Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

Saa toki ja tarkemmat tilausohjeet löytyy sivuiltamme.

Ilari@TeliaPartio

1 tykkäys

Melko kallista, vitosen olisin voinut maksaa.

1 tykkäys

Olisko mahdollista saada esim. 5 tai 10 pelin “sarjalippua”, hieman edullisemmin kuin 10€ peli? @TeliaPartio

2 tykkäystä

Olen hieman kahden vaiheilla, minkälaisia peliliikkeitä teen kevääksi. Tällä hetkellä minulla on pelkkä joukkuepassi, mutta keväällä olisi mukava seurata muidenkin joukkueiden playoff-sarjoja.

Ensimmäinen vaihtoehto on kausikorttilaisille marraskuun loppuun saakka voimassa oleva tarjous: All stars -passi hintaan 29,90€/kk (ilman määräaikaisuutta, norm. 34,90€). Sillä saisi kaikki Liiga-pelit ja Viasat Jääkiekko HD -kanavan, jolta näkyvät valitut NHL-pelit sekä kaikki Jokereiden matsit. Käsittääkseni suurin osa NHL:n Euroopan prime time -peleistä tulee juurikin tuolta Viasatin pääkanavalta ja ainakin kaikki pelit, joissa on studio mukana. Aika houkutteleva paketti, sillä kympillä kuussa lisää saisi aika paljon sisältöä ja toisaalta pelkkään Liiga-passiin (24,90€) nähden saisi vielä änärinkin mukaan vitosella, mikä on kausikorttilaisille hyvä diili. Olen aiempina vuosina todennut, että kovin vähän noita prime timen ulkopuolisia NHL-matseja jaksaa viikonloppunakaan katsoa, sillä se sekoittaa rytmin ihan kokonaan ja nykyään viikonloppuisin arvostaa lepoa. Eli varmaan noilla prime time -matseilla aika mukavasti pärjäisi, eikä maksaisi turhasta, jos ei yömatseja kuitenkaan katso. Olen varmaan tulossa vanhaksi :smiley:

Toinen vaihtoehto olisi sitten Liiga-passi + HBO Nordic, joka maksaa saman 29,90€/kk. Tämä tarjous on kaikille (ei vain kausikorttilaiset) ja säästöä olisi femman verrattuna siihen, että nuo ostaa erikseen. Taas olisi todella paljon sisältöä tarjolla, sillä laatusarjojen ahmiminen on kutakuinkin parasta, mitä tiedän ja HBO:lla niitä riittää. Tämän paketin voisi myös ottaa hivenen myöhemmin ja säästää pihinä jonkun kympin siinä.

Käväisin eilettäin Telian liikkeessä tutkailemassa vaihtoehtoja ja kovasti yrittivät myös tuota Telian boksia minulle tarjota 24kk määräaikaisella sopparilla. Olisin käytännössä saanut boksin ilmaiseksi, jos olisin tuohon pitkään soppariin sitoutunut, mutta lähtökohtaisesti karsastan tällaisia kytkyjä. Jos siihen kuitenkin päätyisi, niin erilaisia paketteja olisi sitten tarjolla vielä liuta enemmän: Kanavapaketit ja suoratoistopalvelut | Telia

Olen myös uusien boksien hankintaa vastaan, mutta aika pieni kapistus tuo Telian boksi näytti olevan ja toisaalta hyvinkin samanlainen Apple TV:n (jota minulla ei siis ole, mutta jonka hankintaa olen harkinnut) kanssa. Varsin kätevältäkin tuo boksin käyttö näytti varsinkin jos olisi HBO vielä hankittuna.

1 tykkäys

Samoilla linjoilla olen itse paininnut. Otin juuri tuon All Stars-passin noin kuukausi sitten. Hyvin on tarjonta riittänyt, eli katson yleensä Tapparan vieraspelit (kotipelit hallissa), jokusen muun liigapelin ja sitten valitut NHL ottelut. KHL:stä palasia lähinnä. Enempää en edes ehdi katsoa, joten ihan riittävä. Otin All Stars-paketin vähän kokeeksi, ja siksi tuo ”ei määräaikainen”.
Laitteistona Apple TV4K, johon olen erittäin tyytyväinen. Ei ole Telian kanssa ongelmia havaittu.
PS. Siihen saa myös HBO:n, hinta tosin luultavasti enmmän kuin tuon vitosen.

1 tykkäys

Meillä on nyt käytössä Apple TV 4K, liiga-passin kylkeen tuli nuorison pyynnöstä HBO vitosella. Hyvältä vaikuttanut ainakin toistaiseksi.

1 tykkäys

Kannatti muuten käväistä Telian sivuilla, sillä sieltä sai HBO Nordicin kuukaudeksi ilmaiseksi. (HBO:n kohdalla lukee “Kokeile kuukausi veloituksetta” ja tilaus liitetään Telian tiliin eli vanhatkin HBO:n asiakkaat saavat tarjouksen käyttöön.).

