Tappara.co Liigapörssi-kimppa 2023-24

Hitsi ja harmi, kun meni tämä ohi. Vaikka palkinnoissa kyllä olisi omaan makuun ollutkin parantamisen varaa, niin silti olisin ihan maineen vuoksi voinut osallistua. :sweat_smile:

Edit. Ihan mielenkiinnosta, niin paljonko tällä hetkellä tarvitaan pisteitä piikkipaikkaan?

600 pojoo

1 tykkäys

En minäkään. Katson vaan, että hauska pelaaja, nappaampa sen. Jälkikäteen käy ilmi, ettei tuo ole kovin hyvä, ja on lisäksi loukkaantunut eikä edes pelaa jääkiekkoa.

6 tykkäystä

Mites tämä jatkuu tuossa “kauden” vaihtuessa? Pysyykö sen hetkinen joukkue, vai saako siinä välissä vaihtaa pelaajia vapaasti?

Uusi kuusikko valitaan joka jakson alussa, ja vaihdot nollaantuu. Joten vähän helpottuu, kun alkaa näkyyn tän kauden onnistujat myös halvemmissa ukoissa.

3 tykkäystä

Ja joukkueiden sekä pelaajien arvot myös. Ei tarvitse käyttää yli puolta miljoonaa hyvään pakkiin – välttämättä.

Kyllä, mutta et välttämättä saa enää tehtyä samaa kentällistä kuin eka kierroksella… Ensimmäisellä jaksolla hyvin onnistunut pelaaja, on luultavasti 2. Jakson alussa kalliimpi, kuin 1. Jaksolla olisi ollut alun alkaen. Toki toimii myös toisin päin.

1 tykkäys

Morjesta!

Siellä alkaa tänään uusi jakso joten muistakaa koota joukkueenne.

Näyttäisi yhdeksältä vielä puuttuvan.

5 tykkäystä

Onko jo liian myöhäistä, kun ei siellä näy ollenkaan joukkuettani tai kimppaakaan? :scream:

Eipä mittään, taisikin löytyä kun uuden joukkueen tein :smiley: Luulin edes rahojen seuraavan perässä, mutta ei…

Hiton liigapörssi, lopetan kohta koko pelin. Oon aina myöhässä tai liian aikasessa valintojeni kanssa. Joka tapauksessa mun ukot saa koskaan mitään aikaseks. Otan kohta periaatteen, että valitsen aina Tapparan vastustajasta ukot, niin ne aivan satavarmasti floppaa!

Okei, sain pienen hetken räntätä. Ehkä tää taas tästä.

:see_no_evil:

5 tykkäystä

Oonko mää nyt tyhmä vai olinko vaan hidas? En ehtiny nähdä omia liigapörssipisteitäni vikalta kierrokselta, kun systeemit oli nollaantunu. :woman_facepalming:t2: Menikö mun tsäänssit enää nähdä pisteitä?

Joka jakson voi käydä erikseen vielä tarkistaan kimpan sivuilta.

2 tykkäystä

Oma joukkue sivulle. Ylhäällä pitäis olla linkki “Edellisen jakson joukkueet”.

1 tykkäys

Kiitos, tällä neuvolla löyty! :ok_hand:t2: Vika jakso lähti aivan persiillään liikkeelle ja mun tavote oli nousta siihen ykkössivulle, mutta näköjään haaveeksi jäi! :see_no_evil::sweat_smile:

2 tykkäystä

No niin! Kisa on päättynyt ja voittaja on vahvistunut! :tappara:

Pisteillä 4958 voiton vei joukkue Samojedit :1st_place_medal:
2. sijalle pisteillä 4754 ylsi joukkue Harjumäen Sisu! :2nd_place_medal:

Paljon onnea menestyneille ja kiitokset kaikille tällä kaudella osallistuneille!
Nyt kelpaa viettää koko kesä triplamestaruussaunassa :kannu: :kannu: :kannu:

Ottakaa yksärillä yhteyttä niin sovitaan palkintojen toimituksesta :package:

6 tykkäystä