Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Lepää rauhassa, @Treppu .

Pedon luku ljpp:n kohdalla lähee sinullakin. :grinning:

2 tykkäystä

https://tappara.co/users?order=likes_given&period=daily
Tämän päiväiset tilastot tähän mennessä.Vapise @Treppu , asemasi horjuu.

2 tykkäystä

Nyt on vasta lämmitelty. :wink:

1 tykkäys

:wink:

3 tykkäystä

1000 tykkäystä saatu, kiitos. Kärjessä @Virvelia_kainaloon 75. @Treppu vetelee Hopeatoffeeta :relaxed:.

3 tykkäystä

Mitä ihmettä? Treppu tipahtanut kärjestä? :smiley: Mulla taitaa olla Treppu ihan omissa lukemissaan. Olisko peräti satoja tykkäyksiä seuraavaan :smiley:

P.S. Trepulla minun tykkäyksissäni vaatimaton +600 tykkäyksen kaula @Maalivahti in verrattuna. Not bad, not bad. En usko, että Treppu on minun kohdallani ihan hetkeen syömässä hopeatoffeeta.

5 tykkäystä

Jumaliste VK! :laughing:

1 tykkäys

MIstä kärjestä Reppuli on pudonnut?

Kas Treppu on niin monipuolinen tykkääjä, että harvassa ovat käyttäjät, joiden kohdalla yksilötasolla voidaan sanoa Trepun olevan hopealla tai pronssilla tykkäämisissä. Tiedän, että Treppu johtaa edelleen kokonaisuutta ja kaikkia tykkäyksiä, mutta mikrotasolla hän on nyt jäänyt käyttäjän @raumalainen tykkäyksissä hopealle, joka on poikkeuksellista.

5 tykkäystä

Jotta voisi nousta on oltava alhaalla. :wink:

6 tykkäystä

On hävittävä voittaakseen jälleen jne. jne. :smiley: Keep up the good work bro.

1 tykkäys

Niin ja tuohon että olen monen ykköstykkääjä, niin vastapainoksi olen erittäin harvan suurin rakastettava. No ihmekös tuo, kun kirjoitan melkeinpä vain kahdenlaisia viestejä: mukahassutteluja ja tunnepitoisia sepustuksia. :stuck_out_tongue:

8 tykkäystä

@Treppu oon oman listani mukaan muuten koko foorumin tykkäyksissä syömässä hopeatoffeeta, joten olen lähempänä Tapparaa kuin sinä :wink:

Tosin nyt kyl täytyy jo rauhoittua tämän teeman kanssa, lähtee käsistä ja menee chattailuksi. :smiley:

1 tykkäys

Onko toffee mädäntänyt mielesi? Tapparahan on tällä hetkellä kiistaton yksinvaltias Liigassa!

Niin ja @Peterra, turha yrittää mitään sillä välin kun olen armeijassa. I’m still watching you! :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 tykkäystä

Nyt se tapahtui! Pitkään olivat @Devilady & @Lallu ylhäisessä yksinäisyydessään mulle annetuissa tykkäyksissä mutta nyt on toiselle sijalle noussut foorumin virallinen hopeatoffeen mussuttaja @Peterra.

Komeasti hööpötti Peterra Lallun kärkimiinalla jääntasoon ja nyt edessä siintää läpiajo. Onnistuuko Peterra ujuttamaan kiekon maaliin, maalia vartioivan Devin ohitse? Onko Parlettin uittojen seuraamisesta ollut apua vai onko Devi oppinut Hakametsän Hasekilta kikkoja läpäreihin, joilloin aloitus olisi b-pisteeltä? Vai vippaako Peterra kiekon suoraan muikkuverkkoihin ja aloitus siirtyy keskialueelle?

Yleisö nousee seisomaan… aika tuntuu pysähtyvän… hallissa on valtava huutomyrsky mutta Peterra ei kykene kuulemaan sitä kaiken keskittymisen keskellä. On vain kiekko. On vain maali. On vain tämä yksi mahdollisuus. Tsinuski-, vaiko hopeatoffee?

Jäämm… korjaan, jään mielenkiinnolla seuraamaan tilannetta. Takaisin yläkertaan.

11 tykkäystä

Raskasta hommaa vältellä yhtä tykkäystä.

5 tykkäystä

@Treppu teki Tapparamaisen kirin ja nousi tsinuskille.

2 tykkäystä

Ei pidä paikkaansa!

1 tykkäys

Katse valotaululle ja kunnioita tulosta! Peli ei valehtele.

Ja tuo tykkäys oli sellainen kättelytsemppitykkäys

4 tykkäystä