Urheilugaala 16.1.2020: vuoden 2019 parhaat urheilijat

Jääkiekko ja jalkapallo näyttää hallitsevan gaalaa.

Sami Hyypiä palkitaan urheilulähettiläs palkinnolla.

Markku Kanerva, vuoden valmentaja!

1 tykkäys

Markku “Rive” Kanerva, niin upean pedantti ja arvokas herrasmies! Oikeaan osoitteeseen se meni. Huuhkajien Lennonjohtaja

4 tykkäystä

Kunniagalleriaan Samppa Lajunen ja Riikka Sallinen.

1 tykkäys

Mulla on tommonen Juha Väätäinen lätsä, pitäsköhän kanssa urheilla se päässä.
Fiksuja sanoja herralta. Meinasin ekaks käsittää jauhot väärin, mutta sitten aukeni :smile:

2 tykkäystä

Suomen urheilun Kunniagalleria, Matti Nykänen. Ai saakeli, tuli tippa linssiin. Lapsuuden sankarille! :point_up_2:

7 tykkäystä

Huomaa että Nykänen ollu tietyille tahoille tois-sijainen, nyt vasta saa paikan kunniagalleriaan, Riikka Sallinen lopetti uran vasta, ja nyt jo liitetiin galleriaan.

13 tykkäystä

Ehdottomasti surullista. Vaikka elämä meni miten meni eikä aina kohdellut hyvin, mutta kyllähän häntä olisi pitänyt urheilijana muistaa jo aiemmin.

9 tykkäystä

Nyt täytyy antaa kyllä kehuja, sen mitä oon ehtinyt seuraamaan niin hyvin tyylikkäät gaalat! Ihan maailmanluokkaa

1 tykkäys

Huuhkajat sykähdytti eniten.

Huuhkajat vie kaiken. Kerrankin, kun eivät pelanneet ihan umpisur… No ansaitusti!

7 tykkäystä

Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki : Huuhkajien voitto Liechensteinista

(Itselleni se oli voitto Bosnia & Hertzegovinasta, kaikkine ilmiöine ja huuhkajien liitoineen)

Heh Mörkö ennen Barkovia, pakko olla äänestetty kännissä ja läpällä.

2 tykkäystä

Taitaa Pukki viedä vuoden urheilija tittelin.

1 tykkäys

Raipe. :joy: Miehet ei kun henkilöt…

2 tykkäystä

Tepsu saa hyvän puhemiehen…

Mä nyt sanon ihan suoraan. Mörkö teki ilman muuta tärkeitä maaleja ja pelasi hyvän turnauksen, mutta ilmiö ja hieman hassu peliasento meni tässä äänestyksessä liian pitkälle. Fanipojan tavoin.

Ei millään voi olla Anttila sijalla 5. Tai Suomen vuoden jääkiekkoilija, mutta on. No ehkä tämä on ajankuva. Taakse jäi Rask, Aho, Barkov ja Rantanen…

4 tykkäystä

Hradeckylle antaisin Vuoden urheilija tittelin, vaikka se Pukki onkin.

1 tykkäys

Pukki vie ennätyspistein. Odotettu valinta.

Ei oo Raipe juontomiehiä😁

1 tykkäys

Maailman 84. Paras futari voittaa.