Tapparan yleisömäärät 2017-18

Joukkueilla on vapaus hinnoitella pääsylippunsa kuten itse haluavat niin runkosarjassa kuin pudotuspeleissäkin. Tämä päti ainakin vielä muuta vuosi sitten, myös välierä- ja finaalisarjoissa joista pääsylipputulot menevät Liigalle.

Ässät -sarjassa 2013 Porin ottelut olivat aluksi halvempia kuin Tampereen pelit, mutta tämä muistaakseni korjattiin kesken sarjan. Muistaakseni ottelut olivat ainakin hintakorjauksen jälkeen loppuunmyytyjä myös Tampereella.

Eli eiköhän Hakametsäkin ole taas loppuunmyyty kunhan kevät etenee.

Et ole ainoa, yleensä veikkaan hallissa sadan katsojan tarkkuudella oikein, mutta nyt meni yli viidelläsataa veikkaus yläkanttiin. D-Pääty ja A3 tosin oli aika tyhjiä, ehkä olisi se pitänyt paremmin huomioida.

Ja minäkin veikkasin 5500.

1 tykkäys

Harha liittyy varmaankin siihen että vihreät paidat on lähellä maastokuviota jolloin ne sulautuvat paremmin Hakametsän maastoon ja hallissa tosiaan näyttäisi olevan vain se 2500 henkee.

Mutta juu omalla kokemuksella olisin kanssa veikannut 5500 paikeille keskiviikon katsojamäärää. Ehkä enemmänkin koska seisomakatsomoissa oli väkeä.

1 tykkäys

Tampereella on hieman suuremmat yleisömäärät kuin Lappeenrannassa, mutta SaiPan päävalmentaja Tero Lehterän sanat yleisömääristä pätevät yleisesti, myös Tampereella:

Jos peleissä ei käy jengiä, niin on turha odottaa, että meidän budjetti kasvaa. Ei ole mistä ammentaa. Enkä tarkoita vain liigajoukkuetta, vaan myös junnupuolta ja pelaajapolkua. Jos ei tule rahaa sisään, ei voi ostaa härveleitä, päävalmentaja tiivistää.

5 tykkäystä

Tapparan pelin yleisömäärä tänään tulee olemaan yli 7000. D-päädyssä on enää tilaa, muualla ihan muutama hajapaikka. Minäkin olen paikalla.

8 tykkäystä

Mä veikkaan että jäädään alle 7000. Joku 6700 tulee olemaan ilmoitettu yleisömäärä. Turusta ei tule mitään legioonaa maanantaipeliin 0-3-tilanteessa ja muutenkin playoff-yleisömäärän yleensä arvioi yläkanttiin, jos kalkulaattori on kalibroitu runkosarjassa.

2 tykkäystä

Kyllä hieman kalliiksi tuli kun kavereiden kanssa tultiin perjantaina tultiin kattoo 150km päästä, mutta oli sen arvoista silloin nii tänään taas uudestaan ! :smiley:

12 tykkäystä

Vieraspäädyssä paljon paikkoja jäljellä.

Eipä kaduttanut tänäänkään lähteä hallille.
Jumalauta äijät tehtiin historiaa!

1 tykkäys

Ja TPS faniryhmä perunut menon ja näin ollen paikkoja jäi vapaaksi.