WebM videot

Hyvin toimii eläinkoe…MAC ja iOS laitteet= :+1:

1 tykkäys

Puhelimella suurin osa @bastardo tekemistä videoista lähti pyöriin.Edit:Ilmeisesti ongelma täällä päässä ja vain hetkellinen.

Tässä tuli niin oleellinen pointti, että jatkan tänne. Seuraava on ihan omaa mutuani, eikä mitään faktaa:

Videopalvelu johon heittelen noi pätkät on tarkoitettu lähinnä pelipätkien ja meemien duunaamiseen, ja se jättää videoista äänen rannalle. Voisin toki käyttää erästä toistakin palvelua, jossa äänet kuuluisi, mutta:

  1. Ruutu omistaa oikeudet tuohon materiaaliin, ja olen koittanut pitää pätkät lyhyinä jotta niiden käyttö voitaisiin mieltää ns. fair usagen alle. Jos ylläpito saa Ruudulta noista ukaasin, niin sitten lakkaan tekemästä videoita.

  2. Ja se tärkeämpi pointti. Selostajat luultavasti ovat ainakin osin freelancer-yrittäjiä, jotka saavat keikkapalkkion per selostettu matsi ja jonkinlaisen rojaltin/teosto-maksun Ruudun videoiden katselukertojen perusteella. Jättämällä äänet pois noista pätkistä koitan pitää pelin reiluna selostajia kohtaan, jotta heille ei tulisi noista pätkistä kohtuuttomia tulon menetyksiä. Jos siis haluatte nauttia maaleista selostusten kera, käykää katsomassa ne Ruudusta, jotta selostajat saavat palkkion työstään.

14 tykkäystä

Näinpä. Jos pitää tuotteesta, niin kannustettavaa on tukea virallista julkaisua.

1 tykkäys

GFYcat (tuo hostaus palvelu) on välistä vähän tuollainen, refreshi auttaa asiaan käytännössä aina.

Lisätään muuten, että lähden maanantaina pariksi viikoksi reissuun, joten videoita ei täältä suunnalta ole tulossa. :confused:

Hei!! Jotain järkeä nyt siihen, millon reissuja tehdään. Lähteekö Krisse, Henkka tai Rautakorpi? Ei lähde ku korkeintaan Turkuun. Vähä sitoutumista sinnekki!

Ps. Ei mitään, kiitos näistä tähänastisista. Mukava niitä on ollu kattoa. :+1:t3:

2 tykkäystä

Mä tiedän, mä tiedän… Kannustakaa Tappara finaaleihin niin eiköhän sieltä taas saada jotain raavittua kasaan. :slight_smile:

3 tykkäystä