Elokuvat, sarjat ja TV-ohjelmat

Jonkin aikaa kahlattuani Netflixin tarjontaa voin suositella lämpimästi ainakin seuraavia:

Mitä muita kannattaa katsoa?

True Detectiven ensimmäinen kausi on loistava, Breaking Bad, Bloodline, Gomorra, Better Call Saul…

Tuossa nyt muutama mitä tuli mieleen :slight_smile: Onhan noita.

1 tykkäys

Itse tulee katseltua kyllä todella vähän sarjoja ja telkkaria ylipäätään jääkiekon ja urheilun ulkopuolelta. Mieleen on jäänyt viimeisimpänä hyvänä sarjana kuolleista palanneet, jota näytetään säännöllisin väliajoin ylellä.

1 tykkäys

Löytyykö legendaarinen Lovejoy jostain palvelusta?

Pitää nostaa vähän omaa häntää, kun tuli tehtyä tätä aihepiiriä varten ihan oma kommuuninsa:

https://nettitelkku.com/

Vähän on turhan hiljaista vielä ollut, joten ei muuta kuin mukaan osallistumaan ja kehittämään.

3 tykkäystä

Alusta on Nettitelkussa mainio, mutta kriittinen massa puuttuu. Jos sarjan tai elokuvan nähneitä ei palstalla ole yhtä enempää niin monologia kummempaa ei voi syntyä. Mä mielelläni auttaisin sisällöntuotannossa, mutten juuri mitään katso ja olen aihepiirin suhteen aika yleissivistymätön. Tässä ketjussa @cace6969’n mainitsema Gomorra on poikkeus - sen katsoin hiljattain ja voin suositella. Todellista laatukamaa. Italialainen mafiasarja siis kyseessä. Siitä voisin iltamyöhällä ketjun perustaa tuonne.

Juu, käyttäjät tekee yhteisön. Olen sinne kirjaillut melkoisen määrän kommentteja eri sarjoista, joten en jaksa niitä tänne copy-pastata. Ne katsoo sieltä ketä kiinnostaa :slight_smile:

1 tykkäys

Totta, tuo oli kyllä hyvä!

Mä ainakin katson. :slight_smile: On pelastanut mut monta kertaa sosiaalissa tilanteissa kun joku on alkanut puhumaan Stranger Thingsistä sun muista. Olisivat mulle muutoin täyttä hepreaa.

7 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Nettitelkku.com - kiinnostaisiko?

Jos jostakin löydätte, ni kannattaa katsoa tv-sarja: Äkkiä Anttolassa. Jäi teeveestä tullessa aika vähälle huomiolle, onneks omistan ton DVD:n. Toinen kova kotimainen suosikkini on Raid.
Elokuvista Renny Harlinin paras ohjaus, eli The Adventures of Ford Fairlane.

Siirsin noi Nettitelkku.com jupinat toiseen ketjuun, kun sellainenkin täältä löytyi. Jatkakaa otsikon mukaisessa aiheessa.

1 tykkäys

Netflixistä vahva suositus: Black Mirror.

En itse yleensä perusta scifistä, mutta tämä kyllä kolahtaa. Todella tunnelmallinen ja ajatuksia herättävä sarja, jossa jokainen jakso on oma kokonaisuutensa.

1 tykkäys

Suosittelen hankkimaan Seinfeldin kaikki tuotantokaudet. On ehkä paras sitcom ikinä.

3 tykkäystä

Kyllä. Suosittelen myös Seinfeldiä isosti.

Itselläni on kyllä hassu juttu kun ei putoa tämä seinfeld ollenkaan. Ei vain jostain syystä naurata kyseisen ohjelman jutut.

1 tykkäys

Yritin joskus katsoa sarjaa,ei toimi.

Tuli eilen katsottua ties monennenko kerran Million Dollar Baby.
Clint ja Hilary seikkailevat nyrkkeilyn maailmassa.
Ja taas sama lopputulos.
Maikkeli vetistelee lopussa kuin pikkutyttö.

Viisi tähteä.

3 tykkäystä

Uusi sarja Westworld on varsin viihdyttävää scifiä. Seitsemän jaksoa tähän saakka tullut. Sarjassa näyttelee mm. Anthony Hopkins ja rakkaani (rakkaus on toistaiseksi yksipuolista) Evan Rachel Wood.

1 tykkäys