Jääkiekko ja jalkapallo näyttää hallitsevan gaalaa.
Sami Hyypiä palkitaan urheilulähettiläs palkinnolla.
Markku Kanerva, vuoden valmentaja!
Jääkiekko ja jalkapallo näyttää hallitsevan gaalaa.
Sami Hyypiä palkitaan urheilulähettiläs palkinnolla.
Markku Kanerva, vuoden valmentaja!
Markku “Rive” Kanerva, niin upean pedantti ja arvokas herrasmies! Oikeaan osoitteeseen se meni. Huuhkajien Lennonjohtaja
Kunniagalleriaan Samppa Lajunen ja Riikka Sallinen.
Mulla on tommonen Juha Väätäinen lätsä, pitäsköhän kanssa urheilla se päässä.
Fiksuja sanoja herralta. Meinasin ekaks käsittää jauhot väärin, mutta sitten aukeni ![]()
Suomen urheilun Kunniagalleria, Matti Nykänen. Ai saakeli, tuli tippa linssiin. Lapsuuden sankarille! ![]()
Huomaa että Nykänen ollu tietyille tahoille tois-sijainen, nyt vasta saa paikan kunniagalleriaan, Riikka Sallinen lopetti uran vasta, ja nyt jo liitetiin galleriaan.
Ehdottomasti surullista. Vaikka elämä meni miten meni eikä aina kohdellut hyvin, mutta kyllähän häntä olisi pitänyt urheilijana muistaa jo aiemmin.
Nyt täytyy antaa kyllä kehuja, sen mitä oon ehtinyt seuraamaan niin hyvin tyylikkäät gaalat! Ihan maailmanluokkaa
Huuhkajat sykähdytti eniten.
Huuhkajat vie kaiken. Kerrankin, kun eivät pelanneet ihan umpisur… No ansaitusti!
Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki : Huuhkajien voitto Liechensteinista
(Itselleni se oli voitto Bosnia & Hertzegovinasta, kaikkine ilmiöine ja huuhkajien liitoineen)
Heh Mörkö ennen Barkovia, pakko olla äänestetty kännissä ja läpällä.
Taitaa Pukki viedä vuoden urheilija tittelin.
Raipe.
Miehet ei kun henkilöt…
Tepsu saa hyvän puhemiehen…
Mä nyt sanon ihan suoraan. Mörkö teki ilman muuta tärkeitä maaleja ja pelasi hyvän turnauksen, mutta ilmiö ja hieman hassu peliasento meni tässä äänestyksessä liian pitkälle. Fanipojan tavoin.
Ei millään voi olla Anttila sijalla 5. Tai Suomen vuoden jääkiekkoilija, mutta on. No ehkä tämä on ajankuva. Taakse jäi Rask, Aho, Barkov ja Rantanen…
Hradeckylle antaisin Vuoden urheilija tittelin, vaikka se Pukki onkin.
Pukki vie ennätyspistein. Odotettu valinta.
Ei oo Raipe juontomiehiä😁
Maailman 84. Paras futari voittaa.