Tappara.co:n Liigapörssi-kimppa

Voittaja oli viimeisellä jaksolla joukkue Houkat. Joukkueen Lättyviikarin suoritus hylätty, kun pelasi vilunkipeliä 20 vaihdolla.

Onnea voitosta joukkueelle Houkat! :champagne:

Näin oli, mutta koko kauden tarkastelussa 2018 Tappara Co:n liigapörssimestari on joukkue Viiksi Mikit.

Totta.

Onnittelu Viiksi Mikit-joukkueelle koko kauden voitosta. :champagne::tada:

Kova taisto on rauennut ja takki on tyhjä. Kiitos väännöistä kanssapelureille, ja ens kaudella jatketaan. Terv. ”Viiksi Mikit”

Joo tunnustan että en ajatellut kimppaa siinä kohtaa kun keikuin ihan ok sijoilla ja tyhmäähän se oli niitä vaihtoja ostaa joten en tietenkään ole kimpassa mukana.
Täytyy koittaa poistua siitä kimpasta

(Antti) #106

Otetaan vielä talteen 20 parhaan kunniataulukko koko kaudelta.

Sija Joukkue Pisteet
1 ( - ) Viiksi Mikit 3499 ( - )
2 ( - ) Houkat 3423 ( - )
3 ( - ) Repa-76 3407 ( - )
4 ( - ) HotWings 3389 ( - )
5 ( - ) TTHR 3369 ( - )
6 ( - ) Jack Island Slew Footing 3341 ( - )
7 ( - ) Roope 3282 ( - )
8 ( - ) Ansakiekko 3196 ( - )
9 ( - ) S.T. 3171 ( - )
10 ( - ) Viikset ja pakarat 3158 ( - )
11 ( - ) Mikko Pukan Takatukka 3133 ( - )
12 ( - ) Saravolle töitä 3077 ( - )
13 ( - ) Vihola 3009 ( - )
14 ( - ) MVP 2739 ( - )
15 ( - ) Huihai Kings 2736 ( - )
16 ( - ) Svoboda 2587 ( - )
17 ( - ) Fox 2582 ( - )
18 ( - ) PeeVee Hockey 2579 ( - )
19 ( - ) Hockey Club Vichy 2522 ( - )
20 ( - ) as hockey team 2296 ( - )

Täytyy kyllä sanoa, että oma kausi meni yhtä jaksoa lukuunottamatta yli odotusten.

Ei menny ihan putkeen. No sentään Saravo sai toitä. :wink:

Mahkut ois ollut ykkössijaan, mutta sössin vikassa jaksossa vaihdot ja joutui pelaamaan finaalit vajaalla joukkeilla. Selityksiä selityksiä, kiitos kuitenkin kaikille osallistujilla ja onnea voittajalle! :thumbsup:

(Mitään en tiedä, mutta) #109

Olinkohan Viiksieni ja pakaroideni kanssa top3:ssa koko kauden vikaa jaksoa lukuun ottamatta. Sikäli vähän kenkuttaa.

Sinä sulit, kuin TPS keväällä. Kaksi vikaa jaksoa oli heikompia.

Edit: Minä paransin kevättä kohden, mutta etumatkaa annettiin liikaa treenijumissa.

Liigapörssiin tullut näköjään joka joukkueelle oma fanikimppa, en muista aikaisemmin olleen. Liittyäkkö siihen vai mahtaako Tappara.co vielä tehdä omansa? Toki voihan niissä kummassakin pelailla.

Ääni tälle ehdotukselle. Kyllä Co:n kimppa ainakin pitää olla elossa.

On siellä ennenkin ollut Tappara-kimppa meidän Tappara.co -kimpan lisäksi. Tai ainakin viime kaudella oli. Mä olen taas mukana ja voin myös taas perustaa sen Tappara.co:n kimpan jos ei joku mua ennen ehdi :smiley:

Ei kai kukaan sun tontille mene. :grinning:

Tälle kaudella voisi itse hypätä tähän kimppaan mukaan. Yli 10 vuotta tullut pelattua rahakimppoja, mutta nyt ei sopivaa porukkaa semmoiseen löydy.

Tuli tälläinen idea mieleen, että mitä jos koko kauden kimpan voittajalle kustannettaisiin porukalla Tapparan fanipaita painatuksella esimerkiksi ”Tappara.co LP” numerolla 1 tms. Olisi meinaan varmasti voittajalle hieno muisto :slight_smile:

Jos porukkaa mukana koko kaudella on esimerkiksi 20 niin tuo ei montaa euroa / naama ole.

Miltä kuulostaisi?

Oiva idea,mukana ollaan.

Tein itse juuri joukkueen ja liityin jo,Tappara kimppaan.Itse en ole ennen pelannut Liigapörssiä.Minkälaiset on kokemukset palstalaisilla liiga pörssisstä onko untuvikolle helppokäyttöinen yms?
Mukava idea olen mukana.

Olisin tässä mukana :smiley:

Selvitettävää:

• Määräytyykö voittaja runkosarjan perusteella (suoraan kaikkien jaksojen yhteispisteillä), eli POffit ei kuuluisi tähän?
  • Mennäänkö samoilla vaihtomäärillä kuin viimekin kaudella (eli max 10 vaihtoa)

(milo) #119

Kävis myös mulle tämä.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #120

Mukana ollaan! :muscle: