Tapparan 2019-20 joukkue julkaistaan maanantaina 20.05.2019 klo 16

Samoin Teddy Da Costa, eiköhän se jompikumpi näistä ole, jännittää.

2 tykkäystä

Pysyn ajatelmassa ettei tuu viä ketään kyseiselle pelipaikalle… Jollei jostain kumman syystä se Lundh tule…

Ketkä ovat mielestäsi Tapparan liigajoukkueen ykkös ja kakkossentterit?

Täytyy toivoa sormet ristissä että hankinnat on kovia.

No jos mennään niillä ketä on nyt niin morley ja rauhala.

Jep, tosiaan Vauhkonen on jo muuttanut Tampereelle. Joten vois tuosta vaikka olettaa että treenailee/hengailee Henkan kansssa samoissa porukoissa.

8 tykkäystä

Vauhkosesta muutamia näköhavaintoja tampereella, muunmuassa Linkosuon kahvila ja Tapparan toimisto. Eli tämän lienee voi laskea varmaksi. Mikä on Jormakan tilanne, kukaan kuullut mitään uutta? miten Ytterell? vai ollaanko edelleen vain sen twiitin pohjalla? Onko Morleyn saapuminen saanut lisää lihaa luiden ympärille? jotain uutisointia asiasta jossain vaiheessa oli.
Bertrand kuulemma kirjoittanut sopimuksen kuukausi sitten, mutta itse en usko vieläkään.

8 tykkäystä

Ainakin joku Ruotsalainen sinne tulee viimeisten koppikäytävä huhujen perusteella. Jonkun muunkin pelaajan perässä ollaan ja ilmeisesti julkistus ei tule tuossa tilaisuudessa, jos edes tarttuu haaviin…

1 tykkäys

Joku muu ruotsalainen kuin Ytterell?

Ruotsalainen vai ruotsalainen?

11 tykkäystä

Heinäkuun helteillä hyvä tarjota faneille sopparia :slight_smile: Swedun nimi on jo papereissa…

Tarkkuutta oikeinkirjoituksen kanssa @Mr.Peter. Aiheutat ilveksille sydäreitä.

13 tykkäystä

Eikun siis täysin missään tämän palstan huhuissa edes olleen pelaajan kanssa käytäisiin vääntöä…huhun mukaan olisi sentteri. EIkä ole Ilveksen Ruotsalainen. :wink:

1 tykkäys

Onneksi sentään Suomi on Suomi. Vaikka voissa paistais. :wink: Mutta häntä nyt ei edes huhuta. Saas nähdä mitä sieltä tulee. Ei auta arvailla. Toivottavasti pelimies, oli sitten sentteri tai laituri. Vai eikö kumpikaan.

1 tykkäys

Ei tämä kaveri nyt ainakaan mikään pistelinko ole ollut SHL:ssä? Noilla tilastoilla tuskin on pelannut edes ylivoimaa, ja jos on niin olisin enemmän huolissani kuin iloinen.

Rosterissa on JMJ:n mentävä kolo ja haetaanko siihen pientä paikkaa. Kukaan toki ei korvaa ketään 1:1, mutta rosteriin kaivataan laajuutta tällekin sektorille.

Eikö Morley ole hieman JMJ paikkaaja profiililtaan? Ainakin mielikuva itselle jäänyt.

Ei tämä rosteri nyt huhujen puitteissa huonolta näytä. Jokin Jormakka tai Lehterä ylläri olisi toki vielä kermaa kakun päälle.

Luulen, että Morley on hommattu ennen JMJ:n lähtöä eli onko varsinaisesti hommattu JMJ:lle paikkaajaksi? Toki näinkin voi olla.

Arvelen myös, että JMJ:n lähtö tuli jonkinlaisena “yllätyksenä” eli sellaisena asiana, johon ei ole voitu talven aikana soppareita vääntäessä varautua. Näin ollen haetaan vielä yhtä sentteriä Morleyn ohella.

Huhujen perusteella arvelen kyseisen sentterin (JMJ:n korvaaja) olevan “kiinan pippurimies” eli Lundh ja hänet julkaistaan vasta myöhemmin kesällä, jos KHL-sopimusta ei tule.

1 tykkäys

Mä kyllä ajattelisin, että JMJ:n lähtö ei ole voinut tulla yllätyksenä, koska vaikuttaa fiksulta kaverilta ja viimeisen päälle ammattimieheltä myös organisaation suuntaan, joten varmaan on indikoinut lähtöhaluja ajoissa.

Tai sitten ei. Minä mitään näistä tiedä, mutta noin itse toimisin.

Kaikkihan riippuu täysin siitä missä vaiheessa kautta ja millaisen lapun faksi on puskenut Saksasta… Ei välttämättä JMJ:stä kiinni ilmoitusajankohta.

Mutta eipä tämä muuksi muutu ja ensi kaudella Tapparan sijasta JMJ vaikuttaa Mannheimissa.

2 tykkäystä