Tapparan 2019-20 joukkue julkaistaan maanantaina 20.05.2019 klo 16

Minun huhuni mukaan huomenna tulisi uutisia. Pelaajien määrästä ei tietoa.

Eikö noita luvattu osissa julkaista?

Haaveilen jostain yllätyksestä ja sellaisesta pelaajasta mitä ei ole huhuissa pyörinyt. Taso toivottavasti kova.

22 tykkäystä

Pitääkö ne hulluja jännityksessä? :smiley:

Kyllä ne julkaisi jo hankinnan, mutta tällä kertaa se ei ollut pelaajahankinta :smile:

3 tykkäystä

Minun huhuni mukaan Perjantaina tapahtuisi. Ainakin yksi hankinta julkaistaan silloin :slight_smile:

2 tykkäystä

Juuri näin. Uutinen tuli jo. :slight_smile:

1 tykkäys

Nyt tuli varmistus että Perjantaina tullaan julki uusista kavereista. Aamulehti tuota haluaa myös kuvata ja Ilvekselle menee huominen ja Tapparalle sitten Perjantai :slight_smile:

32 tykkäystä

Onkos varmaa tietoa ja kellon ajasta ja montas julkaistaan

Tappara voisi lähettää vaikka omaa striimiä kun olen Tapparan asiakas, en AL:n. Siis jos tuo vain tilaajille.

1 tykkäys

Eiköhän sama kaava kun ipalla eli pelkästään tilaajille. Toivottavasti Tapparan someväki tuuttaa livestreamiä pihalle tuosta.

1 tykkäys

No oma veikkaus on että tullaan kolmella pelaajalla ulos. Toki huomisen pelin lopputulos voi tähän vaikuttaa :wink:

1 tykkäys

Onko tietoa voiko mahdollisesti Larmin julkaista?
Mediassa sanonut sopimuksen loppuneen, ja muutenkin julkinen salaisuus, oma mielipiteeni on että ehtii kyllä myöhemminkin.

Larmin voi julkaista varmaan, jos HPK:n pelit päättyy huomenna. Jos eivät pääty niin sitten ei varmaan julkaista :slight_smile:

1 tykkäys

Ei noita ole ollut tapana julkaista jos pelit on kesken. Olisi aika epäkunnioittavaa tehdä toisin.

5 tykkäystä

Olisko perjantaina sitten Morley, Vauhkonen, Ytterrel ja Larmi (jos pelit päättyneet). Kelpaisi tämä julkistus!

Pelaajasopimuksessa lukee näin:“Pelaajasopimus voi jatkua toukokuun puolelle mikäli pelaajan työnantajan joukkueella on silloin Liigan loppuotteluita, ei kuitenkaan 7.5. jälkeen.”
Ei voi julkaista Larmin sopimusta jos toimitaan niinkuin tapana ollut.

1 tykkäys

Onkos tässä nyt huhua kummempaa faktaa et huomenna Tappara julkaisee pelaajia? Johan tässä alkaa olla tulisilla hiilillä.

Ei taida olla kummempaa faktaa. Ainakaan itse en ole huomannut Tapparan sometileillä mitään uutista, paitsi sen,että tällä viikolla pitäisi tulla uutisia.

Miksi Aamulehti ei ole uutisoinut huomisesta mitään? Taitaapi Tappara tehdä ihan ominpäin ilmotuksensa tai sitten Aamulehti on pahasti yhden joukkueen lehti.

3 tykkäystä

Uutisoiko Ilveksenkään julkistuksesta etukäteen mitään? Eiköhän se ole saletti homma, että huomenna tulee jotain uutisia. Muuten Tappara huijaisi jo fanejakin, sillä uutisia uusista pelaajavahvistuksista luvattiin tällä viikolla tulevaksi.

3 tykkäystä

Eiköhän Tappara huomenna julkaise pelaajia, kun tällä viikolla lupasivat.

Tuskin jättävät lauantaille tai sunnuntaille.