Suosikki- ja inhokkivastustajasi?

Molemmissa joukkueissa on vahva pelillinen RD:n leima edelleen. Tai no, Lukolla on tällä kaudella alkanut nahan luonti. Kiekottelun riemua eivät kuitenkaan näiden pelit tarjoa.

(Petri S) #42

Etäfanina, jolla lähin (90km) jäähalli on Oulun Raksila, niin inhokki on Kärpät. Tässä viime vuosina suurehkon työpaikan ainoana kirvesrintana on saanut jokseenkin tarpeeksi kuulla kuittailuja, poislukien kaksi viimeistä kautta. Itse kärppien väriä tunnustavat fanit helekkarin fiksua porukkaa, kuten myös täällä foorumilla kirjoittavista voidaan todeta. Peukku heille ja anteeksi, vaikka heidän Kärpät on se minun inhokki

@Peke66 mitä yleiseen mielipideilmastoon tulee niin jostain kumman syystä itse pärjään pääsääntöisesti parhaiten fanijutuissa Kärppien ja IFK:n kannattajien kanssa. Heidän kanssaan syntyy keskustelua, joka ei yleensä ole niin värilasittunutta ja aggressiivista kuin muiden.

Jos fanina taas mietin niin huonoimmat kokemukset on JYPin faneista, joiden kanssa ei voi keskustella yhtään mitään. Huonosti paalutettu halli ja epämiellyttävä paikka käydä Tapparan väreissä, en arvosta. Ässä-fanien kanssa olen poikkiteloin tuon tuosta, joten olen jättänyt porilaisten kanssa keskustelun kokonaan pois.

Tiedä siitä köyhästä. Vakavarainen yksittäinen suomalaishenkilö omistajana, joka on sitoutunut aidosti jo pitkään eikä rahaa ole säästetty sukanvarteen. Mutta menestystä ei siellä ole rahasta tehty.

(Petri S) #45

@peterra mulla ole edes kunnon kontaktipintaa muihin, kuin kärppien faniporukkaan, heidän kanssaan ei tosiaankaan ongelmaa. Varmaankin yhteinen historia viime vuosina. Silloin kun Kärpät viimeksi Ahon maalilla voitti pojan kotiin, niin olin Oulussa jossakin urheilubaarissa peliä katsomassa, Ojasen paita päällä. Pelin jälkeen menimme sitten hallille, niin moni vastapuolen fani, tuli sanomaan, että olisimme ansainneet mestaruuden. Vähän hämmennyin moisesta, samalla arvostus heitä kohden lisääntyi. Paljon Raksilan hallissa järjestysmiesten kanssa jutellessa, moni on sanonut, että Tampereelta tulevat parhaiten käyttäytyvät fanit, eli hyvä te. Mutta silti Kärpät on se ykkös inhokki, vaikka Lassen nimmarin haluaisin paitaan.

Siihen kun otat vielä toiselle puolelle Mikkamaksin nimmarin niin kattaus on täydellinen.

Turusta ja turkulaisista en tykkää ja siksi omana inhokkina selkeänä ykkösenä TPS.

Taas on se aika vuodesta, kun sattumalta törmään tähän ketjuun ja nostan sen ylös. Viime kerralla sanamuoto sai kritiikkiä, mutta musta tematiikka on selkeä. Eli kysytään suosikki- ja inhokkivastustajaa. Suosikkivastustaja on tietenkin sellainen, jota vastaan mielellään katselee pelejä. Sellainen vastustaja, jota vastaan on jotain ekstralatausta. Inhokki sitten sen vastakohta. Menee jo vähän pakkopullan tai hajuttoman, mauttoman, värittömän puolelle.

Alla aiempien vuosien tulokset ja alempana äänestys:

2016
suosikkivastustajat: HIFK, Kärpät, Ilves
inhokkivastustajat: JYP, KalPa, Pelicans

2017
suosikkivastustajat: HIFK, Ilves, Kärpät
inhokkivastustajat: Pelicans, TPS, JYP

2018
suosikkivastustajat: HIFK, Kärpät, Ilves
inhokkivastustajat: JYP, TPS, Jukurit

Suosikki

• HIFK
  • HPK
  • Ilves
  • Jukurit
  • JYP
  • KalPa
  • KooKoo
  • Kärpät
  • Lukko
  • Pelicans
  • SaiPa
  • Sport
  • TPS
  • Ässät

0 äänestäjää

Inhokki

• HIFK
  • HPK
  • Ilves
  • Jukurit
  • JYP
  • KalPa
  • KooKoo
  • Kärpät
  • Lukko
  • Pelicans
  • SaiPa
  • Sport
  • TPS
  • Ässät

0 äänestäjää

(Henry Viktor) #48

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.