Tomáš Záborský

Runkosarjan paras pistemies pitää kultapotan päässä loppuun asti, ei sitä oo kesken pleijareiden vaihdeltu.

Ai? Muistin, että ekan kierroksen jälkeen olisi siirtynyt pudotuspelien parhaalle pistemiehelle, mutta ei sitten.

Ei mulla mitään faktaa tästä kyllä ole, ihan omiin muistikuviini perustan tän väitteen. TPS-pelissä se sit nähdään. :smiley:

1 tykkäys

Zabo nostanu osakkeitaan tässä keväällä, tehny tärkeitä maaleja. :clap: Myönnän on tullut kritisoitua rankastiki, mutta kun sitä ulkomaan vahvistuksilta vaatii paljon.

Kyllä! Niin se vaan aina menee että tietty pelaaja nostaa aina tasoaan ja syttyy liekkeihin vasta ratkaisupeleissä.Näin se menee joka kevät. Tosin Zabon taidot kaikki tietää. Joku Nenonen esim voi olla hyvin tärkeä mies kun ratkotaan isoja asioita. Kenties Rouhiainen. :wink:

1 tykkäys

Runkosarjassa ei vielä voiteta mitään suurta, en minä ainakaan odottanut mitään pistepörssin kärkisijoja Zabolta, joukkueena ehkä kuitenkin sijoitusta kahden joukkoon.
Zabo on nyt parhaimmillaan ja niin pitää ollakin.Olihan siellä pistemiesten kärkipäässä muuten 3 Ilvesläistäkin ennen ensimmäistä Tapparan pelaajaa mutta lomalla ovat jo tovin viettäneet.
Minä uskon edelleen että keväällä juhlitaan mestaruutta ja tässä jahdissa Zabo tulee olemaan erittäin tärkeä tekijä.
Nyt nautitaan rauhassa pääsiäisestä ja taidanpa alkaa suunnitelemaan matkaa Turkuun ainakin lauantain otteluun.

3 tykkäystä

Nähdäkseni muistikuvasi on sikäli oikea, että viime keväänä Savinainen ja Haapala pitivät kultakuuppaa vuorotellen loppuun asti. Kultakuuppa oli koko playoffsit Haapalalla silloin, koska silloinkin, kun loukkaantui KalPan taklauksesta hän piti sitä.

Zabo näky Instan mukaan jo Poltteella treenaamassa

10 tykkäystä

Kevään mies taas työpaikalla ja töissä. Faneille vielä morjestus:

20 tykkäystä

Olisiko se viime kaudella muuttunut niin, että sama pitää pottaa päässä loppuun asti? Kaudella 2015-2016 mentiin alla olevalla. (tosin ei muista noin kauas, että mentiinkö siltikään, vaikka Liigan sivuilla tuo luki?)

Playoffs-otteluissa Kultaista kypärää kantaa joukkueen paras pistemies seuraavasti:

Kahdessa ensimmäisessä playoffs-ottelussa kypärää kantaa runkosarjan paras pistemies
Kolmannesta ottelusta alkaen kypärää kantaa playoffsien paras piste- mies kustakin joukkueesta

https://instagram.com/p/BhEf87eAE7u/

Semmoinen hauska huomio tuli tehtyä että Marian Gaborik kommentoinut Zabon uusimpaan Instagram-päivitykseen.

31 tykkäystä

Tomasilla on sen verran paikkoja ollut viime peleissä, että kohta rupeaa reppu heilumaan. Tämän miehen otteista voi oikeasti olla iloinen ja tuntuu hienolta, kun näkee, mikä palo Tomasilla on pelata.

20 tykkäystä

Katsokaa tätä miehen iloisuutta!
(Kuva zabon IG:stä)

73 tykkäystä

Olin juuri tulossa laittamaan, että aitoa iloa näkyi Zaborskyn kasvoilla, kun kättelystä selvisi. Nyt enää suunnitelma maaliin ja Zaborsky saa juhlia huolella!

26 tykkäystä

Zabo myös pelin jälkeen hallin ulkopuolella ottanut Sinioranssien Instagram storyyn pätkän :+1::+1::+1:

10 tykkäystä

En tiedä näkyikö striimissä/ruudussa, mutta paikan päällä ollessa huomasi kun keskialueella Zaborsky haastoi Heikkisen tappeluun juuri ennen sitä poikittaista. Miehet räpläsi hanskoja keskialueella noin 15 sekuntia.

3 tykkäystä

Onko nimimerkkisi nyt vastaus tähän viestiin vai?

1 tykkäys

Entiedä mistä mun nimimerkki on saanut juurensa, mutta tähän tilanteeseen oiva :smiley:

Hienosti “heränny henkiin” kevään mittaan ja löytäny peli - ilon.

Eiks Zabolla ollu joskus ihan hyvä kuti, vai muistanko mää ihan väärin? Nykyään se on ainakin aika kehno.

1 tykkäys

En tiedä sitten, oli toki ehkä terävämpi veto, mutta aina on suurimman osan maaleista tehnyt maalin edestä.