Tapparan maalivahtipeluutus 2018-19

Kyllä ammattilaisen pitää olla valmiina pelaamaan kuukauden paussin jälkeen. Nikkehän sen näytti ettei paljoa vaikuta. Mestis pelit ei ole mitään verrattuna liigaan.

1 tykkäys

Tulee OK sarjasta Mestikseen höntsy pelejä pelaamaan ja sitten pitäisi olla valmis liigaan? Kyllä ammattilaisen pitää haltsata pelaaminen kuukauden tauon jälkeen.

Ihmisiä nekin on, 1 kk pelaamattomuus ammattilaisliigassa on paljon. Ei syytä riskeerata mitään, vaan edetä kärsivällisesti. Pelituntumaa sieltäkin saa.

1 tykkäys

Ei Mestis ole ECHL:ää höntsympi sarja.

2 tykkäystä

Jaa ei vai? :smile: mestiksessä pellailee porukkaa jotka tekee myös muutakin duunia. Sitten pelataan halleissa joihin mahtuu muutama sata katsojaa. Ihan divari läpsyttelyjä.

Joku voisi väittää , että Nikellä on hieman enemmän kokemusta vastaavan tilanteen käsittelystä. Plussana siirto erilaiseen peliin, erilaiseen kaukaloon. Kun on vielä organisaatiossa tuntemattomampi kaveri, niin pieni tuntuman haku tekee hyvää seuralle ja Popedalle. Peluutus LeKissä ei laita panokseksi sarjapisteitä

3 tykkäystä

Pisteistähän sielläkin pelataan.

Tässähän on siis kyse vain ensi viikon peleistä, joten olen samaa mieltä.

Heljanko tarvitsee nyt tauon peleistä ja muu joukkue tauon Heljangosta.

Bäckström pystyy näemmä ihan hyvin pelaamaan.
Svobodan hyvä pysyä vielä ensi viikko LeKin puolella.

8 tykkäystä

Minkä ihmeen takia pitää pysyä Lekissä? Ihan puppua. Ei tää mikään NHL ole! Kyseinen heppu on ollu aikomassa luukkua NHL puolelllakin jo…

Juuri naulan kantaan. Sitä tarkoitin, tilanne voidaan minun silmin kääntää tuolla tavalla positiiviseksi. Kaikki saisi vähän sitä lääkettä, mitä vailla ovat.

1 tykkäys

Koska minä näkisin mielelläni Bäckströmin saavan kiitosta hyvistä otteista siinä muodossa, että on aloittava maalivahti. Toki jos hänet meinataan pian joukkueesta heivata ulos, niin sitten tällä ei liene niin väliä…

Svobodan parempi pelata LeKissä kuin aukoa luukkua Liigassa. Siis ensi viikon ajan.

Edit. HUOM. HUOM. En siis tiedä yhtään mitään Bäckströmin tulevaisuudesta Tapparassa enkä siitä, kuka heivataan ja mihin.

4 tykkäystä

Eikös Miro oo nyt kaks peliä pelannu? Voittivatko molemmat? Mun järjen mukaan olis ihan hyvä steppi pelata nyt Tapparassa tiistaina.

Heljanko sinne Lekiin kuuluu. Tämän kauden näytöt puhuu puolestaan, vain muutama hyvä peli.

6 tykkäystä

Monenko pelin kokemuksella puhut ?

Näytti Svobodalla paremmin tarttuvan kuin Heljangolla.

Tarvii siinä aika seppä olla että voi mestis pelejä höntsyiksi sanoa. Lähinnä kuulostaa oikeasti siltä että ei ole mitään oikeaa käsitystä siitä mikä se taso on.

3 tykkäystä

Juu Krisukin on huippu Mestkisessä !

1 tykkäys

Kyllähän se on ensi viikolla Miron oltava jo kokoonpanossa. Tapparan. Pelejä ti KalPa ja to Lukko.

Miksi Miro pelaisi kun ei Nikkekään ole pelannut? Bäckström on sata kertaa rauhallisempi veska kuin Heljanko.

Ja lauantaina Pelicans Lahdessa. Olis kyllä kiva tosiaan nähä tämä mies Liigassa tositoimissa.

Edit. Oma virhe, että ensi lauantaina olisi peli, onneksi muut on tarkempia ja korjaa!