Tappara Shop ja fanituotteet

Juurikin tämä. Tuntuu että kaikki tuotteet suunnitellaan MS paintilla ja painetaan halvimmalle Fruit of Paskalle. Nyt joku oikeasti asiansa osaava piirustelija suunnittelemaan eikä esim. kierrätysmateriaalitkaan maksa niin maltaita. Niistä voisin jopa maksaakin, en noista vapputorirytkyistä.

8 tykkäystä

Jaa kyllä mulla on 2017 mestaruuslippis joka on 100% puuvillaa. Väriltään tummansininen.

3 tykkäystä

Sappermentti. Eli mulla on ollut vaan huono tsägä. Kävin vielä tarkistamassa omani ja 100% polyesteri.

1 tykkäys

Ei mestaruuslippis, mutta tyylikäs ja laadukkaan tuntuinen tukeva 100% puuvilla lippis.

6 tykkäystä

Onhan mulla tommonen “muovinenkin”, mutta on liian iso omaan kuuppaan (en edes uskonu olevan mahdollista :joy:) joten se on sitten vain näytillä.

2 tykkäystä

Joo, toi malli on puuvillaa ja tyhmänä panostin kaikki täpät siihen muovilippikseen. Tota on sinisenäkin. Olis vaan halunnut sekä mestaruuslippiksen, että puuvillalippiksen. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Täytyy olla tarkkana ens lippiskaudella mitä ostelee. :slight_smile:

Mulla on niin isoo pää, että se säädin on viimesessä reiässä ja tahtoo silti kiristää. :joy:
Edit. Niin ja siks on hankala ostaa postitse kun pitäs koklata sopiiko. Ja Tampereella voi käydä vaan sillon tällön ja ite toimisto on yleensä kiinni kun sinne pääsis.

Afro peruukki korjaa tilanteen ja on tyylikäs.:grinning:

7 tykkäystä

Otan vakavaan harkintaan :grin:

5 tykkäystä

Onkohan toimistolla (tai jossain vaiheessa ollut) saatavilla viime kauden joukkueesta tehtyä keräilykorttisettiä, joita taisivat laittaa mm. mestaruustuotteita postittaessaan paketteihin mukaan? Kyseessä siis normaalia postikorttia pienemmät oranssilla taustalla olevat pelaajakortit.

Tuli kolme korttia mestaruustuotepakettiin. Mulle tuli Savinainen, Rantakari ja Rauhala. Sitä en tiedä saako niitä erikseen tilaamalla.

Piti eilen aamulla tilata vaan mestaruuslippis kun ei oo saanu aikaseks hommata, tänään tuli postissa pari pipoo, lippis ja minipaita autoon :joy::ok_hand:

6 tykkäystä

Haluisin ostaa tällasen takin. Ja olis sitä kiva sovittaakin sitä ennen.

Prismojen fanituotehyllyt ja nettikauppa ei tunne koko tuotetta. Toimistolta kuulemma sais, on auki arkisin klo 9-16. Hallin shopista ei tietoa.

Ei ole ostamista liian helpoksi tehty töissä käyvälle ihmiselle. :disappointed_relieved:

1 tykkäys

Ai jumankekka. Miettikää - klubitalkeja :mikki: game worn.

9 tykkäystä

Paitoja ja mailoja myynnissä hallilla… Repo merkkiset mailat meni ensin.

Edit. Paidoissa oli Haapalan, Rouhiaisen ja Levtchin paitoja mm.

5 tykkäystä

Aivan huikeata…
Kotiutin Emen pelipaidan​:joy::joy:

11 tykkäystä

Voihan peijooni, ton kun olis tiennyt olisin tullut paikalla. Paljonko paidoilla oli hintaa?

100e

Satasella game worneja? Nyt harmittaa vielä enemmän olla työmaalla Hakametsän sijaan!

2 tykkäystä

Lingletin paita taisi olla 300 euroa?

1 tykkäys