Vitsiä pukkaa

Tommi Pohja, missäs luuras??! :wink: :wink:

Minäkin yritän heikkoa vitsiä.

Minkä nimiset olivat Rin Tin Tinin vanhemmat?

Ne olivat tietysti Rekku ja Piku!

1 tykkäys

Tuhmemman version mukaan ne olivat

Sii Tin Tin ja Emä Tin Tin

9 tykkäystä

Miksi Turkulainen lappaa kaksin käsin sipsipussiin lisää suolaa?

  • siinä pussissahan lukee että “pan suolaa”
16 tykkäystä

Miten Turkulainen juhlii TPS:n suomenmestaruutta?

laittamalla pleikkarin kiinni.

16 tykkäystä

Katolinen pappi, protestanttipappi ja rabbi kilpailevat siitä, kuka tekee työnsä parhaiten. He menevät metsään, etsivät kukin käsiinsä karhun ja alkavat käännyttää niitä. Myöhemmin he vertailevat kokemuksiaan.

Katolinen pappi aloittaa: “Kun löysin karhun, saarnasin sille ja pirskottelin päälle pyhää vettä. Seuraavalla viikolla se osallistui ensimmäiselle ehtoolliselleen.”

“Minä löysin karhun puronvarresta”, protestanttipappi kertoo. “Luin sille pyhää evankeliumia. Se oli niin lumoutunut, että salli minun kastaa itsensä.”

Molemmat katsovat rabbia, joka makaa paareilla kokovartalokipsissä. “Tarkemmin ajatellen”, hän sanoo, “oli ehkä huono ajatus aloittaa ympärileikkauksella.”

20 tykkäystä

Ei mitään pahaa kenestäkään, vitsi vaan… :wink:

Mikä on paras kentällinen jääkiekossa??
— Maalissa : vanhapiika
— Puolustus: kaksi ruotsalaista
— Hyökkäys: kolme somalia
Vanhapiika ei laske mitään sisään, ruotsalaiset pitää peräpään puhtaana ja somalit tuovat rutkasti lisäväriä hyökkäykseen. :slight_smile:

23 tykkäystä

Kuka Chelsean pelaaja pitää huolen siitä, että koko joukkueelle riittää päihteitä?

Narcos Alonso.

Nyt ketjun voi laittaa lukkoon, parempaa ei tuu!

7 tykkäystä

Luin tämän jostain netistä joskus:

Mikä on sellainen Lassien näköinen koira, jolta puuttuu takapää kokonaan?

Frontside Collie.

6 tykkäystä

Eero Kakko ja polkupyörän osa :rofl:

2 tykkäystä

Mikä on nörttien suosikkijalkapallojoukkue?

Enter Milan.

9 tykkäystä

Ja nörttien suosikkinäyttelijä on Error Flynn.

7 tykkäystä
  • Nainen huutaa miehelleen “Imuri on lakannut imemästä”!!!

johon mies vastaa rauhallisesti “jaa, lienee mennyt naimisiin…”…

12 tykkäystä

Ja tanssimusiikista tykkäävän nörttien märkä päiväuni:

Unelmien tangotyttönen, RAM-Oona

Itse keksitty, haen takkini.

20 tykkäystä

Nörttien suosikkitarjoilija baarissa: ROM-Mia!!

Mä lähden myös hetkeks. Tuli itse keksittyä… :wink:

7 tykkäystä

Miksi PC:n käyttäjät eivät halua matkustaa Meksikoon?

Heitä haukutaan Amigoiksi

14 tykkäystä

Satiainen etsi uutta asuntoa itselleen ja otti yhteyttä kiinteistönvälittäjään. Tovin kuluttua välittäjä ehdotti satiaiselle Kari Tapion viiksiä uudeksi kodiksi ja tähän tarjoukseen satiainen tarttui. Kului muutama päivä kunnes satiainen soitti välittäjälle ja sanoi, “en pysty olemaan täällä kun mies laulaa kokoajan”. Välittäjä lupasi etsiä uuden asunnon satiaiselle.

Vähän aikaa tuumailtuaan välittäjä ilmoitti satiaiselle, että olisi mahdollisuus siirtää osoite Juha Miedon partaan ja niin satiainen myös teki. Hetken taas oltuaan satianen soittaa välittäjälle puhelun kertoen “ei täällä voi asua, on niin kylmä kun kaveri hiihtää kokoajan”. Välittäjä pettyneenä lupaa aloittaa uuden asunnon etsinnän välittömästi.

Pikapuoliin välittäjä ilmoittaa satiaiselle löytäneensä tälle parhaimman, mitä satiainen voi kuvitella, Paula Koivuniemen p*****karvat. Satianen oli erittän innoissaan tästä mahdollisuudesta. Kului viikko jos toinenkin, kunnes satiainen saa tarpeekseen ja soittaa välittäjälle, “nyt saa riittää! Olen taas Kari Tapion viiksissä!”

-_-

16 tykkäystä

Mikä on ainoa hyvä puoli Turussa?

Ajatelkaa millaista olisi, jos kaikki turkulaiset asuisivat ympäri Suomea.

16 tykkäystä

Laitetaan näin talviurheilukauden kunniaks yksi armeijassa kuultu tarina.

Kolme kaverusta oli telttailemassa ja aamulla herätessään he vertailivat uniaan. Kaverukset olivat nukkuneet vierekkäin ja toinen “laitureista” aloitti: Olin viettämässä iltaa kuvankauniin brunetin kanssa ja pääsin saatille saakka. Meno oli lopulta niin villiä, että tulin housuihini. Toinen “laituri” kertoi omasta unestaan, joka oli ollut lähes identtinen edellisen kanssa, mutta kysessä oli kaunis blondi. Keskellä nukkunut kertoi omasta unestaan: olisinpa minäkin nähnyt eroottisia unia! Minä puolestaan näin unta, jossa taistelin Lahden mm-kisojen 50 kilometrin perinteisellä voitosta norjalaisen kanssa. Maalisuoralle tultiin rinta rinnan ja näytti siltä, että olen vahvempi ja pääsen juhlimaan mestaruutta. Sitten kohtalo puuttui julmasti peliin: sauvani sulivat viime metreillä käsiini ja jäin hopealle.

13 tykkäystä

En jaksanut ihan kaikkia lukea, joten pahoittelut jos tää on jo ollut täällä.

Kaksi turkulaista olivat joulukuusia hakemassa metsästä. Katselivat ympärilleen ja potkivat lunta pois puista. Mikään puu ei näyttänyt oikein hyvältä. Ilta alkaa hämärtyä. Ja lopulta monen tunnin lumessa tarpomisen jälkeen toinen sanoo tuskastuneena: Seuraava kyllä otetaan, oli kynttilöitä tai ei!

20 tykkäystä