Tappara Shop ja fanituotteet

Ei toi nyt oikein toimi. Varsinkin metrocamo on kuosina vähän siinä ja tässä. Laadultaan sitä mitä ehkä voi odottaa, mutta vertailun vuoksi, ei esim. NHL-tason camolippikset kovin häävejä ole, sieltä kun usein haetaan referaattia:

http://shop.nhl.com/Hats_Camouflage_Gear

Varsin kauniisti muotoiltu.:+1:t2:

Tuo ei toimi yhtään ja on juurikin sen näköinen että itse tein ja säästin.
Todella nolon näköinen ja hävettää ihan oikeasti Lehdon Mikankin puolesta, kun joutuu tuollaisia myymään.

On kyllä todella ruma.
Kenen vastuulla mahtaa tällaiset ideat saati toteutukset olla?
Tuo lippis muuten maksaa sisälle 2,50€ alv 0% plus brodeeraus. Tiedän, koska on tasan samaa tavaraa mitä olen itse tilannut ja myynyt satoja.
Mahtaako kaikki fanikama mennä samalla katteella?

3 tykkäystä

Ei ei ja ei. Tähän suuntaan fanikamat eivät saa missään nimessä mennä. Kyllä joukkueella pitäisi olla arvoisensa fanituotteetkin.

3 tykkäystä

Nyt on nähty pohja. Ei idea. Vaan tuo mihin ja millain se on toteutettu.

2 tykkäystä

Tapparan logolla varustettua liekkipipoa odotellessa…

16 tykkäystä

Joo, taas. Vieläkö alemmas pääsee. Uskomatonta.

Onko nuo haettu Kuljun kartanon loppuunmyynnistä ja liimattu Bostikilla itse. Mitä seuraavaksi, hailakansiniset kopio-Crocsit, joihin kirjoitetaan tussilla “TAPPARA”? Hävetkää siellä fanituotehautomossa jo.

4 tykkäystä

Tämä lippis on niin saatanan ruma,että siitä tulee keräilyharvinaisuus.

14 tykkäystä

Tuo on kyllä niin ruma että tulee takuuvarmasti “muutaman” jälkeen ostettua. Toivottavasti ei käytettyä. Onpahan ainakin yksi takuuvarma keräilyharvinaisuus itsellä.

1 tykkäys

Hei nyt oikeesti! Olisko voinut vetää perinteisellä vihreepohjasella värityksellä edes, olis ollut vielä rumempi. Ei tätä varmaan tilaajakaan oo tosissaan tilannu vaan läpällä.

Viime aikoina tullut normaalia tiheempään käytyä fanikaupassa ja pakko sanoo, että osa tuotteista on kyllä luokattomia. Ei onneks kaikki, mutta niitä ei toivoisi näkevän yhtään.

1 tykkäys

Ottaisin ehkä vielä mieluummin oranssit, joihin sinisellä tussilla (jolloin lopputulos näyttäisi joltain mustan ja violetin sekoitukselta) “TAPPARA ON TERÄSTÄ/RAUTAA” tms. kuivaa.

Sellaiset jalassa olisi komeaa kikkailla menemään maastolippis ja kouvolaneule päällä. Housuiksi en nyt keksi mitään riittävän ääliömäistä tässä kohtaa, joten tuohon sopisi jalkaan varmaan sinioranssiraitaiset speedot.

6 tykkäystä

Oisko tuonväriset nappiverkkarit, joissa tekstinä MESTARIT TAPPARA ICE HOCKEY CHAMPIONS.

Eikö “firma” tajua, että se loukkaa jo koko brändin uskottavuutta näillä sekundatuotteilla. Voisi kuvitella, että tuollaisia räpellyksiä tehdään kieli poskessa jossain Tappara-vastaisilla foorumeilla photoshopilla. Mutta ei, meidän fanituoteorganisaatio tekee sen ihan itse.

11 tykkäystä

Ei tämä lippis mikään pohjanoteeraus ole. Kunpa olisikin niin asiat olisivat ihan hyvin.

Mika Lehto on varmasti mukava mies ja hyvä entinen mestarivahti, mutta onko oikea mies hommaansa? Melkein kaikilla muilla mittapuilla ollaan liigan parhaimmistoa, mutta fanituotteissa aivan liigan pohjasakkaa. Jotain tarttis tehdä niin sanotusti tälle. Fanituotetavara on pääosin jostain ysäriltä/kasarilta. Ihan kokonainen ulkoasuvaihdos tässä tarvitsisi koko fanituotevalikoimalle tehdä. Se ei ole muotia, että tilataan jostain Fruit of the Loomista kamaa ja painetaan niihin Tapparan logo.

5 tykkäystä

Tämä on asia jossa naapurissa ollaan selvästi edellä. ilveskauppa.fi’tä tullut muutamaan kertaan katseltua ja suurin osa tuotteista on todella tyylikkäitä ja kaiken lisäksi vielä aika simppeleitä, eli turhat kikkailut jätetty pääosin pois.

1 tykkäys

Sen lisäksi tuotteet ovat siellä huomattavasti laadukkaampia, niin myös niiden markkinointi on hoidettu huomattavasti paremmin. Tappara Shopilla ei esimerkiksi ole edes Instagram-sivua, jolla markkinoida alennuksia ja uutustuotteita. Tapparan fanituotepuoli kyntää kokonaisuudessaan tällä hetkellä syvemmällä mitä itse seura koskaan pelillisesti. En tiedä tajuaako kukaan siellä toimistolla, että fanituotepuoli on mestistasoa tällä hetkellä (on ollut jo monta vuotta).

1 tykkäys

Ja Ilves shopin sivut pelkästään niin paljon houkuttelevammat ja tätä päivää… Vanha virsi, mutta jotain ne siellä naapurissa edes osaa.

Hiukan hirvittää kysyä, mutta kysyn silti…Mikä on mielestäsi vielä nolompi esitys?

1 tykkäys

Eikö tästä ollut viime syksynä, eli siis joku tämän palstan kirjoittaja kertoi ettei Mika Lehto ole muuta kuin myyjä? Lehdolla ei siis ole mitään sanaa itse tuotteisiin, vaan ne päätetään ylemmältä taholta?

2 tykkäystä

Nyt tultiin omalla kohdalla sen rajan yli, kun tuotteen surkeus ei enää naurattanut, vaan oikeasti hävetti. Ryhtiä pyttyyn nyt jumalauta, tällä track recordilla jättäisin uusien tuotteiden suunnittelun kokonaan suorittamatta. Toivottavasti tuon tason suorittamisesta ei kukaan saa palkkaa. Vertaisin itse johonkin Brett Skinnerin pelaamiseen.

6 tykkäystä