Tapsu - Tapparan maskotti

Minä sanon perustuslain mukaisen vapaan mielipiteeni, jonka kanssa olen varmaan ihan yksin.

Tapsu on ihan karmea maskotti, uusi ja vanha. Kuluneen ja likaisen (erityisesti vanha Tapsu) näköinen, pellekengät jalassa, psykedeelinen naama (ei yhtään Disney/Pixar-efektiä kyllä) eikä siinä hahmossa ole oikein mitään “pointtia”. Se on vaan ihminen jolla on oranssi tukka. Mikä se hahmo oikein on? Tai kysytään jotenkin näin, että miten rasavilli hiuksia värjäävä ja silmillä sekaisin roikottava poika liittyy Tapparaan tai Tampereeseen?

Uskon, että suututin vähintään muutamia nyt.

Mutta.

Jos lapset tuosta tykkää tosi paljon (minä en tiedä, eikä lapsia minulla ole), niin mulle on aivan sama. :slight_smile:

5 tykkäystä

Niiih…Mulla on puhelimessa pari kuvaa kavereista poseeraamassa Tapsun kanssa.
Ikähaitari 40+ - 50+ vuotta. Miehet tosin ovat ikuisia lapsia.

1 tykkäys

Mitäs muuten nyt tehdään, kun uuden Tapsun oranssit hapsut ei enää heilu ja hulmua :thinking:

1 tykkäys

Lapset pelkää Tapsua. Vähä semmonen pellehahmo Tapsu kai on. Vähä niinku nasse-setä.

Eivät pelkää.

19 tykkäystä

Tapsu jako/jakaa just TAMK:ssa ilmasia lippuja illan peliin.

1 tykkäys

Yleisömäärä ei vissiin oo toimistollakaan miellyttänyt :smiley: ja nekin, jotka peliin haluaisi (ping @Nevofoget03) on töissä :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

Sain kitinälleni vastaukseksi vihreää valoa, eli Hakametsässä nähdään!

Ja ettei mene ihan offtopiciksi niin kirjoitellaan vaikka että Tapsun käytöksestä on pääteltävissä että tänään ei varmaan ainakaan D-pääty ole loppuunmyyty.

1 tykkäys

En tiedä kuka oli Tukka-Jukka-Tapsun ohjaimissa eilen, mutta veti kyllä lapsille hyvää ja hauskaa showta läpi ottelun. Ja oli suosittu, kampauksesta huolimatta.

11 tykkäystä

Uudesta Tapsusta oli eilen hallilla printattuja mainoskuvia yms, joten tuskin vanha Tapsu on palaamassa. Silmä tottuu aikanaan.

1 tykkäys

Oman tietolähteeni mukaan tuollaisen asun kustannukset on 4000€ eli tuskin on mikään väliaikaisratkaisu tämä nykyinen. Hyvä draivi oli päällä eilen katsomossa ja jäälläkin eli jatkoon.

1 tykkäys

Ilmeisesti eivät. Hyvä niin. Itse pelkäsin aluksi, mutta olen jo tottunut. Joskus nähnyt lasten arastelevan ja menevän isän/äidin taakse, mutta luultavasti hekin ovat nähneet Tapsun silloin ensimmäisen kerran ja arastelleet.

1 tykkäys

Hauska temppu oli, kun taputti jotain kännykkää (tätä palstaa) selaavaa herrasmiestä takaraivoon ja näytti että silmät kaukaloa kohti:

:v: :eyes: :ice_hockey:

10 tykkäystä

Vielä Lukko-pelissä Tapsu hyppi ite tiellä pelin ollessa käynnissä. :smiley:

1 tykkäys

Tapsulla voisi teettää vähän samanlaisia “opetusvideoita” kuin mitä Bruins teetti vanhalla karhumaskotillaan. Toki lapsille sopivampina versioina.

5 tykkäystä

Tuon lisäksi Tapsu on pirun tarkka minkälaiset kuoret puhelimessa on.:rofl:
Ihan vierestä pääsin todistamaan.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

Tapsu taisteli itselleen HPK-pelissä Pancho Villan paitatykin ampuman paidan ja tuuletteli kopin saatuaan.

Antoi sitten vähän ajan päästä paidan pikku katsojalle :slight_smile:

15 tykkäystä

Miten ei muka saa enää shopista ostettua omaa pehmolelua?

Kun Tapsu on käynyt plastiikkakirurgilla ja parturissa on vanhat nuket kadonneet ja myydään vaan pikkutapsuja

@Juissi27
Jos Tapsu pehmolelua olit vaille niin löytyisikö jostain Prismasta?
Siellähän on myös Tapparan fanikamoja myynnissä.

1 tykkäys
UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!