Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Mun mielestä tänään SaiPalla ja tasurilla ihan jäätävä ylikerroin. Livautin muutaman euron…

Mä pistin ton TPS:n voiton lisäksi toiselle lapulle 1,30 euron panoksella viiden ristin hupivedon. Kerrointa tuli 2011,70 eli rapiat 2600 egee voi voittaa :grin: Viime vuonna ristikierros osui kertaalleen, kun pelasin, joskin pelejä oli vain 3-4.

Miettikääs noita pelejä, jokaisessa kertoimen puolesta altavastaaja on viime aikoina osoittanut piristymisen merkkejä. KooKoo on ollut oikea haka viemään pelejä jatkoille, sillä viidestä viime pelistä mennyt neljä. SaiPa puolestaan on seitsemän pelin voittoputkessa ja Jukureillakin 2/5 viime peleistä mennyt jatkoille. Pelicansin loukkaantuneiden lista on pitkä kuin nälkävuosi ja Voutilainen maalissa siellä. Todennäköisesti ei osu, mutta tiettyä potentiaalia näen kyllä :smile:

1 tykkäys

Eli Tapparan kerroin nousi ja SaiPan laski, mutta tasapelin kerroin säilyi samana. Aika jännä muutos. Nyt prosenteiksi muutettuna arvio on 70.8-15.9-13.3.

Voutilainen taitaa olla tällä hetkellä Pelicansin ykkösmaalivahti. Ainakin pelannut viimeaikoina suurimman osan peleistä ja paremmilla tilastoilla kuin Juvonen. Tuskin maalivahdissa Pelicans antaa ainakaan yhtään tasoitusta.

1 tykkäys

Veikkauksen tasoitusvetona Saipan maalin voitolle on kerroin 18.0x (X / Tappara +1 / Saipa -1). Molemmat on kuntopuntarin kärkipäätä ja ennakkoon odotan tiukkaa ja vähämaalista vääntöä. Yksi ylivoima voi ratkaista. Todella selkeä ylikerroin mielestäni.

2 tykkäystä

Tekee maalin ottelussa:
Kärpät – KooKoo M.Keränen 4,00
Pelicans – Ässät J.Mustonen 3,60
Tappara – SaiPa D.Goodwin 5,10

Kärpät – KooKoo Avausmaalin tekijä V.Leskinen 12,00
Pelicans – Ässät Tekee maalin ottelussa: M.Salmio 7,20

Tappara-SaiPa avausmaalin tekijä
Matti Järvinen 22,00
Panos 5 €
Voitto 110 €

Päivän ainut ja helpoin. Sain lapun sisään 30 sekkaa ennen sulkeutumista. Onneksi ei ollut Prisman infossa jonoa.

14 tykkäystä

Tänään itselläkin osui tuo TPS panoksella 10€ (voitto 18,20€). Sen sijaan hupiveto eli ristikierros ratkesi jo hyvissä ajoin, kiitos Kärppien. Hieman harmittaa, kun harkitsin tosissani Ässiä lapulle, mutta jäi laittamatta.

Mä hain livestä TPS voiton 3-0 tilanteessa 11.25 kertoimella.

2 tykkäystä

Siitä lappua ensi yön änäri peleihin.

Tamba on huimassa tikissä tällä hetkellä ja vaikea on nähdä että Carolinalla olisi tuossa mahkuja.

Edmonton on pelannut erittäin huonosti odotuksiin nähden alkukauden ja McDavidinkin otteissa on viime peleissä ollut turhautumisen makua. Pittsburgh taas on vaikuttanut erittäin vahvalta silloin kun Niemi ei ole ollut tolppien välissä, joten pingviineiden voitto kotona vaikuttaa erittäin todennäköiseltä.

Buffalo-Detroit pelistä olen valinnut kohteeksi Buffalon yli 2,5 maalia. Detroitilta olen nähnyt muutaman pelin tällä kaudella ja heidän maalivahtipelins ei ole minua vakuuttanut. Buffalo taas sai varmasti hieman positiivista energiaa nousustaan Bostonia vastaan muutama päivä sitten, joten veikkaisin että Buffalo laittaa kotona maaleja tulemaan.

