Tarinat nimimerkkien ja profiilikuvien takana

Jep, ja ensimmäisessä viestissä kertoi olevansa Tapparafani henkeen ja vereen ja yhtäkkiä onkin naapuri… Aivan mahtavaa toimintaa.

Pakko kysyä @ljpp onko tälläinen toiminta ihan jees?

1 tykkäys

En tiennyt edes, että nimeä on mahdollista vaihtaa?

Tuli varmaan kaikille yllätyksenä, että kyseinen käyttäjä oli trolli :grin: Niin pitkälle oli mietitty se alkuperäinen nikki.

1 tykkäys

Nimimerkkiä on mahdollista vaihtaa omatoimisesti seitsemän päivän ajan rekisteröitymisestä lukien. Sen jälkeen se optio sulkeutuu emmekä mekään ala vaihtelemaan kenenkään nimimerkkejä. Sillä on lieveilmiöitä kuten lainausten ja mainintojen hajoamisia sun muuta.

Tämä tapaus meni niin, että me pyydettiin vaihtamaan tuo nimimerkki, kun päästiin helposti jyvälle siitä mistä oli kyse. Rumaa toimintaa esiintyä Tappara-fanina, mutta virhearvioitahan sattuu. Annamme mahdollisuuden, emmekö vaan.

2 tykkäystä

Luotan sheriffien näkemykseen tässä. Itse en olisi yhtä avarakatseinen, mutta ehkä siksi olenkin rivijäsen.

3 tykkäystä

Me annamme täällä mahdollisuuden, emme " rupea myllyttää kun vituttaa" :slight_smile:

8 tykkäystä

Tiedoksi: tänne ovat tervetulleita kaikki kannattamastaan joukkueesta riippumatta, kunhan käyttäytyy asiallisesti. :+1: Ei tarvitse tuollaiseen pelleilyyn ruveta. :thinking:

3 tykkäystä

Kyllä siellä @Oijennus pahasti kuittaili mun alkuaikoina. Se jäänyt mieleen. Tai no. Kuittaileehan se nykyäänkin :joy:.

3 tykkäystä

Tiedän.

Ei kuitenkaan kuittaa pahalla, mutta annapa syöttö lapaan niin saattaa lähteä napakastikin.:grin:

3 tykkäystä

Joo. Ennen kuin huomaakaan, on jo Tappara iskeytynyt kurkkuun kiinni. :slight_smile:

2 tykkäystä

Ei voi pitää paikkaansa. Ei kuulu toimintatapoihini. :wink:

5 tykkäystä

@coly Onkos toi se aprillipilassa käytetty logo?

Kyllähän tuo se on. Älä kysy miksi se tuossa tuossa on. :slight_smile:

2 tykkäystä

Kirjotellaampa sitten aikamme kuluksi tähän teille rakkaille foorumilaisille pieni tarina.

Jalkapallo on ollut aina itsellä lähellä sydäntä,
tullut pelailtua TPV:ssä ja PJK:ssa jne…
Pikkupoikana tuli paljon katseltua vanhoja klippejä mm kisoista, ja luettua mm kisoihin liittyviä historiikkejä. (jalkapallosta nimenomaan)
Brasseilla pelasi sellainen omaan pelityyliin sopiva pelaaja 90-luvulla kuin bebeto ja kun koulukaverit ja muut lähipiiristä olivat antaneet lempinimen Repe (nyt paljastuin) niin Rebeto oli helppo valinta. Mutta mikä onkaan 67? Ei suinkaan mun syntymävuosi… olen 90 luvun poikia, vaan luonnollisesti Zabon pelinumero.

Profiilikuvasta ei varsinaisesti kerrottavaa.
Olen yksi perustajäsenistä vuodelta 2011 liittyen Tapparan toiseen faniporukkaan sinioransseihin.
Eteenpäin! Huomenna on juhlapäivä!

5 tykkäystä

Nimimerkin tarnia lyhyesti:

Ollessani noin seitsemän vuotias kaveri hehkutti viikkoja putkeen kahta elokuvaa jotka pitäisi tulla hänen luokseen katsomaan. Toinen oli Terminaattori ja toinen Star Wars. Koska kaverin porukoilla oli Star Warssista joku ‘special edition’ VHS jossa ei ollut tekstityksiä (eikä meillä kykyä niitä seurata) juoni jäi varsin epäselväksi, mutta Dart Vader oli silti cooleinta ikinä. Seitsemän vuotiaan korvaan ‘Darth Vader’ ei luonnilloisesti sanonut juuri mitään, siispä kaveri sitten nimesi Vaderin ‘Hoopyyksi’ hengitysäänen mukaan.

14 tykkäystä

Olen ollut foorumin perustamisesta lähtien melko avoin kuka täällä nimimerkin takana häärii, olen kertonut yksityiselämästäni, linkittänyt somepäivityksiäni milloin mistäkin aiheesta, olen kertonut miten mut tunnistaa hallilla, jos joku haluaisi tulla morjestaan ja pari halukasta on tullutkin. :smile:

Mitään hirveän vahvaa anonymiteettiä mulla ei siis koskaan täällä foorumilla ole ollut. Halutessaan tietää mun oikean henkilöllisyyden on tarvinnut laittaa Googleen hakuun vain “Treppu” ja sieltä alkaa paukkua tavaraa.

Olen tässä suunnilleen jo vuoden mietiskellyt, miten saisin perinteitä kunnioittaen lisättyä oman kuvani sekä nimeni profiiliini. Tänään keksin itseäni miellyttävän keinon ja tein vaihdoksen.

Marja ansaitsee paikkansa profiilikuvassa, joten päätin tulla siihen Marjan vierelle pälyilemään. :smiley: Halusin myös että yksi lempijääkiekkolausahduksistani pysyy menossa mukana.

Oha se nättiä, kun joku kurittaa yläpeltiä oikein kunnolla! :muscle: Miinusta toki kertyy jos mummon hillopurkkeja kolisutellaan Tapparan kustannuksella. :grin: Plussaa tottakai on se, kun tapparalainen laittaa laattaa ylämummoon! :muscle: :blue_heart:

Titta på ylähylly!

Uudella profiilikuvalla kohti pitkää kevättä! :muscle:

@Treppu - Jarkko Mäkinen

37 tykkäystä

Ainahan sitä @Treppu’a hallin käytävillä bongaa.

7 tykkäystä

Nimimerkki nyt on vaan blue, niin kuin Tapparansininen, ei mitään kummempaa taustaa, lyhyt ja ytimekäs. Profiilikuvassa on Lil Peep, mielestäni erottuu hyvin joukosta, kun muuten olisin laittanut vain jonkun perus Tapparalogon tms.

2 tykkäystä

Pitänytkin jo pari päivää namedropata @Virvelia_kainaloon tässä ketjussa. Missä uusi avatarälynväläys? Historiasta löytyy ainakin sniper-Aaltoa, poikkari-Lajusta ja xxx-Savinaista (en muista, mikä karvahattuisen Xavin teemana oli).

2 tykkäystä