Tappara.co:n Liigapörssi-kimppa 2016-19

Pro tippinä heitän että Niko Mikkola ja Tapio Laakso tekee kovaa tulosta ekoilla kierroksilla.

3 tykkäystä

Nyt on 23 mukana,hyvä hyvä.

1 tykkäys

Oliko tästä muuten mitään vetoa, vai onko tarjolla vain mainetta ja kunniaa tai röhönauruja?

Niko Mikkola ei pelaa ekoilla kierroksilla…vai oliko tässä joku kompa jota en tajunnut?

Ei ollut kompa, yritin vaan vitsinomaisesti johtaa kilpakumppaneita harhaan pörssissä. :smiley: Laaksokaan ei siis pelaa, sen takia noi kaks tohon laitoin. Ja kummastakin löytyy tältä foorumilta keskustelua, niin ei kenellekkään pitäis tulla nää yllätyksenä.

2 tykkäystä

Vain mainetta, kunniaa ja röhönaurua.

1 tykkäys

Mä olen ujuttanut palstalle subliminaalista mainontaa Markus Nenosesta.

Mutta olen vielä aidalla Liigapörssin suhteen.

6 tykkäystä

Jos tuuri suosii ja @rizka on armollinen, niin kunniamerkkejä voi olla jaossa :wink:

Oli niin pitkä kesäloma miulla, että tuohon ketjuun en pääse, mutta ahkeroidaan niin eiköhän portit aukea jossain vaiheessa!

1 tykkäys

Harva muuten pääseekään, sillä tuo ketju sijaitsee valvoja-alueella.

6 tykkäystä

Kannattaa huomioida, että kierros alkaa tänään jo 17reikäreikä ja vaihdot sulkeutuu 16:55.

3 tykkäystä

Oho,ny on jo 31 osallistujaa. Hienoo Hei!

2 tykkäystä

Mukana kimpassa! :ok_hand: Joukkueella Hockey Club Vichy.

2 tykkäystä

Minun joukkueeni nimi on Huihai Kings, kuten viime kaudellakin.

Alkaa kone käynnistyyn pikkuhiljaa. Vahvaa nousua kohti ykkössijaa :sunglasses:

Käyräni näyttää lehmän hännältä eli laskenut jyrkästi.

Ei olis Tapparaan pitänyt satsata.

Jäänyt pelaaminen vähän vajavaiseksi mutta silti 13. Josko ehtisi alkaa panostamaan. :eyes:

Tänään viides kierros. Pisteitä ei enään heru muutamille jotka eivät ole päivittäneet joukkuettaan.

Sittenhän sijoitukseni voi nousta. :slight_smile:

3 tykkäystä