Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Anteeksi, pieni täsmennys: Tarkoitin mestariksi. Mutta pitää katsoa kertoimet ensin. Alan miehet ovat puhuneet, että Tapparan mestaruuden puolesta on mahdollisesti tullut isosti peliä talvella, kertoimen ollessa korkealla, joka tietysti vaikuttaa mestaruuskertoimeen alentavasti.

Tapparaa tuli pelattua kertoimella 9.00 ennen kauden alkua. Ja eilenkin voitin, kun Tappara voitti.

2 tykkäystä

Tapparan mestaruuskerroin nousee tappion myötä. Ajattelin huomenna pelata, jos kerroin on kohdillaan. Ei mitään hajua, mitä se nyt on, mutta toiveissa on, että huomenna se on jotain neljän luokkaa ainakin. Emmä tiedä, voiko se olla sitä luokkaa, mutta katotaan.

1 tykkäys

Se oli tuossa päivä-pari sitten 2.10 (Veikkaus) ja eräs ammattilainen piti sitä jo silloin pelikelpoisena. Ulkomailta saanee vähän enemmän.

Pikkuisen samat ajatukset.

Lisäänpä tähän pienen mainoksen, kun on kaveri asialla. Lielahdessa on sellainen Pelikioski 13 oikein, jonka pitäjältä kannattaa kysellä mitä lapulle laittaa.

2,95 on kerroin Tapparan mestaruudelle. Odotin 3,5:n kerrointa. HIFK-kerroin on 1,35. Tietenkin Tapparan kerrointa laskee se, että seuraava peli on kotipeli.

Itse ajattelin pelata vasta mikäli Tappara häviää tänäänkin. Koska eilinen tulos ei kertonut totuutta.
Meidän kevät :muscle:

Haistelin viime yön NHL-kierrokselta oikein Tampan ja Floridan kotivoitot sekä Chicagon vierasvoiton. Ainut mikä kusi oli Anaheimin kotivoitto. Olisi tullut muuten joku 25-30€. 3 kertaa olen Anaheimia pelannut ja joka veto mennyt pieleen. :smiley: Voitto, tasapeli ja nyt häviö.

1 tykkäys

Nordicbet tarjosi tasan kolmea.

Suomalaisten runkosarjan pistepörssi top 3.

Jokinen
Barkov
Koivu

Kerroin 1030.13. Mukavasti. Saiko kukaan? Jokinen yllätti totaalisesti.

Tapparan kertoimet ovat jonkin verran koholla Veikkauksella verrattuna kilpailijoihin. Ottavat siis kantaa HIFK:n puolesta tänään aika aggressiivisesti.

Tapparan kertoimia Veikkauksella:
Varsinaisen peliajan voitto 3,45 - markkinoiden keskiarvo 3,10
Voitto 2,45 - markkinoiden keskiarvo 2,26
Mestari 2,20 - markkinoiden keskiarvo 2,16

Houkuttaisi, mutta mulla on pahoja kokemuksia näistä: kun Veikkaus tekee jotain tällaista, se tapaa olla oikeassa. Tekisi mieli sanoa, että poikkeus vahvistaa säännön, mutta inhoan sitä sanontaa yli kaiken.

Edit. Jostain syystä vastasi @Kilo’lle. Suunnattu kuitenkin kaikille.

Minulla oli Jussi Jokinen oikein mutta kaksi muuta ihan väärin.

1 tykkäys

Kyllähän maalaisjärki sanoisi, että oikeat kertoimet olisivat kotiedun verran HIFK:lle, mutta Veikkaus tosiaan ottaa näkemystä HIFK:n puolesta. Ja ihan kuten sanoin Viekkaus on kyllä yleensä pirun hyvä arvioissaan, silloin kun innostuvat tarjoamaan jotain markkinoista poikkeavaa. Kertoimet taisivat tosin tulla jo ennen Taimen poissaolon varmistumista ja kotimainen taitaa olla hitaampi ja vähemmän herkkä vaihtamaan kerrointa.

Se on vielä mainittava, että ilmeisesti Veikkauksen kerrontaktiikkaan vaikuttaa huomattavasti jo pelattujen vetojen vaihto. Eli jos siellä on hirmuisesti peliä sisällä HIFK:n kautta, saattavat haluta lisää peliä Tapparalle.

Kalajokinen taisi olla pientä kotiinpäin vetoa teikäläiseltä :slight_smile:.
Omissa papereissa Vataset ja Lehterät menivät Jokisen edelle.

1 tykkäys

Tietoa ja vankkaa asiantuntemusta se oli. :slight_smile: Onkohan täällä “sormet ristissä”-hymiötä…

Kyllä ne Veikkauksella vaan tietää mitä tuleman pitää.

Tietää näemmä. Minä en tiennyt ja meni rahat ja järki tänään. Runkosarjan hyvä menestykseni vedoissa on kääntynyt päälaelleen playoffeissa.

Perjantaina pitäs varmaan laittaa isosti IFK:lle. Jos hävitään niin ainakin on rahaa. Jos voitetaan niin ei haittaa rahojen häviäminen.

2 tykkäystä

Laitoin tulosvetoon vähän betsiä tän illan pelistä. Toivottavasti olen vieläkin Oraakkeli ja Meeeeeedio :wink: :smile: 3/4 - 2/1

4 tykkäystä

Vedonlyöntitoimistot uskoo edelleen Tapparaan. Veikkauksella 2,40 - 3,80 - 2,50, NordicBetillä 2,50 - 4,00 - 2,50. Ei oikein ole houkuttelevia kertoimia tänään pitkävedossa.

Kerroinlaskijoiden mukaan IFK alkaa nousemaan suosikiksi jo Tampereellakin, kerroinedun ollessa alhaisempi kuin tyypillinen Liigan kotiedun vaikutus. Veikkauksen lopullinen voittaja kuvaa tätä parhaiten.

Tappara 1.88 vs 1.93 HIFK

Pelillistä kirittävää siis riittää. Toinen havainto kertoimista on se, että nähdäksi tuo tasatuloksen 3.80 on aika korkea. Lähtökohtaisesti tämän kuitenkin pitäisi olla tasaisten joukkueiden “maalin peli”:

Eipä tuo kolmen pelatun pelin maalisuhde voi olla vaikuttamatta veikkaustoimistoihin… On se sen verran karua katsottavaa Tapparan kannalta.

Voisiko noista kertoimista kuitenkin päätellä, että ammattilaisetkaan eivät vielä uskalla veikata mihin suuntaan sarja lopulta kääntyy…