Tupakointi ja sen lopettaminen

Ei mene mitään. Kiukulla vain. Ja tsemppiä sinne.

2 tykkäystä

En ole toistaiseksi lopettamassa?
Hirvee flunssa ja kurkku vaan kipiä.
Ei tee mieli tupakkaa.

1 tykkäys

Tsemppiä silti. Ja tuostahan on hyvä lähteä lopettamaan…

1 tykkäys

Mitä?Sä röökäät? Eikö kotikunnan ilmasto jo riittäny keuhkoille? :grinning:

1 tykkäys

No siitäkös se johtuukin??:flushed:
Kun johonkin tottuu…

Aiheeseen paremmin liittyen.
Mä olen lopettanut työaikana tupakoinnin lähes täysin.:blush:

1 tykkäys

Hieno homma, siitä se lähtee. Täällä ollaan hengessä mukana.

1 tykkäys

No nyt mua harmittaa sitten tuomarit, tulos, raumalaiset, Tappara, p…liso.

Pakko mennä jääkaapista etsimään nakkeja. Nyt on kova taistelu käynnissä.

6 tykkäystä

Löytykö?

1 tykkäys

HK:n sinistä ja kylmänä.

4 tykkäystä

Se rupeaa sitten olemaan ensimmäinen viikko takana. Välissä on ollut vähän tiukkaa, mutta selvitty on. Huomaan myös heti, että olen paljon virkeämpi.

Ei edes pikkukännissä tee mieli poltella. Hyvä minä, onhan tämä kerran aikaisemminkin koettu. Nyt ei sitten enää ikinä savua…

Eteenpäin.

11 tykkäystä

Mulla oli kesällä 5-6 päivän lakko. Se loppu siihen kun kaveri sano että niksat kestää puolivuotta vähintään. Joku roti ittensä kiusaamisessakin.

Tokihan sitä vähän googlettelikin aikanaan. Aivoihin jää muistiin se nikotiiniriippuvuus, eli siitä ei varsinaisesti eroon pääse, kun sen kerran hankkii.

Siinähän se onkin, kun tiedän, että ei ole kysymys lopulta nikotiiniriippuvuudesta omalla kohdallani. Viimeksi, kun ”lopetin”, niin en käyttänyt lainkaan korvikkeita. En ole myöskään nyt käyttänyt.
Viimeksi luulin, että voin polttaa aina silloin tällöin. Nyt en tuohon lähde.

Eli aivoihin varmasti jää muisti. Nikotiinihan poistuu kropasta aika nopeasti, joten en ainakaan itse pysty allekirjoittamaan mitään puolen vuoden ”niksoja”.

2 tykkäystä

Itellä se oli lähinnä vaan testi, kun huomasi parin päivän rapelissa ettei ole polttanut. Itse taistelussa olin ehkä 3 päivää. Ei mulla sen suurempia intressejä vielä ainakaan ole varustautuneena lähteä sotimaan. Toivottavasti joskus. Toisaalta elämä on rajallista muutenkin, eikä se polttaminen tai polttamattomuus enää taivaassa harmita, toivottavasti.

Korjaan sen verran, että se puolen vuoden heitto liittyi enemmän siihen, että tekisi kuulemma mieli polttaa. Ei niinkään niksoihin liittyvää. Yksilöllistä toki.

Puoltoista viikkoa olen ollut polttamatta, mutta kyllä kohta tarvii alkaa taas…:confused:
Kahvi maistuu ihmeelliselle ja maailma on täynnä erikoisia hajuja.

Älä suotta, jatketaan yhdessä. Ollaan samassa rytmissä.
Kun tulee mieliteko, niin keksi jotain puuhaa.

1 tykkäys

Kattellaan…:blush:
Jätin tupakat kuitenkin kotiin kun lähdin peliin.

2 tykkäystä

Näin kirjoittelin tämän vuoden maaliskuussa ja kas, aloin polttaa 27.4. Siinä sitten kesä meni poltellessa, nyt olen ollut viime viikon torstaista lähtien ilman. Nicotinellin imeskelytabletteja kyllä kuluu vielä…

2 tykkäystä

Juuri viime viikonloppuna kerkesin paasaan aiheen puolesta, mutta mitä vielä…

Olen ollut jossain keuhkopöhössä sunnuntaista lähtien, eikä ole edes tehnyt mieli tupakkaa. Ei minkäänlaisia vierotusoireita kun koko huomion vie flunssa. Tänään siis kuudes päivä ilman, ja kokeilu menossa siinä vaiheessa että jopa muutama sulakekin mennyt, eikä vieläkään tee mieli.

Mielenkiintoista. Katsotaan mitä tapahtuu kun täysin tervehtyy.

4 tykkäystä

Melkein pari viikkoa oltu ilman tupakkaa.
En aio lopettaa, olen vain tupakkalakossa, toistaiseksi…

Ensimmäinen haittapuoli minkä huomasin oli se, että pyykit haisee vähän annelille pesun jälkeen. Onko se normaalia? Alan kyllä polttaan heti kun tunnen itseni tarpeeksi ulkopuoliseksi maailmasta.

1 tykkäys