Tappara Shop ja fanituotteet

Jaa saa vai?
Onko faktaa?

Pikaisesti kirjoitettu asiavirhe korjattu🙂

1 tykkäys

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/heijastin-wrap/

Heh tuli tästä heijastimesta mieleen, omistan samankaltaisen, mutta valkoisella pohjalla. Heijastimesta tekee arvokkaan se että se on saatu Jukka Peltolalta itseltään. Tai korjaan, en omista vaan mun poika omistaa :smiley:

2 tykkäystä

Hallilla ilmeisesti a junnujen ulkoilma pelistä oranssi paita myynnissä. 150€ oli hintana

1 tykkäys

Jatketaan keskustelua tänne.

Eihän tuosta ole kuin vajaa vuosi kun Tappara pelasi oransseilla paidoilla.

Jumalaare!
Nyt tuli ihan viimeistä päälle loistava idea!
Viekää äkkiä joku tämä idea eteenpäin Tapparan markkinoinnista vastaaville ihmisille!

Edittiä: Tykkäsin kovasti noista Tapparan uutiskuvista, koskien oranssien paitojen myyntiä.:heart_eyes:

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Omavalmisteiset fanituotteet

Kipinässä asialla hassuteltiin, mutta tännekin uutinen kuuluu:

Tänään 14.2. on ystävänpäivä, jolloin on hyvä muistaa läheisiä. Tappara Shop auttaa muistamaan läheisiä erityisellä ystävänpäivätarjouksella!

Käy keskiviikkona tsekkaamassa joko verkkokaupassa tai Tappara Shopissa Kissanmaankadulla klo 9-16.

Shop itse mainostaa:

Kaikki tuotteet vähintään -14%, jopa -40%

Tappara-Shop | Tappara

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/tappara-maastolippis/

Aika varovaisesti olen kritisoinut Tapparan fanituotteita.
Nyt ollaan lähellä että heitän varsin kärkevän kommentin tästä tuotteesta.
Itse olisin jättänyt tämän vain korkeintaan ajatuksen asteelle.

15 tykkäystä

Tapparan fanishop ikuinen vapputori.

14 tykkäystä

Tuolla olisi sentään camp-arvoa, jos siinä olisi sorsalippa ja korvaläpät. Nyt menee jälleen sinne samaan cringe-kategoriaan muun tauhkan kanssa.

8 tykkäystä

Kieltämättä todettava, että onneksi kipinässä ei vaadita tuon käyttöä yhtenäisenä varustuksena. Melkein rumempi kuin Winnipeg Jetsin uusi logo?

3 tykkäystä

Saisikohan tuota lisävarustetuna pahkasikatyylisellä ropelilla?
Sitten lippiksen onnellinen omistaja voisi edes kuunnella hurinaa tuulella.

3 tykkäystä

Ei toi nyt oikein toimi. Varsinkin metrocamo on kuosina vähän siinä ja tässä. Laadultaan sitä mitä ehkä voi odottaa, mutta vertailun vuoksi, ei esim. NHL-tason camolippikset kovin häävejä ole, sieltä kun usein haetaan referaattia:

http://shop.nhl.com/Hats_Camouflage_Gear

Varsin kauniisti muotoiltu.:+1:t2:

Tuo ei toimi yhtään ja on juurikin sen näköinen että itse tein ja säästin.
Todella nolon näköinen ja hävettää ihan oikeasti Lehdon Mikankin puolesta, kun joutuu tuollaisia myymään.

On kyllä todella ruma.
Kenen vastuulla mahtaa tällaiset ideat saati toteutukset olla?
Tuo lippis muuten maksaa sisälle 2,50€ alv 0% plus brodeeraus. Tiedän, koska on tasan samaa tavaraa mitä olen itse tilannut ja myynyt satoja.
Mahtaako kaikki fanikama mennä samalla katteella?

3 tykkäystä

Ei ei ja ei. Tähän suuntaan fanikamat eivät saa missään nimessä mennä. Kyllä joukkueella pitäisi olla arvoisensa fanituotteetkin.

3 tykkäystä

Nyt on nähty pohja. Ei idea. Vaan tuo mihin ja millain se on toteutettu.

2 tykkäystä

Tapparan logolla varustettua liekkipipoa odotellessa…

16 tykkäystä

Joo, taas. Vieläkö alemmas pääsee. Uskomatonta.

Onko nuo haettu Kuljun kartanon loppuunmyynnistä ja liimattu Bostikilla itse. Mitä seuraavaksi, hailakansiniset kopio-Crocsit, joihin kirjoitetaan tussilla “TAPPARA”? Hävetkää siellä fanituotehautomossa jo.

4 tykkäystä

Tämä lippis on niin saatanan ruma,että siitä tulee keräilyharvinaisuus.

14 tykkäystä