Tapparan fanituotteet

Premiumia on vaadittu ja nyt sitä sitten on saatavilla.
Toivottavasti kauppa käy.:slightly_smiling_face:

Vielä kun kuvasta näkisi minkälainen itse vyö on. Soljet on tyylikkäitä.

Täähä tulee kalliiks ku alkavat puskeen mitä on pyydetty :grinning:

Kannattaa se vyö ostaa ettei ostohousut tipu jalasta.
Voi ostaa sitten jotain muutakin kun housut pysyy jalassa.

Joo kyllä noista premium tuotteista jotain mukaan jää kun käyn kausarin maksaan tässä kun ehdin mutta jotenkin ihmetyttää ettei siitä vyöstä ole kuvaa että onko esim musta vai ruskea vai mikä?

Onko muunkin värisiä vöitä kuin mustia?:blush:
Paitsi mun vyössä tosin on ralliruutukuvio.:joy:

Jos pitäisi arvata niin arvaisin mustaa nahkavyötä.
Vahvistakoon hän kuka ekana tuon hankkii.

(【ツ】) #1456

Tommy Hilfigerin omilla sivuilla on myös vastaavan näköinen setti myynnissä, mutta karvalakkiversiona ilman hienoa kirveslogoa.

Setissä tulee musta vyö ja kaksi erilaista solkea.

Mikki käynyt kuin Mr. Tokmanni konsanaan kyykyttään tehdaspamppua kirvesrintarekan kanssa. Saanut vyön hinnan halvemmaksi kuin mitä se maksaa ilman Tappara-kaiverruksia. Tom of America ollut varmaan viiksivahahöyryissä tilausta sopiessa.

Tommosiin sit panostetaan?
Kyllä mulle laadukkaat fanituotteet on pelipaitoja, lippiksiä, pipoja ym.

100 euron vyöt ja kauluspaidat ei kuulu mun fanittamiseen.

(#LevtchiGoalWatch) #1459

Sittenhän niitä ei ole pakko ostaa?

Sen verran paljon täälläkin on huudeltu laadukkaampien fanituotteiden perään, että ehdottomasti peukun arvoinen veto. :+1: Jos nuo käyvät kaupaksi, niin eiköhän sitä laatua sitten laajenneta muihinkin tuotteisiin.

Tämä. Vyö on hieno, ja vaikkei muut tuotteet oikein itselleni sovi, ei ole nyt oikein varaa valittaa. Kaikki kehitys laadukkaampaan suuntaan on plussaa. Myös yhteistyö laadukkaan merkin kanssa loistava asia.

Edelleen silti kaipaan laadukkaita perustuotteita (t-paidat, lippikset, hupparit) joita tällaiset tavalliset tallaajat käyttävät. Ehkä nekin jossain kohtaa sieltä esiin tupsahtavat. Ollaan hiljaa niin saadaan kalaa.

Varmaan ihan laadukkaista tuotteita. Itse en kyllä välttämättä laittaisi mitään kauluspaitaa Tapparan logolla mihinkään juhliin tai baariin. Mestaruusjuhliin toki tai johonkin muuhun Tapparan juhlalliseen tapahtumaan voisin laittaa.

Että enemmän arjessa käytän Tapparan vaatetta jos käytän.

(Team Kameleontti) #1462

Hienoja, tyylikkäitä vaatekappaleita, joilla voi myös tunnustaa väriä. Tykkään kyllä, mutta ehkä vähän tyyriitä mun lompakolle juuri nyt.

Eiköhän noita kaupaksi mene. Hyvä veto! Toivottavasti saataisiin myös esim. arkisempia tuotteita samaan hillittyyn tyyliin. Lippiksiä jo on, t-paidat pääosin aika räikeitä jne. Ja sitten laadukkaat pelipaidat… Oikeaan suuntaan kyllä mennään näillä. :+1:

Mainostavat Tapparan sivuilla:Odotettu tuote taas saatavilla. Kai tätä sitten on odotettu :grin:

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/pussilakanasetti/

Niksikikkana, että noista saa myös ikkunaverhot.

En tiedä mihin kommentoida, mutta nyt annan posia!
Tappara x Tommy Hilfiger teki mahtavan Premium-collectionin! Valkonen pikee ja vaaleansininen kauluspaita ovat molemmat todella komeita ja hyvän tuntuisia. Töissä pitää pukeutua business-tyyliin, ja näitä on erittäin kiva pitää siellä :wink:

Minkä uuden Tappara-fanituotteen sinä haluaisit?

Parempi kommentoida tänne, koska on olemassa oleva tuote.

Kyllä minä olen ainakin tyytyväinen kun asiakkaiden luona joudun (pääsen) ramppaamaan harva se päivä.

Kyllä se on mukava vetästä kauluspaita, vyö ja laukku yhdistelmällä vähän edustamaan. :wink:

Sehän hienoa, minä puhuinkin itsestäni en sinusta.

(Kudit loppu) #1469

Itsellä nuo TH kaulus-, pikeepaita ja vyö kuuluvat ihan perus arkipukeutumiseen. Mahtava homma tosiaan, että nämä saatiin lanseerattua.

Olisko tulevaisuudessa eri värivaihtoehtoja vielä tarjolla?