Viimeisenä kohteena lapussa on Floridan voitto Montrealista. Tähän oikeastaan isoimpana syynä Montrealin surkeat otteet toistaiseksi. Heidän pelissä ei tällä hetkellä ole paljon hyvää. Kyllä Montreal tuosta nousee, mutta epäonnistuneen vieraskiertueen jälkeen iso paine kotona saa heidät puristamaan mailaa sen verran että hyvin viime aikoina pelannut Florida ottaa rutiini voiton. :slight_smile:

Siinä omia mietteitä kohteista. Tripla laitettu niin että rahat tulee takaisin jos kohteista menee yksi väärin. :stuck_out_tongue: Paras vinkki varmaan on ottaa tuo lappu ja vaihtaa päinvastaiset kohteet. :sweat_smile:

2 tykkäystä

Itse tartuin sinun Pittsburgh vihjeeseen ja panostin siihen. Tampalla on maalissa Budaj ja ei löydy luottoa häneen. Tampan pelityyli tuottaa omaan päähän vaarallisia tilanteita ja maalivahtipelin pitää olla huippuluokkaa. Andrei Vasilevsky on esittänyt huimia torjuntoja Tampan maalilla ja on mahdollistanut Tampan menestyksen alkukaudella.

Luotto Tampaan perustuu kyllä lähinnä tuohon hyökkäykseen. Budaj itselleni vaikuttaa semmoiselta keskikastin vahdilta ja viime kaudella kun joutui Quickiä tuuramaan melkein koko kauden oli torjuntaprosentti 91,7% , joka on hieman keskivertoa parempi. Carolina on pelannut hyvin sen mitä olen pari peliä nähnyt, mutta Kucherovin ja Stamkosin yhdistelmä on vakuuttanut minut. :smiley:

Tosiaan Tampalta olen nähnyt vain yhden pelin kokonaan, että ei pelien sisäistä analyysiä kyllä osaa heistä hyödyntää. Voitto sarake näyttää vain vihreää, se vakuuttaa minut. :sweat_smile:

Näköjään Vasilevsky on maalilla, joten tartuin live-vetoon.

2 tykkäystä

Tänään pistekeskiarvolla mitattuna Liigan viidenneksi kovin kotijoukkue IFK (2,16 pistettä per kotipeli) saa vastaansa sarjan ylivoimaisesti heikoimman vierasjoukkueen KalPan (0,38 pistettä per vieraspeli). Siinä missä IFK on hävinnyt kotonaan vain kerran, on KalPa puolestaan voittanut vieraissa vain kerran. Veikkauksen 1,56 kerroin IFK:lle ei kuitenkaan juuri houkuttele pelaamaan, joten vähintään -1 olisi lyötävä.

Tänään IFK kiinni tuolla ykkösen tasoituksella, joten 10€ panoksella tuli 20€. Kolme pitkävetovoittoa nyt kasassa putkeen.

1 tykkäys

Näillä mennään…

Tekee maalin ottelussa:
Kärpät-Lukko J.Junttila 4,10
Ässät-TPS J.Lindsten 3,90

Kärpät-Lukko J.Niskala 5,60
Ässät-TPS I.Pikkarainen 5,20

Avausmaalin tekijä:
Kärpät-Lukko V.Leskinen 14,00
Ässät-TPS M.Matushkin 24,00

1 tykkäys

Päivän random:

Kärpät voittaa tasan kahdella maalilla +
Ässät voittaa tasan yhdellä maalilla (toim. huom. varsinaisella peliajalla).

Jäi lotonmaksun jälkeen euro käteen. Heitin toisen loton ja veikkasin että Insam tekee avausmaalin tänään. :smiley: Viimeksi osui Matushkin avausmaalintekijänä kun veikkasin ässien peliä, eli pakkohan se on tänäänkin osua.

Ässillä on kyllä kova kerroin kotiin, etenkin kun TPSiltä puuttuu muutamia hyökkejä ja ei mikään erikoinen vierasjengi ole.

Kärpät -1,5
TPS
Omsk -1,5