Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Mukana isolla kädellä :raised_hand:t2:

1 tykkäys

Älkää vaan kertoko ipalaisille, että täällä suunnitellaan jo mestaruusjuhlia… Ketjukin on tarkoitukseen muuten hyvin erikoinen, mutten ala siirtämään.

Vihdoin olen “empaattinen”, 4-0 voiton se tarvi. Hienoja juttuja, hei.

5 tykkäystä

No nyt on rare merkki. Ei meitä korviaan myöten rakastuneita montaa ole.

4 tykkäystä

Sinähän olet vaivihkaa noussut minun listallani haastamaan suuren ja mahtavan @Treppu :n. Vain kolmetoista tykkäystä erottaa teidät.
Kevättä rinnassa? Tai sitten @Treppu ei enää ehdi tykkäillä niin paljoa, kun vetää Civicillä ympäri kyliä bassot paukkuen.

6 tykkäystä

Nää on näitä, tykkäyksiä sais olla enemmän. Aina kun on vierasmatsi, niin loppuu viimeistään toisen erän puoleen väliin kesken. Mahtaako @Treppu n Hondassa muuten olla kontti täynnä lisäpumppuja?

2 tykkäystä

Sori vaan jätkät mutta kyllä täällä vedetään toistaiseksi ihan kauramoottorilla! :smile: Tykkäysten määrää kyllä saisi nostaa. Varsinkin voittokkaina päivinä ne loppuvat armotta kesken! Nytkin pitää vielä venailla 15min.

4 tykkäystä

Onnenpekka, mulla menee vielä kahdeksan tuntia.

@Treppu sulta pitäis ottaa tykkäykset kokonaan pois hetkeksi. Oon kiristänyt tahtini äärimmilleni ja töiden vuoksi oon ollut estynyt perinteiseltä foorumittamiselta ja sillä välin oot päässyt jo ottaan musta entistä vakuuttavamman tykkäyskaulan. Sulla on tällä hetkellä 2x enemmän tykkäyksiä kuin kellään muulla. Treppu olkoon muutaman viikon kokonaan ilman :wink:

2 tykkäystä

Se on kato, kun tää mun diesel jyskyttää vaan eteenpäin. Ei sitä mitkään turboahdetut Ferrarit kiinni ota! :wink:

1 tykkäys

Ite en oo oikein koskaan innostunu näistä tykkäämishommista. Esimerkkinä Treppu on lukenu 118k viestiä ja antanu yli 10k tykkäystä. Minä olen lukenut 105k viestiä ja antanut kaksi tykkäystä. Voi olla että kriteerit tykkäämisille on hieman erit.

1 tykkäys

Joo, meillä on vähän eri linjat. :smile: Sä oot jämäkkä Tapola, mä vapauksia antava Törmänen. :wink:

5 tykkäystä

Kukaan ei ollut antanut yhtään tykkäystä.
Itse olin antanut 1735 tykkäystä.
Mielistelystä huolimatt ei käy flaxi.

8 tykkäystä

Äläs valehtele! :smile: Onhan sulla 1,7k annettu.

Tilasto ja tulkinta :slight_smile:
Tykkääminen on tietty olla samaa mieltä viestistä eikä lisättävää… noin sen tuuminu ja sen mukaan käyttäny. Tietty tarvis olla En Tykkää nappulakin.

3 tykkäystä

Ihme sakkia täällä. Olen vieraillut tällä foorumilla 365 päivänä viimeisen vuoden aikana. Enemmän kuin kukaan? Paskan marjat. Täällä on muutama, jotka ovat vierailleet 366 päivänä viimeisen vuoden aikana :blush:
Mm.
peterra
rizka
Donizimo
4_TRA
cace6969

12 tykkäystä

Vaadin playoffeissa ylimääräisiä tykkäyksiä. Rakkauden rajat tulevat playoffeissa liian nopeasti vastaan ja ansiokkaat kirjoitukset jäävät rakkauttani vajaaksi, kun jo aamupäivästä on tykkäämiset tapissa. :smiley:

18 tykkäystä

Tykkään tästä.

2 tykkäystä

Foorumin kovimmalla rakkauden pihtaajallakin tuli nyt varoitus kymppitilin täyttymisestä. Pystyykö tuota rajaa muuttamaan mahdollisia finaaleja silmälläpitäen? Vai saako vielä puhua finaaleista etten jinxaa? Ainiin sehän varmistui jo. Hahhah. Aijai.

7 tykkäystä

Hei muuten. Huomasin samalla, että ljpp on saavuttanut näillä näppäimillä 10 000 tykkäyksen rajan.
Onneksi Olkoon. Se on aika kova määrä ja hatunnosto täältä Pirkkalasta.

E. Rizkallle. Nyt on 10 000 :smiley:

7 tykkäystä