Tappara Shop ja fanituotteet

On se. Osaa se. :grinning:

@peterra rakenna sinä, niin minä myyn.
En voi, enkä halua paljastaa itseäni liikaa…

1 tykkäys

Tässä KalPa pelin alla tein huomion… KalPan nettisivut on muuten perhanan paljon tyylikkäämmät kuin Tapparan… Mikä on kun Tapparalla on ihan ajan ohi ajamat ja suoraan sanottuna jopa rumat sivut ja niin maan perhanan halvan näköiset fanituotteet…? Kaikki tuntuu olevan ihan vasemmalla kädellä vedeltyä… hävettää… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja mikä siinä on, että niitä ei selvästi edes kiinnosta fanituotteiden osalta oikeasti yhtään petrata… en jaksa selata tätä ketjua kokonaan, mutta onko jossain kerrottu, että mihin sitä palautetta kannattaisi antaa, että saattaisi joku oikeasti sen lukeakin…?

2 tykkäystä

mika.lehto@tappara.fi tai shop@tappara.fi

Älkääpä valittako, tässä on nirsoillekin tyylikäs paita. :wink:

Edit. tarkennus ja selvennys ihan varmuuden vuoksi. On nimittäin ehkä rumin fanituote, jonka olen nähnyt. Makuasioita, sano.

1 tykkäys

Eipäs morkata vasenta kättä… :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 tykkäystä

Värivaihdot vain kovin rajalliset. Musta, harmaa? Missä?

Onhan tätä täällä puitu ja kyselyitä lähetelty ja vaikka mitä. Itse olen lähestynyt sähköpostilla ja kaksi kertaa henkilökohtaisesti. Sähköpostiin en saanut mitään vastausta ja fanishopissa sain vain hapanta naamaa.

Mun mielestä Tapparan tarttis kiireesti palkata joku ‘idealisti’ suunnittelemaan täysin uusi fanituotemallisto, maksoi mitä maksoi. Mallistosta vielä sellainen, että on halpaa kamaa ja sitten vähän laadukkaampaa ja ehkä myös hieman kalliimpaa.

Tai sitten täältä joku graafisesti lahjakas kaveri pistää kuvia ja niistä vaikka äänestetään ja paras/parhaat laitetaan tuotantoon? En ota/osaa ottaa kantaa provikoihin tms., mutta itse, jos osaisin piirtää, niin mielelläni suunnittelisin erilaisia tuotteita ilmaiseksi tai siten, että saan kyseisen tuotteen ilmaiseksi. Ujuttaisin vaan jonkun pikku nimimerkin sinne kuvaan, joka olisi sellainen copyright-tunnus ja toisi samalla mainetta ja kunniaa.

Eikö tota fanitavaraa voisi myös hankkia siten, että kerätään tilaus faneilta tietystä tuotteesta, ja kun tarpeeksi monta tuotteen haluaa, sellainen tilataan ja vaikka pari ylimääräistä vielä myymälään? Ei pitäisi olla riskiä, että jää myymättä?

5 tykkäystä

Paidan kruunaa molemmissa sanoissa isompi ensimmäinen ja viimeinen kirjain. Huh huh, päässä pyörii.

Suunnitelin juuri hittituotteen shoppiin: musta/tummansininen t-paita jossa on jäsenen @Kilo avatar-Tapsu.
https://tappara.co/user_avatar/tappara.co/kilo/240/592_1.png

4 tykkäystä

Siis eihän toi oikeesti olis mikään paskempi idea. Mun mielestä toi Tapsu on tyylikkäällä tavalla pelottavan tyly, mutta ei sellanen liian kauhuleffa-pelottava. Ton ympärille olis oikeesti hyvä rakentaa jotain ‘uniikkia’. Ehkä kirvestä mukaan vai meneekö sitten liian pelottavaksi?

Ja Kilolla tuntuu olevan kyllä kynä hallussa. Sellanen ‘Mikki saunoo’ -paitakin olis aika hauska.

1 tykkäys

Tapparan väreistä oranssi on aika hankala vaatteissa, hyvin harvalle on sopiva väri vaatetuksessa ja sitten nuo muodin värimaailman syklitkin on niin omansa.
Se sininen nyt menee mutta juurikin ihan tavallisia värejä saisi olla ja logoja voi sitten käyttää seuran tunnustamiseen.

