Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Multa loppu tykkäykset hetki sitten no huomenna voi antaa ne tykkäykset mitä nyt ei pystynyt.Onneksi kaikki viestit joista en tykännyt nyt pystynyt käyttämään on laitettu kirjainmerkkeihin.

6 tykkäystä

Omatkin tykkäykset loppuivat puolisen tuntia sitten, ensimmäistä kertaa foorumihistorian aikana (vaikka aiemmin luulin niiden loppuneen tuon 50 ansiomerkin vuoksi). On kuitenkin ihan hyvä, ettei niitä ole rajatonta määrää vaan hieman joutuu valkkaamaan ketä treputtaa. Puolen tunnin päästä taas :wink:

13 tykkäystä

Ai shaatana…:laughing: Olihan osuva nimitys.:laughing:
Melkein pitäisi ottaa oikein viralliseenkin käyttöön.

11 tykkäystä

Nyt se tuli. Odota 8 tuntia, että saat tykätä. En tykkää.

Voin sanoa, että treputan jokaista tänään kirjoitettua positiivista viestiä, vaikka treputukset loppuivatkin.

3 tykkäystä

Muistelen jossain tämän projektin alkuvaiheessa lukeneeni kommentteja tykkäämisestä ja kaiken maailman muusta turhasta.

12 tykkäystä

Treputan tämänkin viestin.

5 tykkäystä

En tiedä mihin tämän olisin kirjoittanut, olisi sopinut myös mestaruussaunaan, mutta sanotaan nyt tänne.
Ennen peliä sanoin, että jos tänään mestaruus klaarataan, niin tykkäysten raja paukkuu ensimmäistä kertaa. No tuossa se äsken meni, mutta sen sanon myös, että paljon jäi varastoon.

Mä seurailen tätä kiekkoo täältä muualta, ja välillä on harmittanut, etten ole päässyt ihan niin mukaan tähän upeaan kiekkokevääseen kuin jos paikan päällä olisin ollut.
Mutta eipä tarvitse kuin avata selain, niin jo löytyy seuraa. Hienoa on ollut ja on oleva vastakin.
Nauttikaa Tampereella ja kaikkialla muuallakin, niin on tämäkin kevät sininen ja oranssi!
Kiitoksia.

8 tykkäystä

Noniin, nyt loppuu tykkäykset. Päivä on vasta alussa ja tähän on tultu.

8 tykkäystä

Jaahas. Niin tämä sivu väitti, että minulla olisi enää muutama tykkäys käytettäväksi tälle päivälle. Onko @ljpp nyt tapahtunut joku virhe? :smiley: Tässä joutuu nyt säästeliäästi tämän päivän menemään.

2 tykkäystä

Ilmeisesti systeemi laskee 24:n tunnin sisällä annetut tykkäykset. Sitten kun on kaikki käytetty ilmoittaa montako minuuttia tai tuntia pitää odottaa että voi tykätä taas.

2 tykkäystä

Siis äsken huomasin että olen mestaruusviikon tykkääjissä top 10. Lähes mestari siis itsekin. Kiitos palstalaisille hianoista viesteistä ja vielä kerran Tapparalle, kun antaneet syyn kirjoittaa kauniisti. Jos huomenna vielä oon, niin juon kyllä lasillisen ihan vaan ittelleni :smiley:

8 tykkäystä

Aijai, @treppu lla on meikäläiseen ratkaisevantuntuinen 24 annetun tykkäyksen kaula.

E:23

Ja taas pitää odottaa 40 sekuntia.

3 tykkäystä

14 tuntia

7 tykkäystä

Touché

2 tykkäystä

Saatte te todelliset mestarit @Treppu; @Virvelia_kainaloon paistatella kirkkaissa valoissa :star2:
Tasonnostajana oon parhaita kuitenkin. Tykkääjien Blake Parlett. Kun tarviitte tykkääjää kirjoittakaa minulle

11 tykkäystä

Mis sie tarvitset oikei hyvvää tykkääjää? Tatesulo on sellane!

7 tykkäystä

Taas kerran pitää hei hävetä isosti. Tehkää nyt joku herrajjumala jotakin! Pitäis haistaa tällaiset tilanteet, joissa tulee liikaa hyviä viestejä.

E: Jee sain taas tykätä yhen.

4 tykkäystä

Tykkäsit siis liikaa Suomen pelistä???

6 tykkäystä

Tutkin taas hieman tilastoja ja huomasin että olen antanut @ljpp 666 tykkäystä. :smiling_imp: @Peterra ykkösenä 777. :grin:

1 tykkäys

Et kyllä pysty pysyyn noissa. :grinning:

3 tykkäystä