COVID-19: Tapparan tukeminen taloudellisesti pandemian aikana

Tappara ja kaikki liigaseurat, kuten lähestulkoon kaikki tapahtumjärjestäjät saavat lompakkoon melkoisen loven Koronan aiheuttamien tulonmenetysten takia. Ymmärrän että monelle yrittäjälle tämä tilanne tuntuu välittömästi omassa lompakossa, mutta kannattaisiko Tapparan kannattajien pohtia miten seuraa voitaisiin tukea taloudellisesti tässä tilanteessa?

Toki fanituotteita varmasti kannattaa ostaa, mutta ainakin itse voisin tukea seuraa ihan suoralla lahjoituksella/tuellakin.

Olisivatko muut lähdössä tähän mukaan?

15 tykkäystä

Tervehdys,

Nyt kun Liiga pantiin pakettiin ennen aikojaan ja 2020 mitallit jäivät Liigan pöytälaatikkoon ja playoffien lipputulot kuluttajien taskuihin, ehdotan että mahdollisimman moni kirvesrintainen seuralleen uskollinen tekee saman ratkaisun kuin minä.

Tappara-KooKoo -pelin hyvitys voucher jää Kissanmaan toimistolle. Se olkoon yksittäinen pieni pesämuna tulevalle kaudelle. Seuran tehtäväksi jää rakentaan tulevalle kaudelle sellainen joukkue, että tuon katsomopaikan toiseen kertaan myyminen onnistuu.

B1

81 tykkäystä

Tapparan verkkokauppa on ainakin ollut hereillä vallitsevan tilanteen suhteen, ja markkinoi -15% alennusta koko valikoimasta.
Nyt kaikki viikonlopun aikana ostoksille.
Toki normihintaan jää enemmän katetta, mutta jospa tämä herättäisi ostoksille.
Toki olisi varmaan muutenkin laitettu jotain kampanjaa pleijareiden alussa…

12 tykkäystä

Täytyypä tilata huomenna jotain vaikka en mitää tällä hetkellä tarvi

7 tykkäystä

Tässä on ideaa.

Ehdotan, että jokainen joka suinkin kynnelle kykenee, tilaa jonkun tuotteen tai tuotteita Tapparan verkkokaupasta. Vastikkeettomaan rahankeräykseen tarvitaan aina keräyslupa, mutta tämä ei lupia vaadi.

Itse aion kantaa korteni kekoon tilaamalla muutaman Tappara-tuotteen.

22 tykkäystä

Tilasin kauan himoitsevani oranssin pelipaidan.

13 tykkäystä

Täytyy huomenna oikein ajan kanssa tutkia valikoimaa. Mitään en kyllä tarvi, mutta jotain tilaan kyllä :+1:

12 tykkäystä

Huomenna myös kannan korteni kekoon.

10 tykkäystä

Tää kävi itselläkin mielessä. Mielelläni antaisin suoran rahalahjoituksen rakkaalle seuralle kun fanikrääsää on riittämiin jo. Ei vaan taida olla mahdollista tehdä keräystä saati suoraan antaa rahaa Tapparalle?

5 tykkäystä

Jos Tampereen suunnalla asut. Ni mee toimistolle ja osta tuotteita. Jos et niitä halua niin jätä sinne ja käske Lehdon lahjoittaa ne eteenpäin.

9 tykkäystä

Sitten vaan kattelet ensi joulun joululahjoja :grin:

Koetan itsekin katsoa jotain, mitä tarvin. Ehkä niitä lahjoja myös.

2 tykkäystä

Jos ei keksi itselle ja muulle perheelle ostettavaa niin aina voi pakko syöttää Tapparaa muille läheisille ja tutuille :muscle:

7 tykkäystä

Reinot ja avaimenperä tilattu. :+1:

9 tykkäystä

Tuosta ei Tappara saa kuin x osan itselleen niin mielelläni antais suoraa valuuttaa, mutta tarvis varmaan perustaa lahjoitusrahasto vai miten aikaan Ilvesfanit lahjoitti jotain vuosia takaperin?

Jos haluaa suoraan tukea Tapparaa niin helpointa olisi jyvittää jo sisässä olevaa rahaa suoraan seuralle. Eli maksetut kausikortit - osa tästä rahasta playoffien osalta jätettäisiin suoraan organisaatiolle tuloksi. Transaktiot syövät ison osan tuloksesta pois eli mitä vähemmän rahaa siirtyy suoraan, sen parempi. Rahanpalautus maksaa Tapparalle.

3 tykkäystä

En täysin ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta siis pitäisi kausikortti ostaa?

No osa meistä (kuten minä) on ostanut & maksanut playoff-kausikortin jo.

Laitoin tilauksen jo aamulla. Jatkossa minulla on uimahallin hienoin pyyhe. Muutama muu tuote tarttui myös matkaan.

10 tykkäystä

Paita painatuksella meni tilaukseen :ok_hand:

7 tykkäystä

Varmaan tapoja auttaa on monia, ehkäpä ensi kauden kausarit tulevat jo hyvissä ajoin myyntiin niin niitäkin voi alkaa ostella heti kun vaan mahdollista.

6 tykkäystä