Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Pelaan yleensä aina tasapelikierroksen ja kauden avauksen kunniaksi normaalin euron sijasta 5€ panos ja kerrankin jätin Tapparan pelin pois niin 7055,20 voitto tuli.

10 tykkäystä

Hienoo hei,että osuu. En ole katkera mutta kuitenkin…

2 tykkäystä

Tekee maalin ottelussa:
JYP – Jukurit A.Honka 6,10
KooKoo – Tappara J.Jasu 4,10
SaiPa – Ilves D.Goodwin 4,00

1 tykkäys

Jos kaikki osuu, onko se silloin hyvä voitto eli ns goodwin?

3 tykkäystä

Vaatimaton satasen kerroin. Avausmaaliveikkauksessa on sentään 307496,00.

Avausmaalin tekijä:
HPK – Ässät J.Innala 28,00
JYP – Jukurit M.Lahti 34,00
KooKoo – Tappara J-P.Haataja 17,00
SaiPa – Ilves C.Kunyk 19,00

1 tykkäys

Innalan avausmaalin ansiosta jäin eilen plussalle.

Tänään TPS-KooKoossa voisi pelata avausmaalin tekijäksi Oula Palve 14,00 ja/tai Malte Strömwall 15,00.

1 tykkäys

Löitkö?

Löin vain Oula Palven avausmaalin puolesta eli oikein valitsin. Ja Malten veikkasin tekevän maalin ottelussa. Voitolle jäin. Tällä kertaa…

3 tykkäystä

Mitäs tänään lyödään :slight_smile: Pari koppia oon sulta ottanu kiitokset niistä!

1 tykkäys

Katsotaan, kun kokoonpanot tulevat. Varmaan kannattaa veikata jo muita kuin minun ehdotuksiani. Eihän tällainen tuuri voi jatkua. :slight_smile:

Sanotaan nyt vaikka Jarkko Immonen ja Goodwin avausmaalin tekijöiksi ja:

4569 JYP - KalPa Tekee maalin ottelussa
B.Sebök 5,50
4571 Jukurit - Kärpät Tekee maalin ottelussa
A.Heponiemi 4,00

Laitoin nyt pitkästä aikaa myös vanhanaikaisen pitkävedon ottelun tuloksesta (1x2), Ilvekselle kotivoitto Sportista ja Kärpille vierasvoitto Jukureista. Kerroin 2,99.

1 tykkäys

Eilen ei osunut. Liiga-otteluiden tulosten (1X2) veikkaaminen saa jäädä taas pitkäksi aikaa. Kokeillaan näitä maalin tekijöitä, pienet panokset, isot kertoimet.

Tekee maalin ottelussa:
KooKoo - KalPa O.Leskinen 6,30
Lukko - Ilves J.Antonen 6,00

Avausmaalin tekijä:
Jukurit – TPS Z.Budish 13,00
Kärpät – HPK O.Paajanen 20,00

1 tykkäys

Eipä nämä tahdo nyt osua mutta yritetään silti.

Avausmaalin tekijä:
HIFK – KooKoo J.Rask 14,00
Tappara – Lukko K.Kuusela 14,00

Tekee maalin ottelussa:
HIFK – KooKoo L.Lessio 3,00
Pelicans – Jukurit H.Björninen 3,60
Tappara – Lukko N.Ojamäki 3,50

Avausmaalin tekijä JYP-TPS Robert Rooba kerroin 27.00 :heavy_check_mark:
Jotain lohtua iltaan :smiley:

2 tykkäystä

Kui iso panos kiinni?

1e vaan :disappointed_relieved: Oon pessimisten vedonlyönnissäkin kun en ikinä voita :joy: Mutta voitolle jäin!

4 tykkäystä

Tänään Saipalle tarjolla kyllä kovaa ylikerrointa!
Veikkauksella 3,55 taitaa hipoa markkinoiden kärkeä! Pakkohan tuota o vähä isommin painaa sinkkuna

1 tykkäys

Mietin, että jatketaanko 4–3-häviöiden viikkoa, jolloin kohde 5677 olisi “2 ja yli 5,5” ja kerroin sen myötä 8,40. Tässä on tietenkin mahdollisuudet tapparalaiseen “1–0”-peliinkin.

2 tykkäystä

SaiPan kokoonpano ei vakuuta, Tapparalta eilenkin ihan hyvää peliä. Lapsukset vaan pois. Mulle kelpaa komeesti Tapparalle 1,95 tasoiset kertoimet, joita vielä jossakin tarjolla.

Pitkästä aikaa betsasin eilen kun Nordicbet antoi Herthalle järjettömän ylikertoimen 9,75 härkäviikkoja pelaavaa Bayernia vastaan. 97,50€ easy money.