Elokuvat, sarjat ja TV-ohjelmat

Juu tuttuja on kuten tuo kers. Alhforskin :smile: Täytys joku päivä viä katsoa sarjan vika osa.

1 tykkäys

Ihan ok sarja. Mun intissä käymisestä on aikaa, mutta kyllä monia tuttuja muistoja tosta sarjasta nousi. Ihmettelen vaan sitä, että kaverit tavoittelee RUKkia ja fyysinen kunto on noin onneton. Jos vapaaehtoisena armeijaan astuu ja tavoitteet on Haminassa, luulis että olis vähä valmistautunut lenkeillä ennen lähtöä. Itte olin myös tykäri ja Haminan RUK tuli käytyä, niin monia mukavia muistoja tosta sarjasta tuli.

Ja ihan oikeet likat Haminaan noista vaihtoehdoista valittiin.

2 tykkäystä

Ensimmäinen osa katsottu, ihan mielenkiintoinen sarja. Jännä palata muistoissa Niinisaloon jossa itse palvellut saapumiserässä 1/94. Paikat ei näytä muuttuneen mihinkään…

2 tykkäystä

Jos Villin lännen legendat ja historia kiinnostaa, niin kannattaa tämä Netflixin dokumentaarinen sarja (The american west)katsoa…Kertoo useamman tunnetun hahmon tarinan mm.Crazy Horse, Jesse James, Sitting Bull, Billy the kid jne…Itse tykkäsin…

4 tykkäystä

Hauska ja mielenkiintoinen dokumentti aina niin kiehtovista kissoista juuri nyt TV1:llä

Areenassa:

3 tykkäystä

No nyt. Komeaa esittelyä faneilta ja parilta ex-pelaajalta/tuomarilta Lukko - Ässät/ Rauma - Pori pariskunnasta. Kohta 23.00-29.15

Esim tälläistä oli pätkässä:

“En tiedä, onko ne kannattajia, ne on ehkä enemmänkin faneja.
Porilaiset ehkä enemmän keskittyy vidduiluun ja ärsyttämiseen.
Me kannatetaan ihan oikein”

Ainua asia mikä harmitti oli Raumalaisen Hannun sukunimen väärin laittaminen. Oikea sukunimi: Tuominen

1 tykkäys

Tämä Elossa 24h on ihan hyvä seitsemän osainen sarja. Näytetään terveydenhuollon ammattilaisia ihan oikeissa töissä. Kuten alkuintorssakin sanotaan; “Meillä on mahdollisuus nähdä miten meitä pidetään elossa 24h”. Jos oikein kauhean herkkä on niin kannattaa katsoa vähän varauksella, kun tuossa näytetään vähän toimintaa leikkaussalissa ja ihan leikkaamistakin.

Ja sitten toinen nosto Areenasta. Näkyy tulleen Poliisin poika katseltavaksi. Jari Tervon romaaniin perustuva elokuva. Mustalla huumorilla väritetty pankkiryöstöelokuva. Tai saattaa ehkä kyllä olla myös pankkiryöstöelokuvan parodiakin.

1 tykkäys

Tuli myös otettua palautusta YLE-verosta kahdenkin elokuvan verran.

Jos katsotte tämän jälkimmäisen, niin itse bongasin eräästä toisesta sarjasta tutun paikan ihan elokuvan lopusta.
Ko. sarja loppuu täsmälleen samaan paikkaan.:wink:

2 tykkäystä

The Glass Castle -elokuvan kattelin eilen. Pääosissa mm. ihana Brie Larson ja loistava Woody Harrelson. Oli hyvä.

Toi Nyrölä3 on kyl huippu :smile:

2 tykkäystä

Tulipa käyttäjän cace6969 suosituksesta mieleen vanha klassikko. Tras el cristal (1986) aivan huikea tarina vanhasta natsilääkäristä. Jos vain jostain löytää käsiinsä, niin kannattaa katsoa :+1:

Ja jos joku miettii, että miten tuosta The Glass Cage -elokuvasta tuli tämä mieleen, niin johtuu englannin kielisestä nimestä: In a Glass Cage.

1 tykkäys

Koomikkojen kuningas illalla klo 21:00 televisiosta. Legendaarisen Scorsese - De Niro yhteistyön hyviä hedelmiä

1 tykkäys

Vähän puolueellinen näkökanta kun olen Seth MacFarlane -fani, mutta tuo maanantaisin FOXilta tuleva The Orville on ollut ihan hauska. Harmillisesti vaan missasin ekan jakson, mutta nää kaksi seuraavaa katoin juuri tallenteelta ja upposi kyllä tämä avaruusseikkailu.

Perseestä kun Foxilla ei ole Ruudun ja Areenan kaltaista palvelua, josta voisi katsella myöhemmin. Tykkäsin kanssa, mutta oon missannut ekan jälkeen…

1 tykkäys

Joo, mutta tuo on suoraan sanottuna sysipaska. Ei Chromecast-tukea, eikä saa telkkariin.

Netflixistä Dark, vähän samaa kuin Stranger things, mutta ei sinne päinkään. Paljon synkempi sarja, tunnelma on tasaisen ahdistava koko ajan, ei edes pientä huumori kevennystä missään kohtaa.

4 tykkäystä

Suosittelen ynnämuuta,tää on hyvä,tullu katottua monta kertaa.

11 tykkäystä

Erilainen tarina Bodomista.
Ihan näyttelijäkaartin takia katsoin.

2 tykkäystä

Suosittelen Netflixin sarjaa El Chapo. Löytyy nyt kaksi kautta, vuonna 2017 alkoi tuotanto. Sillä varauksella että sarja on hyvin väkivaltainen, eli ei sovi kaikille. Fiktio mutta perustuu tositapahtumiin.

Tämä on silläkin tavalla mielenkiintoinen että menee fiktio ja tosielämä sekaisin kun oikean El Chapon seikkailut jatkuvat Yhdysvaltojen oikeudessa…

3 tykkäystä