VIRHE: Palsta toimii hitaasti Telian liittymillä (Error 503, 500, jne.)

Tänään muutamaan otteesen tullut virhe 503.Mistä johtuu? Kuormaa palstalla? Ja virustorjunta on kunnossa.Ja ennen kun @rizka tai @ljpp heittää kysymystä siitä onko kyseessä järjestelmä herja vai joku muu niin todistus ainestoa alla.Discourse ei halua selvästi sitä,että boldaan Japan ja Kovan nimim hankaluuksia muokata viesti haluttuun muotoon toisessa ketjussa :wink:.


Toinen tänään havaittu virhe.Onko kyseessä sama vika?

1 tykkäys

Palvelinongelmiinhan nuo 500-sarjan virheet viittaavat. Mä sain itsekin äsken virheet 500 ja 504 pienen hetken ajan. @ljpp tutkikoon miksi palvelin on nyt niin epävakaa.

1 tykkäys

Paljon on tänään tökkinyt. 503 tuli äsken taas.
E. Ja heti perään 500 ja sitten 503.

Tökkii, tökkii…

1 tykkäys

Helevetin hitaasti aukeaa keskustelut jos aukeavat.

E: Sitten kyykkäsikin hetkeksi kokonaan.

1 tykkäys

Pätkii jopa otteluseurannassa myöskin . Ei juma…

Toimii. Onko teillä auki samaan aikaan Liigan sivu, joka on ihan jumissa?

Vähän joulukiireitä tässä. Pääsen varmaan 2-3. erän aikana kurkkaamaan konehuoneeseen.

@Nuti Liigan sivut ovat ihan jumissa.

Serveri: OK
Kaikki kolmannen osapuolen palvelut: Status OK
UpTimeRobot mittaa sivua noin 5min välein: Last 7 days 100%

Enkä ole itse vielä havainnut hidastelua iPhonella enkä nyt läppärilläkään.

Nyt on ihan ollut normaalia viime aikoina, mutta jotain hässäkkää tuossa oli. Sen verran moni asiasta kommentoi.

Lisättiin vähän viivettä palstaan niin ei tule livessä ongelmia :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

Olin liian hätäinen. Edelleen pyörii hitaasti.

Laitetaan nyt dataa vielä. IPhonella ja McBookilla tullu virheilmotuksia ja palsta jumitellu useita kertoja. Äskön viimeks.

@Oijennus @pieni_m

Mikä operaattori/yhteys teillä on?

503:a välillä.

Duunissa liikkui päivällä huhu, että Helsingin suunnalla olisi joku heittänyt kaivurimiehen erikoisen joka vaikuttaisi runkoverkkojen liikenteeseen. Ja mm. OP:n hässäkkään päivällä.

Täälläkin hitautta havaittavissa…

Telia. 10-50

Sama kysymys, eli mikä yhteys/operaattori?

Telia 4G kotimokkula. 60M / 7M näytti Speedtest.net just nyt.

Telian laajakaista mullakin. Lätkä ei kuitenkaan pätki :+1:

Täällä tökkii kanssa Telia.