Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Tälle päivälle laitoin toiseen erään Kuuselan ekan maalin tekijäks 1€ panoksella ja kun ei osunu, niin kolmanteen 2€ panoksella. 42€ kotiutu sillä :smiley:

Vuoden varmin veto:
Avausmaalintekijä: O. Rauhala

Lokakuussa McDavidin pistepörssin voittoon heittämäni lantit realisoitui just niin passelisti, että lähden talsimaan ravintolavaunua kohti.

Huono oli kerroin 3:39, jolla minä sain palautusta. Toiveeni oli +5.

Mulle toi on ihan passeli, kun olin jo unohtanut koko puoli vuotta sitten laitetun vedon ja se realisoitui matkalla lentokentälle. :grinning:

Kokeilen vaihteeksi ennustaa lopputulosta. HIFK-Kärpät 1-3. Maalintekijöiksi illan peleihin Petrelliä ja Peltolaa.

TPS voittaa tänään kertoimella 2,60 / Veikkaus. Pieni vakuutus sarjan jatkumisen varalle

(Ehkä pientä jinxaus-yritystä, vaikka normaalissa mielentilassa en usko mihinkään jinxaushöpöhöpöihin. En todellakaan jaksanut kertoimia vertailla, tarkoitus ei ole rahoja ikinä kotiuttaa)

Mistä niin pieni kerroin? Veikkaus antaa 3.55, sitä hyvä mutta halpa vakuutus.

Mua harmittaisi jatkoaikatappio yhtä paljon kuin varsinaisen peliajan --> 2,60 kattaa myös sen. :blush:

Avausmaali tänään M. Koivisto, kerroin 28.
Tekee maalin ottelussa, M.Koivisto 6.20 ja
N.Lasu 5.80.

Mistä löytyy veikkauksella stanley cup voittaja kohteet?

Olisiko ne jo suljettu, koska pudotuspelit jo alkoivat.

Seiskapeliin tällä tärpillä:

avausmaalin tekee Lasu, kerroin taisi olla 29.

Ei tee vaan Hakanpää.

Jännä tilastofakta vedonlyöjille, että kolme seiskapeliä on ratkennut jatkoajalla ja kaikissa ollut Tappara mukana.

Mää sanon että ne ne kellä rahaa on, lyökää Tapparalle sen minkä kehtaatte. Melko varmaa tuottoa tarjolla.

Veikkauksen mestaruuskertoimet ovat 1,98 Kärpille ja 1,80 Tapparalle. Tappara on näistä kertoimista laskien noin 48-52-suosikki. PAF:illa/Unibetilla kertoimet ovat 1,92 ja 1,85 eli Tappara on 49-51-suosikki. Vedonlyöntimarkkinoilla on siis hyvin samantyyppiset lähtöasemat sarjaan kuin oli TPS-Tappara-välieräsarjassakin.

Pitäiskö lyödä suoraa Tapparalle vai odotella 3 erän alkuun ja lyödä livestä maalin tappiolla?

Mulla kolmen ottelun kombo joista kaks ekaa menny oikein, kerroin karvan alle 8 ja viimenen kohde on lopullinenvoittaja :tappara:
Jos mennään jossan vaiheessa johtoon ni sit lähtee varmistusvetoa kehiin.

:+1:t2: Mä aloin lyömään alkukaudesta ”varmoja” joihin lisäks Tappara mestariks. Tuola näyttää olevan n. 20 vetoo odottamassa ratkaisua… Ei viitti vaivautua ees tarkistaan kuinka moni on voittoarpa. Jos…