Tappara Shop ja fanituotteet

Viime vuoden malli ei jostain syystä sytyttänyt, vaikka ihan hieno sekin oli. Harmitti, koska olin päättänyt retro-hupparin ostaa. Tämän käyn kyllä poistamassa kuleksimasta, kun seuraavan kerran pääsen hallille.

2 tykkäystä

Pesee kyllä tämän ihan mennen tullen. https://www.tappara.fi/liiga/tuote/hupparilogo/

Voisi kyllä ostaa. Arkikäyttöönkin sopisi mainiosti.

Mun mielestä hyvä,takki auki syksyyn tai siis huppari.

1 tykkäys

Juu hieno on.
Tarvii shoppailla tuollainen.

On muuten eka huppari jossa on taskuissa vetoketjut.
Tästä helevetin iso plussa Tapparalle.

3 tykkäystä

Tämmösiä lisää.

Vanhassa versiossa se malli vain joten tökkii. Suunniteltu halvan ja tökerön oloiseksi. Uusi malli näyttää jo vaatekappaleelta.

2 tykkäystä

Eilen lähikaupassa poiketessa käytiin jälkikasvun kanssa kurkkaamassa Tapparan fanituotevalikoima.
Ainakin Koikkarin Prisman valikoima oli aika vaatimaton.:thinking:
Sitä en tiedä paljonko Prisma ottaa välistä mutta taatusti niistä Tapparallekin jotain jää.
Hallin shoppi on aina peleissä niin tupaten täysi ettei sekaan tahdo mahtua ja toimisto on auki just silloin kun olen töissä.
Jos Prisman valikoima olisi parempi, niin sieltä tulisi napattua aina tarpeen vaatiessa jotain Tapparan fanikamaa matkaan.
Juu, voin tilata verkkokaupastakin mutta olisi kiva sovittaa esim huppari ennen ostosta.

Lauantaisin kotipelipäivinä Shop auki Kissanmaalla klo 12-15. Ensimmäinen la-aukiolo tänään.

12 tykkäystä

Aivan mahtavaa!
Hyväää asiakaspalvelua Tapparan suunnalta minun kaltaisilleni työssäkävijöille.
Kolme isoa peukkua Tapparan suuntaan tästä!:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 tykkäystä

Olen jo pitkään odottanut ja toimistolla asiasta maininnutkin että tarvisi saada isompi kokoisia lippiksiä. Tuo lippiksien perus koko 56-58 ei vaan mahdu kunnolla päähän. Oskon että en ole tämän ongelman kanssa yksin.
Positiivista on tuo uusin huppari! Todella tyylikäs ja laadukkaan oloinen vaate! Ja ei löydy, mielestäni todella junttia, hockey tekstiä! Mielelläni maksan ehkä hivenen suolasen 79 euron hinnan tästä.

3 tykkäystä

Tämähän käytiin hyödyntämässä ja shoppailemassa jälkikasvun kanssa hupparit.
Oli oikein mukava asioida Mikan kanssa kun ei ollut ruuhkaa.:+1:t2:

10 tykkäystä

Tuli tänään ostettua erätauolla tuo uusi huppari. On muuten ihan hemmetin hyvä! :sunglasses:

1 tykkäys

Oli nähdäkseni aika suosittu tuote… Räkki tyhjeni hyvään tahtiin :+1:

1 tykkäys

Laittakaan viestiä miltä uusi huppari näytti ekan pesun jälkeen.:thinking:

Jaa että meneekö logo aivan muodottomaks, niin kuin retrocollegessa?

Omassa retrocollegessa logo on ihan ok.
Kerrankin olen lukenut pesuohjeet.:joy:

Lähinnä mua kiinnostaa kuinka paljon sinistä nukkaa irtoaa ja miltä oranssit osat näyttävät ekan pesun jälkeen.

1 tykkäys

Aivan. Retrocollegen logo-ongelma olikin siis ihan itse aiheutettu, olishan se pitänyt arvata.

1 tykkäys

Pitäisiköhän avata uusi ketju fanituotteiden pesuohjeille😊 Aika usein vaatteet pilataan pesemällä väärin.

2 tykkäystä

Nyt on meikäläiselläkin uusin huppari ja täytyy sanoa, että ette ole turhaan kehunu. Nyt on pramee.

Järkyttävän huonosti löytyy parkkipaikkaa Kissanmaalta keskellä päivää. Piti kerranki tehdä niin päin, että jätti auton hallille ja käveli jonnekkin muualle.

4 tykkäystä

Onkos toi uus vetoketjuhuppari sellanen, että L kokoinen heppu ottaa ällän ja M kokoinen ämmän? Ei pääse sovittamaan, niin tietäis mitä tilais