Turnausseuranta: Naisten MM-kisat Espoossa 04.-14.04.2019

Kotikisoissa isäntämaan protesti.

Katotaan, kun aamulla herään Suomi on maailmanmestari - ja huomaan herääväni torilta.

9 tykkäystä

Kabinettimaali tilattu!

Eihän lopputulosta enään mikään protesti muuta.

Kohta ne varmaa tajuaa, että täähän ois pitäny pelaamalla ratkasta eikä pilkuilla…peli jatkuu…

Oli ylhäällä ennen maalia.

1 tykkäys

Jenkkien kapukaan ei edes osannut hymyillä. “Nyt pitää hävetä isosti, hei.”

6 tykkäystä

Se on yksi puhelu Kalelta ja siellä on Kuosmanen kauppatorilla.

6 tykkäystä

Miksi siitä edes tuli jäähy USA:lle? Ennemminkin Suomelle olisi pitänyt tulla.

1 tykkäys

Sanotte mitä sanotte, protestoitte mitä proteistoitte, niin mun silmissä SUOMI on näiden kisojen Maailmanmestari. Ugh.

3 tykkäystä

Hopeeta, hei. Koska viimeksi?

Molari kamppasi suomalaishyökkääjän?

Ensin pitää päästä siihen kuntoon, että suomionuusimaailmanmestarihei. Su-ma yönä, arvostan.

2 tykkäystä

Olenko ainoa jonka mielestä toi pettyneiden pelaajien halaaminen on vähän setäilyä?

Aika rajusti siinä kyllä maalivahdin päälle tultiin.

1 tykkäys

Ja nyt likat tekee ruotsit ja heittää hopeet katsomoon.

Sillon toi tilanne olis selittynyt loogisesti. Maalivahti otti torjunta-asennon alueensa ulkopuolelle, antaa ns. fat reboundin ja samalla Suomen hyökkääjä ajaa hänet kumoon. Tästä suomalaiselle jäähy maalivahdin estämisestä ja tilanne on selvä. Kuitenkin tilanteen arpomisen jälkeen USA:n maalivahti sai jäähyn, joten jokin pieni seikka tässä meni ihan pisin sitä itseään.

2 tykkäystä
5 tykkäystä

Mä edelleen kysyn. Jos siis maalivahti saa tulla ulos alueeltaan kolaaamaan pelaajan niin eikö läpiajoissa kannata vaan ajaa sitten päin kun pelaaja tulee kohti?

Mun mielestä jos maalivahti tulee omalta alueelta ulos niin se on vapaata riistaa. Myös maalin takana pitäisi olla näin.

6 tykkäystä

Lähimmästä rautakaupasta kilikali maalia ja mitaleihin toinen sävy, kultainen.

3 tykkäystä