Solmu Salminen, toimittaja

Syytä olisi mutta taitaa olla asianomistaja rikos niin riippuu tästä asianomistajasta.

3 tykkäystä

Haha, toimenkuva muuttunut, mutta ammattitaito ei ole karttunut. Toivottavasti joutuu käräjille, niin huomaa miten se kulma skulaa oikeassa journalismissa.

E: Ei helvetti, kantsii lukea tuosta murha.infon linkistä se poistettu juttu. Aika jäätäviä johtopäätöksiä vetää jämäjournalismin sherlokki väärästä FB-profiilista. Huh huh.

8 tykkäystä

On se kyllä safööri, voi jeesus. Jokohan Iltalehti heräisi ja heittäisi kaverin kilometritehtaalle. Mikään journalismiin liittyvä ei ole Solmun juttu.

5 tykkäystä

Eikös Iltalehti kannusta ja tue toimittajiaan tekemään “näkökulmia” ja jopa provosoivia juttuja. Eiköhän tämäkin ollut vain hyvää ja erilaista näkökulmaa toimittajalta ja keskustelua herättävää argumentointia. Santtu ainakin varmasti antaa kehut tällaiselle erilaiselle, paremmalle journalismille.

3 tykkäystä

Minkä ikäinen Solmu on? Hieman sellaista nuorukaisen intoilua on Solmun tekemisessä. Kauhea kiire saada kohujuttuja ulos. Toki itsekin vasta kolmekymppinen olen.

En tarkemmin tätä uusinta tapausta tunne, mutta ilmeisesti melkoisen munauksen on Solmu tehnyt. Tuleekohan potkut.

Valavuoren “metsästyksestä” annan pisteet silti Solmulle sen valehiihtäjä-jutun tiimoilta.

Kuuntelen harvoin Radio Novaa. Nyt kuuntelen ja Solmu luki juuri uutisia.

Syvä osanottoni.
Tuliko klikkiuutisia jo radiossakin?

1 tykkäys

Joku sanoi jo ajat sitten tässä samaisessa ketjussa, että tuohon on vain hyvä asia.

Ja tämä ei sitten ole minun keksintöni - kaikki kunnia henkilölle, joka tuon sanoi, voitte itse etsiä:

Solmu on viimein siirretty taitojaan vastaavaan työhön; lukemaan uutisia, joita muut ovat tehneet eikä tekemään uutisia itse.

“Näin tämän suurvallan edustaja tänään herätti kuohuntaa.”

3 tykkäystä

Kuulosti kyllä siltä, että luki vain jonkun fiksumman kirjoittamaa tekstiä. Asia kerrottiin, eikä ohjattu verkkosivuille.

3 tykkäystä

Vielä viime kaudella (16-17) Solmun näki jokaikisessä Tapparan kotipelissä rohmuamassa kahvia ja pullaa media-karsinasta… Tällä kaudella ei oo puolestaan näkyny kertaakaan. En oo kyseisen kaverin uraa niinkään seurannu, mutta onko jääkiekkoon liittyvät kirjoittelut vähentyny?

1 tykkäys

Toivottavasti. Oli kyllä niin raskasta luettavaa, niin kauan kun niitä hölmönä luin.

Sen mitä oon välillä auto matkoilla solmua kuunnellu kun lukee uutisia, niin ihan pätevältä on tuntunut siinä hommassa. :thumbsup:

Ei mee aivot solmuun, kun ei käytä niitä.

Voisiko jotain päätellä Solmu Salmisen Twitteristä - jääkiekkoa ei mainita:

Solmu Salminen
@SolmuSalminen
Uutistoimittaja, radioankkuri. @iltalehti_fi @novasuomi @Iskelma @nostalgiasuomi

Lähde:
https://mobile.twitter.com/solmusalminen

Twiittien joukosta tämä pisti silmään:

Upeaa, ehkä tuo tarkoittaa, että pysyy kaukana jääkiekosta…

1 tykkäys

Muuttakaa tuo otsikko

pelkkä toimittaja

E. Minullahan tosiaan on oikeudet muutella otsikoita sun muita. En kuitenkaan luota arviokykyyni, joten siirrän vastuun raukkamaisesti muille :smiley:

8 tykkäystä

Tai, suosittelisin pelkkää nimeä, ilman toimenkuvaliitettä.

Pääsi niin pahasti ihon alle aikoinaan.

1 tykkäys

Miksi et tehnyt tuota itse, kun kerran oikeudet on? :smiley:

Edit: käytin mestarillisia oikeuksiani, joita on muuten tällä palstalla todella monella ja muutin otsikkoa.

2 tykkäystä

Kyllä nää jutut on ihan uskomattomia. Eikö toimittajalla oo minkäänlaista ammattiylpeyttä. Miks toi kaveri on lähetetty olympialaisiin?!

Älkää klikatko suotta juttua auki. Ei siinä mitään muuta oo ku tommonen toisesta lehdestä lainattu kommentti:

USA Today kirjoitti Geradin lehdistötilaisuudesta. Nuori laskija kertoi, että hän oli saanut Snapchatin välityksellä “tsemppausviestin” vanhemmiltaan ja heidän mukanaan Koreaan lähteneiltä läheisiltä.

  • Sain snap-viestin kello puoli yhdeksän aikaan aamulla, kun olin menossa bussilla kohti rinteitä. Kaikki joivat oluttölkkejä tyhjäksi yhdellä huikalla, kun olivat matkalla vuorille, Gerard kertoi.
1 tykkäys