Kieltämättä Telian hinnoittelu on aika ovelasti rakennettu, sillä aina lisäämällä 5€ hintaan saa kuitenkin merkittävästi enemmän sisältöä. Itse en esimerkiksi pelkkää Liiga-passia ottaisi, kun vitosella kuussa enemmän saa HBO:n siihen lisäksi. Sen sijaan muuta Liigaa ei tässä alkusyksyllä ainakaan ole jaksanut niin paljon seurata, että maksaisi 5€ enemmän joukkuepassi vs. Liiga-passi. Etenkin kun Liigalive 360 on mielestäni varsin viihdyttävä tapa seurata kierrosta. Mutta makuasioita.

Kun katsoo kaikki Tapparan pelit, niin eipä siinä ainakaan minulla ihan hirvittävästi jää aikaa muulle urheilulle, joten lähinnä juuri jokunen muiden joukkueiden huippukohtaaminen ja yksi NHL-peli viikossa ehkä tulisi katsottua.

1 tykkäys

Sarjalipuista ei olekaan ollut juttua aiemmin, laitetaanpas tämä siis ehdotuksena ja palautteena eteenpäin. Kiitos tästä :slight_smile:

Katja@TeliaPartio

Vihdoin sain laskun, pisteet siitä! Tilaus siis tehty 13.9. Hämmennystä sen sijaan herätti se että tämä tuli paperisena ja täten tietenkin maksullisena 2,9€ lisähintaan. Tässä nyt aikani telian sivuja ja omia tietojani siellä selailin enkä paperia vaihtoehtoa löytänyt mistään. Valintoina omissa tuotteissani oli e-lasku tai sähköpostilasku. Facebookissa Telia loves Liiga:n chattiin viestiä asiasta ja Niko korjasi asian hyvinkin nopeasti. Hienosti tilanne korjattu vaikkakaan vika ei johtunut minusta ja tähän jokusen minuutin jouduin aikaa käyttämään. Syytä en huomannut kysyä miksi paperi lasku silti tuli, jännitetään seuraavaa laskua :slight_smile:

1 tykkäys

@Joksu78 Kuulostaa kieltämättä omituiselle. Verkossa tehdyn tilauksen yhteydessä voi valita laskutustavan ja sitä kuuluisi tietenkin erikseen myös kysyä, jos tilaus on tehty esimerkiksi asiakaspalvelun kautta tai myyntipisteellä. Tätä kautta on hankala sanoa, mikä tuossa on voinut mennä vikaan. Hyvä kuitenkin, että asia korjaantui chatissa. Eiköhän se seuraava lasku tule sovitun mukaisesti :slight_smile:

//Joonas S@TeliaPartio

Olen yrittänyt lopettaa tilausta. Jostain mystisestä syystä palvelu antaa virhettä ”Tietojen päivitys epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen”

Olen yrittänyt uudelleen ja uudelleen, mutta eipä tunnu onnistuvan.

@TeliaPartio Kuinka myöhään tämä uudelleen yritys pitää tehdä? Vai pitääkö tästäkin tehdä vikailmoitus?

Vähän luulen ettei TeliaPartio voi näillä tiedoilla tehdä asialle yhtikäs mitään. Mitä jos kysyisit asiakaspalveluchatissa?

Ymmärtääkseni kyseessä on yleinen ”ongelma”. Ei minun henkilökohtaiseen tiliini liittyvä.

No ainakaan täällä ei ole kukaan raportoinut mitään sellaista. Mä testaisin toistuuko ongelma mulla, mutten voi. Pelkään ettei ongelma toistu enkä katkaista tilausta.

Parilla viestillä siihen asiakaspalveluchättiin pääset tilauksesta eroon. Mä en ymmärrä mikset kokeilisi sitä vaihtoehtoa.

Se saattaa johtua siitä, että nyt on vuosi 2018.
Tilausta tuskin on puhelimella tai chatilla tehty vaan ihan internetillä tilaten.

1 tykkäys

Osa joutui oikeasti käyttämään chättiä, jotta sai tilattua. Onhan se perseestä ja ymmärrän jos joku ei siihen periaatteesta lähde. Mutta sitä en kykene ymmärtämään, ettei joku suostu perumaan chätin avulla.

1 tykkäys

En täältä pääse tuota testaamaan ilman tarkempia asiakastietoja, ja niitä ei tietysti voida täällä lähteä kyselemäänkään. Voit kokeilla vielä poistamista toisella nettiselaimella, mutta jos tuo ei onnistu ja antaa samaa herjaa, niin klikkaa sivun oikeasta alanurkasta chatti auki. Olemme siellä paikalla vuorokauden ympäri ja voimme sitä kautta katsoa homman loppuun saakka samantien.

//Sanna@TeliaPartio

2 tykkäystä

Näinkö oikein vai ymmärsinkö väärin, loppuvuodet pelit 13.11-31.12. ilmaiseksi, tuli mainos tv5llä illan pelin aikana. Kaikki pelitkö, kun en löydä mistään tietoa tästä.

Mun mielestä kaikki muu paitsi pelit. Eli Vallin jutut ym. oheisohjelmat.

Tais olla jo menneen singles’ dayn kunniaksi joku tarjous, joten se tarjous meni jo.