Tapparan peliesitykset 2017-18

Niin se vaan näyttää ettei DNA:taan pysty muuttamaan.
Palataan ensin vanhaan ja sitten aloitetaan uuden peli-identiteetin rakentaminen uudelleen.
Baby steps !

Tässä on se hyvä puoli, että pelaajat osaavat nykyisin valita sen vanhan ja uuden väliltä tilanteesta riippuen. Jos en kamalan väärässä ole niin Tapparassa haetaan sitä, että valinta tehdään sen pelaajan toimesta joka kiekon riistää.

Olkoonkin, että eilen valittiin monesti helppo ja turvallinen vaihtoehto pelata oman pään kautta. Tapparassa on silti tällä hetkellä kentällä 19 pelaajaa jotka tuon tilanteen osaa lukea (Domia ei lasketa, kun on niin ylivoimainen). Se on paljon verrattuna siihen mitä aiemmin on ollut.

Itse uskon siihen, että Tapparan parhaina pelipäivinä tämä palsta täyttyy ihmettelyistä kuinka joku suoritus/maali tehtiin. Jukka on valmentajana edellä aikaansa ja jos hänelle annetaan aikaa niin hän saa luomuksensa toimimaan.

3 tykkäystä

Eilinen peliesitys (myös Kärppien) oli sitä luokkaa, että kun noin jatketaan, niin halli täyttyy ja viime vuoden luvut lyödään laudalta. Se vaan vaatii tuollaista peliä. Kun kansa näkee, että pelaajat taistelevat, uhrautuvat kaverin puolesta ja nauttivat pelaamisesta, niin kyllä kansa sen huomaa. sillä on niin suuri vaikutus kaikkeen ja lopussa tulokseen ja menestymiseen, että.

Uskon, että nämä meidän kaikkien terveiset menevät joukkueelle perille, ja se saa lisävirtaa toteuttaakseen taas unelmansa mestaruudesta.

25 tykkäystä

Ei tarvi vaihtaa leiriä. Eiköhän tää tästä viä iloksi muutu!

1 tykkäys

Aina tarvii suuttua että Tappara alkaa pelaan. Eilen löin moneen vuoteen vetoa Tapparan pelistä…kärpille ja sieltähän se Tappara kaivo kauden parhaan pelinsä ja anto mulle opetuksen. kiitoksia kauden viihdyttävimmästä pelistä…jatkakaa.

6 tykkäystä

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Jaossa vielä 138 pistettä.
Kun saadaan keskiarvolla 0,22p/ottelu enemmän kuin edellä olevat niin voitetaan runkosarja.
Aikataulussa ollaan!
Hyvä Tappara!

6 tykkäystä

Kyllä se tais olla tänään Tapparan paras peli tällä kaudella. Nyt on viime peleistä tullu myös ihan riittävästi pisteitä. Kahden pisteen keskiarvolla kun jatketaan niin ihan hyvinhän tässä menee.

1 tykkäys

Huomaan että palstalaiset on siirtynyt eilisestä optimismista taas pessimismiin ihan hyvän kookoo-ottelun jälkeen, joka hävittiin jatkoajalla. Paljon hyvää näissä kahdessa ottelussa on kuitenkin ollut, varsinkin Ojamäestä on huomannut että putki kulkee ihan eritavalla kuin viime viikkoina. Ja voihan tähän listata Kaljalaisen, Kuuselan, Rauhalan ja vaikka kenet. Hyviä asioita tapahtuu, mutta ei heti ole odotettavissa 10 pelin suvereenia voittoputkea. Kyllä tässä vielä liigaa dominoidaan tän kauden aikana, ainakin hetkittäin. :wink:

4 tykkäystä

Mun mielestä tänään oli paras vieraspeli, jonka oon nähnyt. Aivan erilaista hyökkäyspeliä kuin esim. Jukureita vastaan lasten lauantaina.

3 tykkäystä

Tapparan peli esitykset🤔 käsittämättömän vaikeaa on edelleen. Oli miten oli vaikka sitten reenijumia tai mitä ikinä mutta ei tässä ole enää mitään järkeä. Minä hyväksyisin mennen tullen jos ei rosteri olisi tämä.
Miettikää nyt tosissanne onko systeemissä vikaa jos jumalauta muuten ei nostella kannua jos ei mennä puolikautta kaksinkerroin ja pää ei pelaa kellään?

1 tykkäys

Tänään oli hyvää peliä niinkuin eilenkin, koska luistin liikkui aivan erilailla kuin viikko sitten. Mistähän moinen sit johtuneekaan?

1 tykkäys

Siis missä ei ole järkeä? Tänään paljon parempaa peliä kuin viime viikot, samoin eilen. KooKoo pelasi myös hyvin tänään, olisko ilmassa nyt hieman myös vastustajan aliarviointia.

1 tykkäys

No siinä reenaamisessa.
Ihan varmasti myönnän että aliarvioin ja se että ne on paljon parempia hämmästyttää ja paljon.

Ok, mutta nythän alkaa selvästi jalka liikkua. Ei tän ja eilisen perusteella enää jumita ollenkaan yhtä paljon kuin aiemmin.

5 tykkäystä

Yhdyn @Battleaxe73 näkemykseen, tällä viikolla on selkeästi alettu reenaamista keventämään kun putki liikkuu ihan eri tavalla kuin esim viime viikolla. Eiköhän tässä ihan lähiaikoina ala peli kulkemaan muutenkin huomattavasti paremmin kun pelaajat löytää tavallaan toisensa vähän raikkaammalla jalalla pelattaessa.

1 tykkäys

Pidättekö näkemästänne ihan rehellisesti?

Kyllä minä tätä tukkoista peliä katson nyt alkukaudesta mieluummin kuin runkosarjan lopussa ja ensimmäisellä pudotuspelikierroksella.

Mun mielestä hyökkäyspeli näytti tänään hyvältä. Ainoa ongelma oli viimeistely (vaikka peräti kolme maalia tänään tulikin). Puolustuksessa pari hetkellistä koomailua sekä Revon lopun rangaistus maksoi voiton. Onhan toi nyt jo ihan eri sfääreissä vaikkei täydellistä vielä olekaan.

15 tykkäystä

Otteluiden loppuun pitäisi saada ainakin kurinalaisuutta. Ihan liian monessa pelissä on annettu vastustajalle avaimet käteen hölmöilemällä itselle jäähy tai pahemmassa tapauksessa kaksi siihen 3 - 1 minuuttia ennen loppua kun tilanne on tasan. Esimerkiksi tänään, viime viikolla Lahdessa ja se Lukkopeli Hakametsässä. Ei ehkä kaikki ollenkaan ansaittuja jäähyjä ja osin erikoisia vihellyksiä, mutta älkää nyt !$#@!&€%$ antako edes mahdollisuutta viheltää.

2 tykkäystä