisti.

Ostin tuon muuten viime vuonna Black Fridayna, taisi olla muistaakseni jotain 130e. Lopulta en käyttänyt sitä juuri ollenkaan, sillon joskus harvoin kun oli iltavuoroa töissä katselin pelit siitä, muutoin hyllyllä pölyttymässä. :smiley:

Joo, halpa tuo on normaalistikin. Itse maksoin 8” versiosta 149€.

Mutta hintaansa nähden on ollut soiva peli kevyeen surffailuun, muutaman appin pyörittämiseen ja kakaran peleihin. Hyvä matka TV takapenkille.

1 tykkäys

Taitaa olla vähän joka kaupalla sama homma. Muutama oikeasti hyvä tarjous ja loppu on sitten sellaista kamaa, jota myydään aina samalla ”tarjouksella”, eli käytännössä niillä tehdään se tuotto plus lisämyyntiä.

Tsekkasin muutaman huonekaluliikkeen BF-tarjoukset ja ihan täysiä vitsejä olivat. Hinnat jopa eurolleen samat kuin kaikissa muissakin ko. liikkeiden aleissa tänä vuonna. Norsun muisti auttaa näissä kummasti :smile:

XXL:ssä on useamman sortin villapaitaa todella halvalla (alkaen 19.90€) ja näiden hintoja on tullut seurattua.

Nyt voi edullisesti laittaa mikromuovia pölyävät fleecet polttoon ja ostaa paremmat lämpökerrokset.

1 tykkäys

Mä tässä vielä arvon, josko tilaisi Gigantista nuo Sony WH1000XM2 -kuulokkeet.

Luulen, että on ihan OK -kuulokkeet myös… (Toki päähänsopivuus ja oma korva on se joka kertoo):

5/5

1 tykkäys

Tuolta saisi tollaset https://www.amazon.com/Sony-Noise-Cancelling-Headphones-WH1000XM2/dp/B074KDJVS2 samaan hintaan, ja mikäli haluat oikein luksusta niin odotat hetken ja ostat tuon uuden tulevan mallin.

edit. tuossahan yläpuolella kaverit linkkasivatkin samoja kuulokkeita. Itse tilasin nuo joskus alku syksystä ja todella tyytyväinen olen ollut, toimii.

Ainoa että noin viikko kun olin ostanut nuo, luin jutun otsikolla “jos et ole vielä ostanut vastamelukuulokkeita odota XM3-versiota” :smiley:

Meni sen verran hermot Verkkokauppaan, että tilasin…
Tosin siinä kävi nyt niin, että tilasin Ipad pro 11" :smile:

Paljon ehtii parissa minuutissa tapahtua…

3 tykkäystä

Lempäälän Ideaparkissa sijaitsevassa Kalastus-Suomessa on huomenna kaikki normaalihintaiset tuotteet alennuksessa. Sieltä saamani sähköpostin mukaan ale -50%, heidän nettisivuillaan taas sanotaan alen olevan -30%.

Olisko sitten nettikaupasta ostettaessa -30% ja paikan päällä -50%. Vähän epäselvää viestintää. Sähköposteja on kuitenkin tullut tänään ja eilen ja molemmissa sanotaan -50%.

https://www.kalastussuomi.fi/kauppa/

2 tykkäystä

Ymmärtääkö joku noista kaiuttimista tai soundbareista jotain? Telkkarissa tosiaan nyt vain oma kaiutin jossa melko karu äänimaisema. Tarjouksiahan tuolla vilisee mutta mikä olisi oikeasti hyvä hankinta?

Budjetti ehkä siinä 300-400€

Ehdottomasti mieluummin oikeat kaiuttimet kuin soundbar. Omiin silmiin ei ole osunut kuumottavia tarjouksia aktiivipöntöistä juuri nyt.

Harmittavasti Klipsch R-51PM oli 11.11 halpuutuksessa, mutta ei tällä hetkellä.

1 tykkäys

Pikku Genelecit olisi tarjouksessa:

Edit. Periaatteessa Genut voisi tietokoneelta toistettaessa lyödä Nuforcen USB Dacin perään, joka myös halpuutettuna: