Telia TV: Sisältö, selostajat ja studiotiimit

(TeliaPartio) #243

#Liigalive360 studioissa seurataa koko ottelukierroksen kaikkia pelejä ja poimitaan aina tapahtumat tarkempaan syyniin. Asiantuntijat pääsevät näitä tilanteita sitten kommentoimaan ja omasta mielestäni tämä systeemi toimii hienosti. Jokaisessa studiolähetyksessä on myös aina jokin teema, josta keskustellaan illan aikana. Viime kerralla teemana oli pienikokoiset pelaajat ja tästä oli hyvää keskustelua, että miten pelityyli ja jääkiekko ylipäätään on muuttunut viime vuosina ja nykyisin pienemmätkin pelaajat pärjää jopa NHL-tasolla.

Perus sapluuna ja idea on siis samanlainen näissä studioissa, mutta sinne tuodaan aina myös uusia elementtejä mukaan. Tästä konseptista on saatu todella paljon positiivista palautetta, joten oikealla tiellä varmasti ollaan, mutta toki tämäkin muotoutuu vileä tulevaisuudessa.

Kertokaa toki muutkin omia havaintoja, huomioita ja kommentteja studiolähetyksistä? Mikä on ollut teidän mielestä hyvää ja mitä ehkä haluaisitte lisätä tuohon?

[email protected]

Sellainen kysymys, että pyöriikö 360 myös erien aikana ja jos pyörii niin mitä sieltä tulee?

Toistaiseksi ollut silmät tiukasti Tapparan otteissa, eikä ole tullut kurkattua.

Konseptina 360 on hyvä ja toteutus paranee kierros kierrokselta. Playoffien aikaan tämä on kova juttu kun kiinnostus muiden peleihin nousee.

Pyörii juu erien aikana. Oon noita jälkikäteen aina kattellu. Erien aikana asiaa joukkueista ja päivän aiheista ja tulee myös maaliklippejä ja livepätkiä käynnissä olevista peleistä ja analyysiä sitten näistä tapahtumista. Omasta mielestä kiva lisä ja olen siis noi kaikki katsellut tähän mennessä (vaikka viekin aikaa kun lähestys on monta tuntia).

(TeliaPartio) #246

Tänään on taas pelipäivä ja kolmen ottelun kierros.

Ennen otteluita klo 18 Ari Vallin -show Liiga TV -kanavalta

Jukurit - JYP Jani Alkio
Kärpät - Pelicans Juhopekka Pietilä
Sport - Tappara Aleksis Ärje

Mukavaa kiekkoiltaa kaikille!!

[email protected]

Tää Ärje on mun mielestä varsin potentiaalinen selostaja. Ei ärsytä ja jotenkin mukavaa kerrontaa.

(AJL Tappara-veikkauksen 16-17 voittaja) #248

Totta, hajuton ja mauton, eli hyvä ja ilman tunnemyrskyjä kuunneltava.

Eiks joka kerta ku Ärje on selostanu nii Tappara on voittanu, lupailee siis hyvää tälle illalle :smile:

(「LIVE IS LIFE」) #250

Mua ärsytti suuresti SaiPa-pelissä. Kauheasti piti myydä kuinka SaiPa on mukana ja taistelee jne.

Useamman kerran erässä piti myös kertoa kuinka Tuukka Mäntylä on palannut “kierrokseltaan” takaisin Tapparaan.
Jan-Miiikkael oli myös paljon kentällä.
Kuitenkin ihan ok mielestäni.

(turunseutulainen Tapparalainen ) #252

Joo ja kuinka Järvisiä on kolme kentällä ja yksi huoltojoukoissa, että etunimellä pitää kutsua…

Ärje selosti jonkun verran radiossa Tapparan pelejä ja mieleen jäi se, että huusi enemmän vastustajan tehdessä maalin. Tapparan maalit eivät herättäneet niin paljon riemua.

(Kuntopiiriä, hei) #254

Aleksis Ärjeä voisi luonnehtia vaikka kiintiö jypiääneksi.

(TeliaPartio) #255

Onhan se Tappara saanut jo vähän konetta käyntiin tälle kaudelle, kun viimeisestäkin pelistä komea 5-1 voitto. Toivotaan että sama tahti jatkuu taas tänään :slight_smile:

[email protected]

(turunseutulainen Tapparalainen ) #256

Joo saman huomasin. Ja “mansea” hokee kans yhtenään…

Yksi erikoisuus Telialla on pelikello. Mä olen aika vahvassa käsityksessä, että Ruudun pelikello oli suorassa yhteydessä hallin pelikelloon. Telian kello sen sijaan ei ole. Näyttää, että ohjaaja joutuu joka pelikatkolla säätämään kellon oikeaan aikaan ja käynnistämään sen, kun kiekko tippuu. Kun pilli soi, kello käy aina siihen asti, kunnes ohjaaja piilottaa grafiikat ja säätää kellon taas oikeaan aikaan.

5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV: Sovellukset ja tilausvideopalvelu

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Kysymyksiä ja vastauksia jääkiekosta

Mahtavuutta. Parempi otsikko olisi “Lukko-SaiPa Highlight 06.10.” ilman monikkoa kuvaavaa s-kirjainta. Koosteen kesto huimat 43 sekuntia ja siinä näytetään yksi maali viiteen kertaan.

(Kuntopiiriä, hei) #261

No nyt on ollut laiskaa. Ensimmäinen erä pelistä tuli katsottua ja siitä olisi voinut ainakin
2-3 Lukon avopaikkaa ottaa koosteeseen. @TeliaPartio

Itse en tällä hetkellä pidä erätaukostudioista lainkaan. Ihan kylmä hiki puskee pintaan kun katsoo sitä töhöilyä. Klipit ei lähde pyörimään, juontaja lähes poikkeuksetta aivan pihalla tapahtumista. Tulee kiusallisia hiljaisia hetkiä, ja ihme virheitä. Tuskaista. Ei pysty katsomaan.

Toivotaan että tuo alkaa kauden aikana muuttua sujuvammaksi ja toimivaksi kokonaisuudeksi.