Tappara Shop ja fanituotteet

Olisi myös kiva tietää, että paljonko Narrit nettoaa ko. fanishopilla. Mitä ko. joukkueen talouslukuja katsoo niin pakkasen puolella taitaa olla. Omasta mielestä terveempää olisi kadehtia sellaista fanikauppaa jossa tuotteet ovat laadukkaampia, mutta kauppa myös tuottaa voittoa.

1 tykkäys

Kärpäthän takoo tälläkin sektorilla paljon kovempia lukuja kuin muut seurat. Samoin HIFK. Tappara kun olisi tuohon kylkeen hieman updeitannut mallistoa niin mestaruuden jälkimainingeissa olisi myyty vielä enemmän. Voitollisesti.

No sanotaanko näin, että Tapparan fanituotteet on sitä tasoo, että, minun rahoilla ne ei tuota senttiäkään.
Jos joukkue tekee tappioo, ni ei se sitä tarkota, että fanituotekauppa tekee tappioo.
Surkeilla tuotteilla voi kyl tehä imagotappioo.

3 tykkäystä

Noh, kyllä noi Narrien tuotteet noilla hinnoilla ja tuolla kattauksella niin aika velho saa olla, että siitä voitollista tulosta tekee, oli ostovolyymi mikä vaan.

Mutta esim. juuri tähtäin Kärppiä ja HIFK:ta paremmaksi myös fanituotesaralla olisi mielestäni hyvä tavoite.

Jopa hkplla paremmat :see_no_evil:

Pienenä humoristisena huomiona että tuolla Ulkojäät ketjussa kehuit käyväsi hallilla ilmaislipuilla… niin on uskottavaa että et myöskään fanituotteisiin laita rahaa vaikka siellä olis mitä :slight_smile:

Ei sit liian tosissaan, mistäs mää tiedän kuinka paljo sulla on fantuotteita kertyny ajan saatossa.

Edit: itte fanikausarilla ja shopin tuotteita on kaks huivia plus neulepaita. Ku kerra rupesin viisastelemaan.

4 tykkäystä

Tällä hetkellä kaks pipoo, lapaset, vyö, fanipaita, huppari, t-paita, kahvimuki, kauluhuivi, tyyny, pyyhe ja varmaan jotai mitä en muista…Kaks fanipaitaa ainakin lahjottanu pois.
Eli tätä laatua on kerääntyny jo ihan riittämiin, parempaa tarttis jo tilalle.
Edit. Retrohuppari vois olla vielä ostettava, jos ei oo käsistä liian kiree. Tarttee Hifk-matsiin päällepantavaa

3 tykkäystä

Jos se Jutilalle menee käsistäkin, uskoisin että menee myös sulle :wink:

Kaikki kunnia Jutille, lapsuuteni sankarille, mutta meidän ruumiinrakenteet on semisti erilaiset :grin:

2 tykkäystä

Vähän googlailin…muttei oikeen selvinny. HIFK fanikauppa on ilmeisemmin tuo KSB-Sport ja tuloksesta varmaan pumpataan Hifkille tulosta. Mutta Kärppäkauppa lienee alihankintaa Trexet Finlandin kautta ja tuolla ei oikeen hyvin mene.

Jokereista ei mitään löytyny.

Joo, oliskohan noiden fanituotemyynti ulkoistettu kokonaan. Kun parin vuoden takaa muistan jonkun “tutkimuksen” jossa oli vertailtu eri seurojen myyntiä. Kärpät ja HIFK vetivät tuplat-triplat Tapparaan nähden, Tappara Shopilla joku 400k.

Tästä mallia niihin fanituotteisiin. Huhhuh sitä rahan määrää mitä kantaisin toimistolle jos meidän tuotteet olis tätä tasoo. Ja kuten huomaatte, ei se määrä vaan se laatu.

7 tykkäystä

Lisätään vielä, että Lukko myy myös fanipaidan (100€) lisäksi kopiota aidosta pelipaidasta (koti- ja vierasversiot: 180€/kpl).

http://www.lukkoshop.fi/tuotteet/Fanipaidat

Vastaavaahan meillekin koitettiin saada hienolla palstalaisaktivismilla…

9 tykkäystä

Oliko Lukon fanikamojen laadusta jotain faktaa, vai ollaanko kuvien ja myyntipuheiden varassa?

Muutamaa hupparia olen hypistellyt Rauman reissuille. Ihan asiallista kamaa ja logot on kirjailtuja. Kelpais mulle noin niinkuin laadullisesti. Ei toki ole kattava arvio tarjooman laadusta.

Äijänsuon fanikaupassa hiplaillut.

Edit. Noita ei varmaan myydä Isomäessä😂

Messi kysyy: Serkkupoika Kemijärveltä tiedustelee, mistä saa noita oranssitupsullisia pipoja, jollainen Domilla oli päässään ulkojäillä? Shopissa ei ole.
Lupasin hankkia.

Mulle kans!Katoin itsekin ja en löytänyt…

Hep hep. Olen itsekin etsinyt, mutta enpä ole löytänyt. Päätä paleltaa. Uusi pipo het mulle.

1 tykkäys

No minä menen huomenna, jos kerkiän, Lehdon puheille.

4 tykkäystä