Tappara Shop ja fanituotteet

Tämä oliski kiva jos kävis iPhoneen.

2 tykkäystä

Vaimolla oli Honor kasissa tuollainen lasi ja kyllä se logo hieman käytössä häiritsi, vaikka maailman kaunein logo onkin.

Itselläni on parisen vuotta jo ollut tuo panssarilasi omenapuhelimessa ja hyvin harvoin on logo haitannut :stuck_out_tongue_winking_eye: alkuun toki kesti vähän tottua… ja laatu on kyllä myös kohdillaan koska panssarilasi on edelleen hyvin paikoillaan :v:

1 tykkäys

Onko täällä jossain jo huomioitu, että ytimekkään oloista Jutilan maajoukkuefanipaitaa nimmaroinnin kera näkyy tulleen myyntiin:

http://www.tappara.fi/liiga/tuote/jutila-5/

Nyt sitten ostoksille

Mode-edit:

Ystävänpäivänä torstaina 14.2. Tappara Shop laittaa kaikkiin fanituotteisiinsa 15 prosentin alennuksen!

Alennukset ovat voimassa Kissanmaankadun myymälässä torstaina klo 9-16 ja verkkokaupassa ke klo 16 – to klo 9 välisenä aikana!

1 tykkäys

Haha, toi kuva tuolla sivulla on kyllä paras. :smile:

6 tykkäystä

"Kissanmaankadun fanituotemyymälässä hiihtolomatarjouksena viikot 9 ja 10: Osta kolme fanituotetta, maksat vain kaksi, kun Shop tarjoaa niistä halvimman!

Nyt ostoksille!

Tarjous vain Kissanmaankadun myymälässä, ei verkkokaupassa eikä jäähallilla."

2 tykkäystä
3 tykkäystä

Tilitilanteeni antaa myöten, joten nyt hankitaan Tapparan oranssi fanipaita.

Ketäs laitetaan?

  • Vittasmäki 33
  • Kuusela 71
  • Bäckström 32

0 voters

Koska olen suorittanut esivalinnan, annan yleisön päättää loput.

Edit: mikäli trendi jatkuu samana niin tästä tulee kovin yksipuolinen valinta. Taidan laittaa Kuuselan paidan tilaukseen ennen kuin tämä äänestys ehtii edes sulkeutua.

2 tykkäystä

Eikai tuossa vaihtoaehtoa ole? Kuuselaa voidaan jollain tapaa pitää “seuralegendana”.

1 tykkäys

Suoritin esivalinnan täysin omista lähtökohdistani. Minä sytyn Bäckströmille ihan valtavasti - se, onko seuralegenda vai ei - ei sillä ole valinnalleni mitään väliä. Ei Vittasmäkikään seuralegenda ole, mutta tyylikäs Pekka Saravon roolin jatkaja Tapparassa.

7 tykkäystä

Voisiko #24 Blood nousta vielä takaa ohi? :wink:

Erinomaisia vaihtoehtoja toki kaikki, itse äänestin silti Kuuselaa. Suuri Tapparasydän ja kova taistelija.

Olen toteuttanut kansan tahdon ja tilannut oranssin Kuuselan kotiin.

26 tykkäystä

Mites se paita?

28 tykkäystä

Takalasitarrat ovat tulleet…

12 tykkäystä

Joo, meneehän tämä taas kerran tunteisiin. Hyvä tarra.
Menen kuitenkin ”live is life” -tarralla kevääseen (löytyy kaapista) kun ne on jotenkin niin tunteisiin meneviä…tai eiku…miten se meni…

2 tykkäystä

Nyt ei minuun iskenyt mikään näistä tämän kevään tarroista.
Taidan olla liian vanha useimpiin näistä jutuista, tai jotain.

Kauanko näissä on ollut normaali toimitusaika? Odotin, että Tampereen seudulla kolme arkipäivää olisi tähän keskustaan sopiva aika toimitukselle, mutta ilmeisesti menee ensi viikkoon? Sääli, etten saa uutta paitaa ekaan poffipeliin.

Älä nillitä. Kuuselan paitojen ammoniakkikäsittely vie muutaman päivän. Myös C-kirjaimen villat tilataan Seinäjoelta, lankaa kehrätään Porissa, ja tuote viimeistellään Oulussa tai Espoossa. Vasta kaiken tämän jälkeen paita on valmis hyödynnettäväksi jääkiekkoilun pääkaupungissa. Eli malttia vaan.

Semmosta. Itse tilasin Penan paidan alkukaudesta ja muistaakseni meni parikolme arkipäivää että oli noudettavissa toimistolta.

21 tykkäystä