Tappara sosiaalisessa mediassa

Huomenna puolenpäivän aikaan Tapparan Snapchatissa äänestyksessä eniten ääniä saanut Sebastian Repo vastailemassa fanien kysymyksiin.

5 tykkäystä

Miten noita kysymyksiä voi lähettää? :thinking: Pitääkö lähettää erillinen kysymyksen sisältävä snäppi?

Joo.

1 tykkäys

On kyllä mukava lisä tämä Tapparan snap-aktivoituminen. Hauska katsoa pätkiä reeneistä.
Kukahan mahtaa olla Tapparan snap-vastaava? Osunenko pahasti harhaan, jos aprikoin sen olevan se nuorimies penkin takana, jonka nimeä en kyllä muista. Jorgen tai Pämin pojanpoika, oliko näin?

Vai onko tämä tieto julkistettukin, ja olen sen vain missannut.

Hitto mun snäppi ei löydä oikeaa Tapparaa. Joku sieltä löytyi, mutta siltä profiililta ei ole kyllä tullut kertaakaan mitään päivitystä.

Löytyisköhän virallisilta sivuilta sitä sellaista koodia. Mun piti hetki pähkäillä, että miten sitä ajetaan, mutta sillä lopulta löytyi.

1 tykkäys

Pekkasen tyttärenpoika, mutta sehän tekee ihan huoltajan hommia ja ainakin Instagramin storyissä näytetään monesti ihan katsomosta kuvattua kuvaa siinä missä tuo nuorimies on yleensä ihan siellä vaihtopenkillä. En siis usko että hän tuota snäppipuolta hoitaa, ennemmin veikkaisin samaa kaveria joka hoitaa esim. nuo pelaajahaastattelutkin.

Tässä parin vuoden takanen juttu tuosta Joonasta.
https://www.aamulehti.fi/urheilu/joona-13-paasi-tapparan-huoltotiimiin-han-tekee-varmaan-enemman-toita-kuin-kukaan-23606688/

1 tykkäys

Pitää tutkia, kiitos!

Joo, tämän tekstin muistelinkin lukeneeni.
Hieno homma, kaverille itselleen ja toki Tapparalle.
Kyllä siis, ihan huoltajan töitä tiesinkin kaverin tekevän, mutta hyvä, jos aikaa liikenee myös snapin päivitykseen.
Jos hän siis sitä tekee.

Mitä olen snäppejä katsellut niin esim. pelaajahaastatteluihin on joskus tullut pikkusen myös haastattelijan ääntä mukaan. Ääni on kuulostanut hyvin paljon nuorelle naiselle kuuluvalle, joten en usko kyseessä olevan Joona.

Nyt on ilmeisesti Tapparan pukukopin esittely snapchatissa Domin selostuksella ja huomenna puolenpäivän aikaan Christian Heljanko vastailee kysymyksiin.

4 tykkäystä

Tapparan ja Ilveksen kapteenistot kävivät alkuviikolla Pirkanmaan hoitokodissa lahjoittamassa potilaille helposti päälle puettavia paitoja. Jääkiekko puhuttaa hoitokodilla paljon ja kaupungin kummankin joukkueen pelaajavierailu oli todella tärkeä ja arvokas tapahtuma!

Kuvassa vasemmalla hoitokodin hallituksen puheenjohtaja Varpu Lipponen, Sami Sandellin ja Tapio Laakson välissä sairaanhoitaja Sirpa Rissanen, ja Veli-Matti Vittasmäen jälkeen Kristian Kuuselan ja Jukka Peltolan välissä sairaanhoitaja Päivi Nyberg. Kuva: Sami Raiskio.

Mode-edit: korjasin linkin

4 tykkäystä

Klikkasin linkkiäsi ja tuli ilmoitus:“Seuraamasi linkki voi olla virheellinen tai vanhentunut.”

Jaaha. Puhelimen kanssa aina nuo linkkaamiset hankalia, kun koskaan ei tiedä toimiiko linkit tietokoneella tai tosten puhelimilla. Vaihdan linkin kun pääsen koneelle.

Mutta asia löytyy kyllä tuosta mun viestistä, että mitä sieltä linkin takaa löytyisi jos se toimisi.

Jos Tapparan paitojen ulkonäköä moititaan, niin eipä nuo kuvan Ilvespaidatkaan kateutta herätä.

1 tykkäys

Tänään Tapparan snapchatissa ilmeisesti aiemmasta poikkeavaa materiaalia luvassa. Puhelin Miksan hallussa joka lupailee päivää pelaajan näkökulmasta. Täältä ainakin iso peukku idealle! Näitä lisää👍🏻

15 tykkäystä

Juki oli 957:ssa vieraana ja kysyttiin kuuluisasta reenijumista niin kehu että kovaa mennään vieläkin jäällä kevättä silmällä pitäen

20 tykkäystä

Tänään oli tosiaan Snapchatissa ”JMJ:n päivä” ja oli todella mielenkiintoista katsottavaa. Toteutus nyt oli ehkä vähän niin ja näin, mutta ideana todella hyvä ja toivon suuresti että tällaisia juttuja tulisi Tapparalta lisää jatkossa tän kauden aikana. Eletään kuitenkin vuotta 2018 ja juuri tällaiset jutut tuo joukkuetta lähemmäs faneja. Kurkistukset syvemmälle joukkueen arkeen saattaa antaa jollekkin jopa sen ratkaisevan potkun lähteä paikanpäälle hallille seuraamaan matseja!:slightly_smiling_face:

5 tykkäystä

Tänään tuli Snapchatiin kuva, jossa oli tekstinä “Tänään pelataan taas! Paikallispeli Ilves-Tappara klo 18.30” tjsp, ja kuvassa oli Karjalainen, joka ei tänään pelaa. :thinking:

Vois tulla muuallekin noita juttuja kuin snäppiin. Kun ei oo eikä uu snäppiä mulle.