Uudistuminen olisi varmasti myynnin kehitykselle hyväksi ja että toiminta kannattaa. Lahdessa on koulutusta tarjoava laitos yhteistyössä Pelikaanien kanssa, tuosta olis hyvä tietää kokemuksia.
“Maksoi mitä maksoi” hengestä kuuluu kyllä Mikin toimistosta aika syvä ja pitkä murahdus.

Suurinpiirtein noin olisi mennyt syksyn fanipaitahanke, siinä tosin haluamisen lisäksi ennakkoon maksu.
Asia mikä askarruttaa on millä toimitusajalla näitä tuotteita sitten saa. Ainakin pelipaidat harrasteporukalle kesti pari kuukautta ja siinä kuitenkin suhteilla saatiin asiaa eteenpäin.
Kyllähän noita firmoja on jotka painaa valokuvan teepaitaan, viikossa toimitettuna, mutta onkos tuo sitten sitä tyyliä ja laatua mitä haetaan.

Ideantynkää jatkojalostukseen. @Kilo ?

7 tykkäystä

Tappajahaapala, no ei vainenkaan

Ehkäpä minä nyt sitten luon fanituotteisiin liittyvän kyselyn tuolla google formsissa ja jos otanta on kattava niin laitetaan tulokset sitten Tapparalle, vaikka ihan sähköpostina.

Täytyy muistaa, että fanituotteet ovat pitkälti makuasioita ja niistä kiisteleminen on hieman turhaa. Myös muistaakseni @4_TRA teki erittäin kattavan otannan (vai @Kilo) ja vei asiaa eteenpäin. Tämä kuitenkin on muodostunut täällä ihan pysyväiskeskusteluksi, joten asian eteenpäin viäminen lienee tarpeellista edelleenkin.

1 tykkäys

Menee aiempien viestin toistoksi viime vuodelta, mutta noin lyhykäisyydessään polkupyörää ei tarvitse keksiä uudestaan eikä tämä fanituotteiden keksiminen mitään rakettitiedettä ole. Siitä vaan NHL-seurojen sivuille malleja katsomaan. Pentti Salmen mäkihyppyselostusta lainaten" Tyyliä on!".

1 tykkäys

Nykäsin tämmösen kyselyn kasaan. JOS (huom. jos) otanta on kattava niin voin välittää tiedot Tapparalle heidän markkinointinsa avuksi. Kyselyä ei ole ennakkotestattu, joten siitä voi puuttua olennaisia asioita. Ei vaadi kirjautumista eikä nimitietojen jättämistä. En ole edelleenkään töissä Tapparalla ja minulla ei ole tässä mitään taloudellista intressiä. (Korkeintaan oma kiinnostus markkinointiin)

Sen voi täytellä (ja jos nyt pahoja puutteita löytyy) nii laittaa sitten vaikka YV:tä aiheesta.

Annan kyselyn olla auki kuun loppuun asti.

6 tykkäystä

Itse löysin ihan tyylikkään paidan sokokselta viime kesänä. Ei ole tapparan tuote, mutta hyvä laatuinen championin paita. Värit ja numero osuu mukavasti.

5 tykkäystä

Todella hyvin tullut vastauksia jo nyt ja vastaukset ovat erittäin mielenkiintoisia ja avuliaita. Kiitoksia jo etukäteen kaikille vastanneille. Voitte olla varmoja, että toimitan tulokset Tapparalle ensi kuun alussa, koska siellä on paljon arvokasta informaatiota.

1 tykkäys

Hyllytä kaikki vastaukset jossa ei vaadita aidon oloista fanipaitaa… Tai lisää se jokaiseen lisä kenttään :grin:
Tuota voisi koittaa syöttää myös Tapparan virallisille Some kanaville, luulisi että olisi Tapparankin etu saada kattavat vastaukset tuohon kyselyyn.

Tapparallahan oli 14-15 ja 15-16 edustustakkina Makian talvitakit. Miksei tätä yhteistyötä jatkettu fanituotteiden kanssa…?