Turnausseuranta: MM-kisat 4.-20.5.2018 (pl. Suomen pelit)

Ja McDavid ratkaisee pienellä pesäpallo -näpyllä ilmasta.

Illan toisessa pelissä Itävalta kavensi Rafflin maalilla Tsekkiä vastaan tilanteeksi 4-3 muutamaa minuuttia ennen loppua, mutta lopulta Tsekki voitti.

Huomisista lehdistä pääsemme sitten lukemaan McTaavin ilmiömäisestä käsi-silmä-jalka–koordinaatiosta ja vielä luistimet jalassa.
Siis koordinaatiosta vailla vertaa eli McKoordinaatiosta.

Eiköhän nöyryyttäminen ole päivän sana, kun Kanada miltei taipui Latvialle.

3 tykkäystä

En oo kyllä yhtään lehtijutta nähnyt McDavidista, eikä täälläkään niin älyttömästi hänestä kirjoitella mun mielestä. Tänäänkin vaan todettiin että on nopea kaveri ja että teki voittomaalin, onko se liikaa? Ja mun mielestä siittä kaverista saatais kirjottaa vaikka kuinka paljon enemmänkin. Kattelin tällä kaudella varmaan n. 10 Edmontonin peliä, ja jos niin huonosti pelaavasta joukkueesta joku voittaa änärin pistepörssin niin hän on kyllä kaikki mahdolliset lehtijutut ansainnut. :joy:

1 tykkäys

Noh, maailman paras tällä hetkellä ja kaikki tietää sen.

1 tykkäys

Hyi harri et on Ruotsilla muuten todella kova pakisto ja hyökkäys nyt vielä kun Forsberg js kumppanit liittyy joukkueeseen.

Kunhan nyt saadaan hommia meidän apurille, Kinkaidille. Jos Norjakin teki kolme, niin sinne vaan vetoja ja lerppuja.

Kanadalle taitaa tulla sija 3 B-lohkossa. Johtaa :de: 3-0. 51’

Puolivälierät to:

17:15 :ru:/:sweden: - :denmark:/:latvia:
21:15 :ru:/:sweden: - :canada:

17:15 :us: - :czech_republic:
21:15 :finland: - :switzerland:

Kumpaas sitä oikein pitäs kattella?

  • :ru: - :sweden:
  • :latvia: - :denmark:

0 voters

Venäjä - Ruotsi pelin häviäjä on Suomen vastustaja välierissä.

Bonuksena, että tuossa on eväät huikeaan peliin, jos pelaavat tosissaan edes vähän alusta

E. “Yllättäen” näyttää kivasti Ruotsin “kotipeliltä”. Paljon on keltaista katsomossa

1 tykkäys

Minä väitän, että Crosby on. McDavid on varmaan pian.

Rakell käy ajamassa Venäläistä selkään ja kostoksi Venäläinen vetää Rakelille vähän isomman kaula-aukon.

… Ja Larsson 2+2 korkeasta poikitaisesta mailasta

… Ja Venäjä 1-0 (5vs4 aikana)

Vaikea sanoa kumman voittoa toivoisin. Venäjä olisi Suomelle helpompi (jos edes selvitään Sveitsistä) mutta Ruotsilla olisi paremmat mahkut pistää kanukit kotiin.

Nätisti pyörii. Kaprizov turnauksen kuudes maali. 1-0 Venäjä

Minun analyysi on, että kummatkin pistää Kanadan laulukuoroon. Kanadan maalivahdit antaa liikaa etua vastustajalle.

1 tykkäys

En tiedä, olenko ainoa, mutta tykkään todella paljon tuosta Julius Sorjosesta. Erinomainen selostaja.

Latvia menee johtoon Tanskaa vastaan ja on nyt menossa pudotuspeleihin.

Riittäisikö Latvialle jatkoaika/rankkari voittokin?

Tanska paperilla kuitenkin parempi, joten kyllä melkoisen kannon joutuvat Latvialaiset tieltään kääntämään.