Tapparan 2019-20 joukkue julkaistaan maanantaina 20.05.2019 klo 16

Minä olen mehuissani, jos edes kolme nelikosta Bertrand, Vauhkonen, Ytterell, Morley saapuu. Ihan erilaista innostusta uusilla, hivenen eksoottisillakin pelaajilla lähteä ensi kauteen. Viime kauden Malinen, Mäntylä ja EJ olivat itselleni niin tylsiä hankintoja, että jos nyt tulee pari uutta kohtuu kovaa Tappara -kasvoa, kelpaa oikein hyvin.

17 tykkäystä

Onko tämä Patrik Lundhia Tapparaan edes huhuttu? En löydä ainakaan kyseisen pelaajan huhu ketjua täältä.

Taisi olla enemmän haaveiluosiossa.

1 tykkäys

Taisi täällä ylempänä joku huhuta lempinimellä, josta sitten lähti “huhut” liikkeelle. Haaveluista puhuttaneen enemmänkin.

2 tykkäystä

Tuo on ihan puhdas haave. Nyttemmin bannattu Blue toi esille noin 70 eri viestissä haaveketjussa, että tämä on hänen toiveensa. Kuten tiedämme, kun riittävästi joku jotain hokee, niin ilman mitään faktapohjaa haave muuttuu huhuksi.

Ja tuo spammaaminen todella on tehnyt tehtävänsä, koska tämä mies löytyy lähes jokaisesta haaveilusta rosteriin haaveiluketjusta. :smiley:

8 tykkäystä

Lundh saatetaan ihan hyvin julkaista myös. Ei Blue tuota ole hatusta vetänyt.

7 tykkäystä

Faktat, jotka viestissäni esitän pitävät paikkansa: mitään virallista huhuketjua ei ole missään vaiheessa tehty ja ainoa paikka, jossa Lundh on pyörinyt on haaveiluketju. En minä aio suuttua, jos julkaistaan, mutta huhuketjuna herraa ei esiinny missään.

Eli jos joku pelaaja ei esiinny Tapapra.co:n ihan omassa huhuketjussa, niin se ei ole virallinen huhu. No, pitääpä muistaa kylillä korjata noita “haaveilijoita”.

Ihan piruillessanikin uskon, että Lundh julkaistaan maanantaina :smiley:

10 tykkäystä

Vähän sama kun että jos Facebookissa ei julista parisuhdetta etc. niin ette ole suhteessa. :smiley:

Sitä en tiedä ketä julkastaan ja miten, mutta tosiaan ei tuo Lundh ole tuulesta temmattu.

4 tykkäystä

Heh heh :smiley: Olitpa hauska tänään :smiley:

Katsopas, kun meitä “ei-sisäpiiriläisiä” on täällä aika paljon. Yleensä se, että tietyt, luotettavat nimimerkit, jotka ovat perillä asioista perustavat tänne, jatkoaikaan tai minne nyt perustavatkin niitä huhuketjuja niin yleensä ovat hajulla. Kaikki muut tässäkin ketjussa esitetyt huhut ovat esiintyneet mm. iltalehdessä & iltasanomissa, jotka nyt yleensä ovat jo vähän luotettavampia.

Lundhia ei ole huhuttu täällä (eli hänellä ei ole omaa huhuketjua) eikä häntä ole sen puoleen huhuttu missään iltalehdessäkään. Silloin suhtaudun itse huhuun kuin haaveeseen. Se on minulle aivan yksi ja sama, tuleeko sieltä Lundh vai ei, mutta näitä muita pidän paljon varmempina.

1 tykkäys

Minä kuulin joitakin viikkoja sitten tästä Lundhista hyvin asioista perillä olevalta henkilöltä ns. varmana tietona. Mikko Kuukan nimikin tuli esiin jossakin keskustelussa, tämä eri henkilöltä.

4 tykkäystä

Sanotaan vaikka näin, pieniä tiedon jyviä on tippunut, toinen sieltä, toinen tuolta.
Miksi ei huhuketjua, hyvä kysymys, kuulin Kesoililla kun Tuplapottia tuplailin Mestaruuslippis vähän kaarelle väännettynä lähteenä ei kans äkkiä monelle mitään tuo.
Välillä on ihan hyvä vain Haaveilla.

2 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Keskustelua Liigan tasosta

Niin täältähän ne Santtu ja kumppanit käy ne huhut lukemassa.

Perhana, meinas mennä purkka väärän kurkkuun kun meni Kuukka ja Pukka sekaisin.:rofl:

4 tykkäystä

@peterra Eli, jos jotain ei ole huhuttu iltalehdessä niin voi ainoastaan vain haaveilla?:DD huhhu

Onneks on kohta maanantai, loppuu tää arpominen ja saadaa lihaa luitten ympärille.

2 tykkäystä

Toisaalta tää arpominen on hauskaa. Maanantaina haaveet kaatuu ja haukutaan kaikki, sitten voikin siirtää katseet jo kipinään.

4 tykkäystä

Toivottavasti tulee vaan joku Leki nosto ja se on sit siinä. Saadaan kaikki sitten itkeä ja valittaa porukalla. :grinning:

2 tykkäystä

LeKi on konkassa, tuskin sieltä kuitenkaan…