Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Jos tosissaan, niin joo, ainakin Jukureiden ensimmäisen ottelun näyttöjen sekä tähän asti tehtyjen maalien perusteella.

1 tykkäys

Vinkkejä äkkirikastumisesta haaveileville…

HIFK - HPK Tilanne erien jälkeen 2/1/2 490,00

Tekee maalin ottelussa:
HIFK – HPK J-P.Haataja 3,30
Ilves – SaiPa E.Suomi 8,60
Ässät – Jukurit M.Matushkin 7,20

Eemeli Suomi meni oikein, mutta kaiken kaikkiaan hävisin tänään pikkaisen. En muistanut, että minä pöljä olin mennyt laittamaan siihen Ässien voitto -lapulle myös Ilveksen voiton toiseksi kohteeksi. :slight_smile:

Täälä toinen tyhmä meni tekemään saman…

Siinä tulosveto ja pitkäveto tälle illalle. Veiniin en luota yhtään joten sen takia koitan hakea vähän isompaa voittoa tulosvedosta. Ja jos se ei toimi niin pitkävedosta voisi ainakin saada rahat takaisin. :stuck_out_tongue: Tai sitten ei. :sweat_smile:

1 tykkäys

Mielenkiintoista luvassa,jäädään odottelemaan.

Heittäkääs vielä viime hetken tipsit. Vähän kyllä hirvittää Kärpät-1 ja 1 kun Vehviläinen on maalissa :worried:

Itse luotan Pelsujen ja Lukon voittoon. Veiniin en pysty luottamaan.

No ainakin toisella meistä osuu luultavasti vedot jos menee itellä ohi. :stuck_out_tongue:

Oma veto:
Kärpät tekee ekan

Raaka tulevaisuus:
Pelicans tekee ekan

Mitä mä sanoin… :laughing:

1 tykkäys

Lapulla oli:

Lukko - Jukurit 4-1 13,50 :heavy_check_mark:
Kärpät - Pelicans 4-3 30,00 :x:
Yhteiskerroin 405,00
Panos 1€

Syö kuin pientä oravaa. :triumph: Lähellä mut niin kaukana :pensive:

Moniveto osui pitkästä pitkästä aikaa kohdalleen.

Kärpät - Pelicans 5 - 2
Lukko - Jukurit 4 - 2,1,0

Rivipanosta oli 0,20 euroa, eli lapun hinta 0,60 euroa.

Ei tullut katsottua alustavaa kerrointa, kun lapun tein, että nyt lopullisia kertoimia odotellessa

2 tykkäystä

Kauden kovin ylikerroin löytyy tänään Tapparan ottelusta. Kun ei katsella nimilistoja vaan peliesityksiä niin kyllähän KooKoon 8.40 on todella iso kerroin.

2 tykkäystä

Eihän tässä kertoimessa ole mitään järkeä. Tosin läpällä meinasin heittää, että Tappara tekee Saravo maalia.

Ei se varmaan enään puolilta päivin oo noin korkea :thinking:

Kiitos vinkistä! Itse tartuin KooKoo +3 = 1,58. Se vaikutti jo aika varmalta.

Löin myös lapulle 2 (KooKoo). Mikään ottelu Liigassa ei ole etukäteen noin selvä mitä 8.4x kerroin antaa ymmärtää. Lisäksi KooKoo on aloittanut hyvin ja Tapparalla on ollut hieman vaikeuksia. Vaikea ottelu Tapparalle ennakkoon.

1 tykkäys

Aika kovalta kertoimelta vaikuttaa Kalpankin 2.90 kotona Tepsiä vastaan,Kalpalle mennyt omiin vain 2maalia kolmessa ottelussa, tosin ei niitä tehtyjä maalejakaan ole kuin viisi.

1 tykkäys

KooKoon 3-4 voittokin tarjoaa 120 kertoimen :grimacing:

1 tykkäys

Täytyi monivetoonkin iskeä Tap 2,3 ja KK 1,4 jos vaikka sattuis käymään hassusti :blush: