Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Pitkästä aikaa pelasin illan pelejä muutamalla eurolla.

Lisäksi on Tapio Sammalkankaan uran kunnioituspeli ja Ilves hyvällä tuntumalla peliin. Juhlapelit tuppavat menemään hyvällä prosentilla vierasjoukkueelle.

1 tykkäys

226 HIFK - JYP Tekee maalin ottelussa
J-P.Haataja 4,00

232 Kärpät - HPK Tekee maalin ottelussa
M.Humaloja 7,10

1 tykkäys

Tekee maalin:

HIFK - JYP - Saku Salmela 10,00
KooKoo - SaiPa - Topi Nättinen 5,20
Ässät - Ilves - Mikko Salmio 7,10
TPS - Tappara - Kristian Kuusela 4,70

1 tykkäys

Jos @Messi pelasi niin jokusen euron minäkin laitan.:moneybag:

2 tykkäystä

Älä saakutti pelaa ainakaan minun vinkeillä, niistä ei ole ku harmia.

2 tykkäystä

Ihan fiilispohjalta vetelin arvaukseni.:slight_smile:

1 tykkäys

Kauden ensimmäiset vedot, 20€ laitoin pelitilille. Katsotaan paljonko kauden jälkeen otetaan ulos vai joutuuko jo ensi viikolla laittamaan lisää rahaa. :joy:

Tappara 2.15
Kärpät 2.0
Lukko 2.6

Kokonaiskerroin 11.18

1 tykkäys

Itse laitoin:

Tappara 2.15
JYP 2.45
Pelicans 2.30

Kokonaiskerroin 12,11
Kärppiä ja Lukkoo en uskaltanut lyödä. Toisella lapulla maalinteko lappu.

Puustinen 4.10
Rendulic 4.60

Kokonaiskerroin 18,86

2 tykkäystä

Laitoin kokeeksi pitkävetolapulle, että Helsingissä, Porissa ja Oulussa pelattaisiin tänään tasapelit.

2 tykkäystä

Aattelin lähtee kokeileen systeemillä puolet pelitilistä Tapparan voitolle joka pelis. Saa nähä pysyykö kertoimet näin sopivina mitä kaks ekaa on ollut

2 tykkäystä

Oulun tasurin minäkin ongin lapulleni, mutta Ilveksen näen voittavan Porissa varsinaisella. Se onkin mun päivän “päälappu”. Samaan lappuun meinasin pamauttaa Vaasaan tasurin, mutta otin jalan pois kaasulta.

Sen lisäksi mulla on huvittelulappu: JYP voittaa kolmen maalin erolla, Tappara kahden maalin erolla. Tulosvetoon pistin TPS–Tappara 2–5 ikään kuin ärsyyttääkseni universumia.

2 tykkäystä

Veikkasin neljään otteluun avausmaalin tekijöitä, tänään päätin tyytyä maltilliseen kertoimeen 365400,00.

6 tykkäystä

Veikkaakko et Elmeri osuis?

4 tykkäystä

Elmerin kerroin oli liian pieni. :wink: Veikkasin, että ex-Kärpistä Juho Keränen onnistuisi Raksilassa. Kerroin 30. Olavi Vauhkosen kerroin on 15, ja pari muuta siltä väliltä.

2 tykkäystä
1 tykkäys

Tänään taas Tapparaa. :tappara: Eilen oli tuottoisa yhdistelmä Jypin ja Tapparan voitto. :slight_smile:

5 tykkäystä

Lekiin tai siis Lempäälään osu voitto.
https://www.aamulehti.fi/uutiset/onni-suosi-jalleen-pirkanmaata-lempaalaan-tuli-lotosta-melkein-puolen-miljoonan-euron-voitto-200383336/

2 tykkäystä

Eipä muuten ole mitään järkevää vetoa tälle päivälle, kun Rouhiaistakaan ei voi pelata avausmaalin tekijäksi. Ehkä jos pelaisin jotain, pelaisin KalPaa. Ei varmasti suosituin mielipide näillä leveyspiireillä, mutta 6,40 on tähän kohtaan kautta aika kova kerroin.

1 tykkäys

Tunteella tunnetusti ei vedonlyöntiä kannattaisi harrastaa. KalPa:n kerroin on järjetön, kun huomio vielä, että se on yksittäisessä rs-pelissä.